No minä siis näin semmosen munkkirinkelin joka lenti ja oli punertava se laskeutu ikkunan alle sieltä tuli ulos ufo ja se ufo alko jutella mulle kielellä jota en ymärtäny ja sitten keitin sille kahvia ja se tutki minun elimiänja sitten se otti kokeita ja me saunottiin ja se sitten soitti kotia ja se lähti pois
Minulla on ufo kertomus
6
144
Vastaukset
- Anonyymi
Taisi olla paikallinen pappi valepuvussa.
- Anonyymi
Oliko aluksessa vilkkuva valo? Pierettikö kahvi uhmomiestä?
- Anonyymi
Tekikö se alieeni peppukokeita?
- Anonyymi
Oli kuulemma naapurin vanhaisäntä vappunaamarissa.
Oli päässyt tyhjentämään pussinsa. Minulla on yksi tositarina. Ajelin umpiväsyneenä Ruotsin halki ehtiäkseni sen iltapäivän lautalle Suomeen.
Edellisenä yönä en ollut nukkunut ollenkaan. Oli tarkoitus yöpyä Tanskassa, mutta siellä oli jokin juhlapyhä ja kaikki hotellit oli täynnä, missä käytiin kysymässä yösijaa.
Suoralla moottoritiellä ei ollut liikennettä juuri laisinkaan, kun yhtäkkiä vasemmalta puolelta noin 100 metriä edessämme tuli neljän valkoisen hevosen vetämät valkoiset vanhanaikaiset hevosvaljakot, joiden katolla istui ohjastaja knallihattu päässä ja musta pitkähelmainen takki yllään.
Valjakko ylitti kaikki kaistat kohtisuoraan ja jatkoi matkaansa metsään. Säikähdin aivan hemmetisti ja jarrutin hieman, mutta samalla tajusin että se oli valveunta.
Sattui olemaan huoltoasema siinä vähän matkan päässä, jossa menin vessaan ja huuhdoin päätäni kylmällä vedellä ja annoin itselleni litsareita jotta heräisin.
Mustaa kahvia iso kuppi ja nurmikolle selälleen vartiksi silmät kiinni. Ehdittiin lautalle ja loppumatka sujui ilman näkyjä.
Testien mukaan väsymys on ratissa vaarallisempi kuin känni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422561Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101888Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse761883Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki821338- 651248
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171218TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161078Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901070Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42924- 71923