Kiistatta tästä petonaisesta USA:sta kotoisin olleesta mielisairaasta naispoloisesta ja hänen nimestään:
https://es.churchpop.com/wp-content/uploads/2016/03/ellen-666.jpg
Ihmisen luku - 666 -
32
70
Vastaukset
- Anonyymi
Väitteesi on täyttä valhetta.
- Anonyymi
Täyttä kieroilua koko kuva. Whiten nimikin on kirjoitettu tahallaan väärin, että voitaisiin tuokin herja keksiä.
- Anonyymi
"Whiten nimikin on kirjoitettu tahallaan väärin."
Tupla V=W. Kun suomenkielellä tavaat W-kirjaimen, käytät termi 'tupla V'
Et ole näköjään viitsinyt koulussa pysyä hereillä? Uskonlahkot ovat täynnä pöljiä, joista sinä vain ilmeisesti olet yksi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Whiten nimikin on kirjoitettu tahallaan väärin."
Tupla V=W. Kun suomenkielellä tavaat W-kirjaimen, käytät termi 'tupla V'
Et ole näköjään viitsinyt koulussa pysyä hereillä? Uskonlahkot ovat täynnä pöljiä, joista sinä vain ilmeisesti olet yksi?Latinankielessä ei ole W-kirjainta. Koko kuva on huiputusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Latinankielessä ei ole W-kirjainta. Koko kuva on huiputusta.
Miten kirjoitat oman nimesi latinaksi?
Sanotaanko Raamatussa, että pedon nimi ja sen luku tulee latinan kielestä?
Olet vain typerä päänaukoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten kirjoitat oman nimesi latinaksi?
Sanotaanko Raamatussa, että pedon nimi ja sen luku tulee latinan kielestä?
Olet vain typerä päänaukoja.Hohhoijaa. Minä nimen omaan EN usko, että latinan kielellä on pedon merkin kanssa mitään tekemistä. Siksi koko kuva on huiputusta, vaikka kuvan tekijä muuta yrittäisi väittää.
- Anonyymi
Ellen White haudalla 666 - obeliski.
Raamatussa on varoitettu.- Anonyymi
Obeliski Ellenin haudalla todistaa että Ellen G White = 666.
Myös valvovat kristityt uskovat että Ellen on väärä profeetta eikä Totuuden Valo. - Anonyymi
Valheesi ei hetkauta.
- Anonyymi
Adventtikirkko itse todistaa omilla toilailuillaan, että sen profeetaksikin nimeämä Ellen White oli pahojen henkien vallassa esiintyen valkeuden enkelinä=sanansaattajana. Eksytys oli siis valmis. White sen kunnian itselleen otti. Ei siis ole lainkaan ihme, että hänen nimestään tulee pedon luku.
- Anonyymi
Valheesi ei hetkauta.
- Anonyymi
Väärät profeetat ovat aina pedon asialla.
- Anonyymi
Onneksi White ei ole väärä profeetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ellenisi on pastoreillesi Totuuden Valo SDA:n mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Onneksi White ei ole väärä profeetta."
Niin kirjoittaa valheessa elävä ja lahkonsa sokaisema reppana.
Profeetojen aika loppui lähes 2000 vuotta sitten.
Kaikki sen jälkeen nousseet profeetat ovat valheprofeettoja.
Jeesus oli viimeinen profeetta, joka maan päällä eli. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On toki! Hänhän oli Saatanan asialla Raamatunvastaisine oppeineen. Adventistikaverini sai näyn asiasta, joten asia on FAKTA! Ja minä sitten tutkin kaikki tuntemani Whiten opetukset Raamattua vasten ja totesin ystäväni näyn totuudeksi. Kiitos Jumalan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On toki! Hänhän oli Saatanan asialla Raamatunvastaisine oppeineen. Adventistikaverini sai näyn asiasta, joten asia on FAKTA! Ja minä sitten tutkin kaikki tuntemani Whiten opetukset Raamattua vasten ja totesin ystäväni näyn totuudeksi. Kiitos Jumalan!
Valehtelet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Jumala on opettanut minulle, että sinä ja sinun kaltaisesi Whiten vihaajat olette itse siellä saatanan puolella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
White:lla ei ole yhtään Raamatun vastaista oppia. Se on teidän valheenne. Hän oli lähellä Jeesusta. Sinä ja kaltaisesi ette ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
White:lla ei ole yhtään Raamatun vastaista oppia. Se on teidän valheenne. Hän oli lähellä Jeesusta. Sinä ja kaltaisesi ette ole.
Perustele seuraavat Whiten Raamatun vastaiset opetukset:
Kolminaisuusoppi
Luonteenkehitysoppi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perustele seuraavat Whiten Raamatun vastaiset opetukset:
Kolminaisuusoppi
LuonteenkehitysoppiVoit lukea Raamattusi. Minua siihen ei tarvita.
- Anonyymi
Vanhimmissa kirjoituksissa pedon luku on 616!
- Anonyymi
Sinun kirjoituksesi ei ole kovin vanha.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun kirjoituksesi ei ole kovin vanha.
Ei mutta vanhimmat Ilmestyskirjan käsikirjoitukset, joista asia käy ilmi ovat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mutta vanhimmat Ilmestyskirjan käsikirjoitukset, joista asia käy ilmi ovat.
Eipäs ole. Ireneos jo sanoi sellaisten käsikirjoitusten olevan korruptoituneita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipäs ole. Ireneos jo sanoi sellaisten käsikirjoitusten olevan korruptoituneita.
Kovin on ympäripyöreää. Siis millaisten käsikirjoitusten? Laittaisitko suoran lainauksen lähdetiedot kiitos. Jos et siihen pysty, väitteesi ei ole uskottava.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kovin on ympäripyöreää. Siis millaisten käsikirjoitusten? Laittaisitko suoran lainauksen lähdetiedot kiitos. Jos et siihen pysty, väitteesi ei ole uskottava.
Asialla ei ole merkitystä. 666 ja 616 tulevat kumpikin Keisari Nerosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asialla ei ole merkitystä. 666 ja 616 tulevat kumpikin Keisari Nerosta.
Ilmestyskirjan pedon merkillä ei ole mitään tekemistä Neron kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota mikä tahansa akateeminen kommentaari esiin ja lue.
- Anonyymi
Samaa sukua kuin Coloradon muskeli auto murhaaja?👹👺
- Anonyymi
Niin sinä tosiaan olet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3107221Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662126- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81203Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009