Jeesus tulee salaa

Anonyymi-ap

Kukaan ei tiedä tätä hetkeä ei edes Poika tai adventistipastorit.

Mark 13:32

Mutta siitä päivästä tai hetkestä ei tiedä kukaan, eivät enkelit taivaassa, eikä myöskään Poika, vaan ainoastaan Isä.

58

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Paitsi että itse tulemus ei ole salainen. Aikaa emme tiedä, mutta kun Kristus saapuu, koko maailman järkkyy, ja kaikki sen näkevät.

      • Anonyymi

        Uskoako vaiko eikö?


      • Anonyymi

        Mikä takia?
        Etelämannerkinko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä takia?
        Etelämannerkinko?

        Lue Raamatusta, niin tiedät.


    • Anonyymi

      Kuinkas sen asian kanssa, kun Raamattu kertoo tämän Jeesukseksi mainitun vakuuttaneen tulevansa uudelleen Maan päälle vielä osan kuulijoistaan eläessä, ja tuosta on sentään vierähtänyt jo 2000 vuotta ajastaikaa, siis peräti kaksi kertaa Metusalehin pitkähkön eliniän?

      • Anonyymi

        Ei muuten sanonut. Luette tekstin väärin. Eikä hän tule maan päälle tulemuksessaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuten sanonut. Luette tekstin väärin. Eikä hän tule maan päälle tulemuksessaan.

        Näytätkö meille minkä esiin nostamasi tekstin tuo kommentoija lukee sinun mielestäsi väärin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuten sanonut. Luette tekstin väärin. Eikä hän tule maan päälle tulemuksessaan.

        27





        "Ei muuten sanonut. Luette tekstin väärin. Eikä hän tule maan päälle tulemuksessaan."

        Kuinkas se tämän Raamatun jakeen kanssa tehdään, väitätkö sinä Jeesukseksi mainitun valehdelleen?

        Matteus 16:28

        "28.
        Totisesti minä sanon teille: tässä seisovien joukossa on muutamia, jotka eivät maista kuolemaa, ennenkuin näkevät Ihmisen Pojan tulevan kuninkuudessaan."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        27





        "Ei muuten sanonut. Luette tekstin väärin. Eikä hän tule maan päälle tulemuksessaan."

        Kuinkas se tämän Raamatun jakeen kanssa tehdään, väitätkö sinä Jeesukseksi mainitun valehdelleen?

        Matteus 16:28

        "28.
        Totisesti minä sanon teille: tässä seisovien joukossa on muutamia, jotka eivät maista kuolemaa, ennenkuin näkevät Ihmisen Pojan tulevan kuninkuudessaan."

        Silloin Jeesus sanoi opetuslapsillensa: "Jos joku tahtoo minun perässäni kulkea, hän kieltäköön itsensä ja ottakoon ristinsä ja seuratkoon minua. Sillä joka tahtoo pelastaa elämänsä, hän kadottaa sen, mutta joka kadottaa elämänsä minun tähteni, hän löytää sen. Sillä mitä se hyödyttää ihmistä, vaikka hän voittaisi omaksensa koko maailman, >>>mutta saisi sielullensa vahingon? <<<<<
        >>>Taikka mitä voi ihminen antaa sielunsa lunnaiksi?<<<
        Sillä Ihmisen Poika on tuleva Isänsä kirkkaudessa enkeliensä kanssa, ja silloin hän maksaa kullekin hänen tekojensa mukaan. Totisesti minä sanon teille: tässä seisovien joukossa on muutamia, jotka eivät maista kuolemaa, ennenkuin näkevät Ihmisen Pojan tulevan kuninkuudessaan." (Mat 16:24-28)


        Kuolema maistetaan senjälkeen, kun tuomio on julistettu.
        so. II- kuolema helvetin tuli. Eli on osattava lukea raamattua.

        ajassa jokainen kulee, jonka jälkeen tulee tuomio - h-hetkellä.
        Tuomion ylösotossa. Olkiukot kuolee, tuli polttaa tuhkaksi, Jumala tappaa syntiä tekevän sielun. Se tapahtuu sen jälkeen kun Jeesus tulee kuninkuudessa.

        Herran omat ovat kuoleman UNESSA - mutta ei iankaikkisuuden suhteen kuolleita.
        Kadotetut ovat kuoleman unessa - siihen asti, kun tuomion julistus on julistettu.
        Eivät hekään maista -kuolemaa---ennenkuin aika on.


      • Anonyymi

        Tulihan se 2000 vuotta sitten kun tapahtui Jeesuksen hengen vuodatus kaikkien päälle jotka otti evankeliumin vastaa tehän ette ota PILKKAATTE vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin Jeesus sanoi opetuslapsillensa: "Jos joku tahtoo minun perässäni kulkea, hän kieltäköön itsensä ja ottakoon ristinsä ja seuratkoon minua. Sillä joka tahtoo pelastaa elämänsä, hän kadottaa sen, mutta joka kadottaa elämänsä minun tähteni, hän löytää sen. Sillä mitä se hyödyttää ihmistä, vaikka hän voittaisi omaksensa koko maailman, >>>mutta saisi sielullensa vahingon? <<<<<
        >>>Taikka mitä voi ihminen antaa sielunsa lunnaiksi?<<<
        Sillä Ihmisen Poika on tuleva Isänsä kirkkaudessa enkeliensä kanssa, ja silloin hän maksaa kullekin hänen tekojensa mukaan. Totisesti minä sanon teille: tässä seisovien joukossa on muutamia, jotka eivät maista kuolemaa, ennenkuin näkevät Ihmisen Pojan tulevan kuninkuudessaan." (Mat 16:24-28)


        Kuolema maistetaan senjälkeen, kun tuomio on julistettu.
        so. II- kuolema helvetin tuli. Eli on osattava lukea raamattua.

        ajassa jokainen kulee, jonka jälkeen tulee tuomio - h-hetkellä.
        Tuomion ylösotossa. Olkiukot kuolee, tuli polttaa tuhkaksi, Jumala tappaa syntiä tekevän sielun. Se tapahtuu sen jälkeen kun Jeesus tulee kuninkuudessa.

        Herran omat ovat kuoleman UNESSA - mutta ei iankaikkisuuden suhteen kuolleita.
        Kadotetut ovat kuoleman unessa - siihen asti, kun tuomion julistus on julistettu.
        Eivät hekään maista -kuolemaa---ennenkuin aika on.

        Valehteliko Jeesus siis vakuuttaessaan kuuljoilleen osan heistä olevan vielä elossa hänen tullessa uudelleen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        27





        "Ei muuten sanonut. Luette tekstin väärin. Eikä hän tule maan päälle tulemuksessaan."

        Kuinkas se tämän Raamatun jakeen kanssa tehdään, väitätkö sinä Jeesukseksi mainitun valehdelleen?

        Matteus 16:28

        "28.
        Totisesti minä sanon teille: tässä seisovien joukossa on muutamia, jotka eivät maista kuolemaa, ennenkuin näkevät Ihmisen Pojan tulevan kuninkuudessaan."

        Aika paljon vääriä syytöksiä laitettu syyttäminen päälle pilkattu Jeesusta Jumalaa ja pyhiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulihan se 2000 vuotta sitten kun tapahtui Jeesuksen hengen vuodatus kaikkien päälle jotka otti evankeliumin vastaa tehän ette ota PILKKAATTE vaan.

        Kun oikea Jeesus tulee alkuaineet sulaa sehän on Jumala luoja. Sodoman loppu paikka Ilmestyskirja luku 11 missä se on.


      • Anonyymi

        JUUTALAISTEN KUNINGAS SYNTYI BETLEHEMISSÄ


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        27





        "Ei muuten sanonut. Luette tekstin väärin. Eikä hän tule maan päälle tulemuksessaan."

        Kuinkas se tämän Raamatun jakeen kanssa tehdään, väitätkö sinä Jeesukseksi mainitun valehdelleen?

        Matteus 16:28

        "28.
        Totisesti minä sanon teille: tässä seisovien joukossa on muutamia, jotka eivät maista kuolemaa, ennenkuin näkevät Ihmisen Pojan tulevan kuninkuudessaan."

        Kirkkaudessaan oikeasti . Kirkkauden henki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin Jeesus sanoi opetuslapsillensa: "Jos joku tahtoo minun perässäni kulkea, hän kieltäköön itsensä ja ottakoon ristinsä ja seuratkoon minua. Sillä joka tahtoo pelastaa elämänsä, hän kadottaa sen, mutta joka kadottaa elämänsä minun tähteni, hän löytää sen. Sillä mitä se hyödyttää ihmistä, vaikka hän voittaisi omaksensa koko maailman, >>>mutta saisi sielullensa vahingon? <<<<<
        >>>Taikka mitä voi ihminen antaa sielunsa lunnaiksi?<<<
        Sillä Ihmisen Poika on tuleva Isänsä kirkkaudessa enkeliensä kanssa, ja silloin hän maksaa kullekin hänen tekojensa mukaan. Totisesti minä sanon teille: tässä seisovien joukossa on muutamia, jotka eivät maista kuolemaa, ennenkuin näkevät Ihmisen Pojan tulevan kuninkuudessaan." (Mat 16:24-28)


        Kuolema maistetaan senjälkeen, kun tuomio on julistettu.
        so. II- kuolema helvetin tuli. Eli on osattava lukea raamattua.

        ajassa jokainen kulee, jonka jälkeen tulee tuomio - h-hetkellä.
        Tuomion ylösotossa. Olkiukot kuolee, tuli polttaa tuhkaksi, Jumala tappaa syntiä tekevän sielun. Se tapahtuu sen jälkeen kun Jeesus tulee kuninkuudessa.

        Herran omat ovat kuoleman UNESSA - mutta ei iankaikkisuuden suhteen kuolleita.
        Kadotetut ovat kuoleman unessa - siihen asti, kun tuomion julistus on julistettu.
        Eivät hekään maista -kuolemaa---ennenkuin aika on.

        Kun siis Jeesus tulee nyt takaisin taivaan voimat järkkyy ILM.kirja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika paljon vääriä syytöksiä laitettu syyttäminen päälle pilkattu Jeesusta Jumalaa ja pyhiä.

        Syyttömien päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun oikea Jeesus tulee alkuaineet sulaa sehän on Jumala luoja. Sodoman loppu paikka Ilmestyskirja luku 11 missä se on.

        Ei kaikki alkuaineet sula helposti.
        Gallium ja elohopea juttu erikseen, voframin kanssa Jeesus saakin tehdä töitä. 3410 astetta pitäisi jotenkin palavasta pensaasta saada lämpöä.
        Iridiumin sulattelu olisi tosi hikistä hommaa- sulamispiste on 2410 astetta.
        Vety, helium ja happi kiehataisivat miinus kahdensadan pakkasasteen paremmalla puolella.
        Näitä alkuaineta raamattu ei tunne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        27





        "Ei muuten sanonut. Luette tekstin väärin. Eikä hän tule maan päälle tulemuksessaan."

        Kuinkas se tämän Raamatun jakeen kanssa tehdään, väitätkö sinä Jeesukseksi mainitun valehdelleen?

        Matteus 16:28

        "28.
        Totisesti minä sanon teille: tässä seisovien joukossa on muutamia, jotka eivät maista kuolemaa, ennenkuin näkevät Ihmisen Pojan tulevan kuninkuudessaan."

        Niin? Lue koko teksti. Johannes sai nähdä näyssä Jeesuksen tulevan kuninkaana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valehteliko Jeesus siis vakuuttaessaan kuuljoilleen osan heistä olevan vielä elossa hänen tullessa uudelleen?

        Lue teksti paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin Jeesus sanoi opetuslapsillensa: "Jos joku tahtoo minun perässäni kulkea, hän kieltäköön itsensä ja ottakoon ristinsä ja seuratkoon minua. Sillä joka tahtoo pelastaa elämänsä, hän kadottaa sen, mutta joka kadottaa elämänsä minun tähteni, hän löytää sen. Sillä mitä se hyödyttää ihmistä, vaikka hän voittaisi omaksensa koko maailman, >>>mutta saisi sielullensa vahingon? <<<<<
        >>>Taikka mitä voi ihminen antaa sielunsa lunnaiksi?<<<
        Sillä Ihmisen Poika on tuleva Isänsä kirkkaudessa enkeliensä kanssa, ja silloin hän maksaa kullekin hänen tekojensa mukaan. Totisesti minä sanon teille: tässä seisovien joukossa on muutamia, jotka eivät maista kuolemaa, ennenkuin näkevät Ihmisen Pojan tulevan kuninkuudessaan." (Mat 16:24-28)


        Kuolema maistetaan senjälkeen, kun tuomio on julistettu.
        so. II- kuolema helvetin tuli. Eli on osattava lukea raamattua.

        ajassa jokainen kulee, jonka jälkeen tulee tuomio - h-hetkellä.
        Tuomion ylösotossa. Olkiukot kuolee, tuli polttaa tuhkaksi, Jumala tappaa syntiä tekevän sielun. Se tapahtuu sen jälkeen kun Jeesus tulee kuninkuudessa.

        Herran omat ovat kuoleman UNESSA - mutta ei iankaikkisuuden suhteen kuolleita.
        Kadotetut ovat kuoleman unessa - siihen asti, kun tuomion julistus on julistettu.
        Eivät hekään maista -kuolemaa---ennenkuin aika on.

        Höpön höpö.
        Kipeän mielikuvituksen tuotetta.
        On onni, ettei oppia saanut nuoriso usko tällaista sontaa.
        Kouluja vähän käyneille tämä vielä menee.


    • Anonyymi

      Adventistit eivät usko ylöstempaukseen.

      • Anonyymi

        Kyllä uskomme. Emme usko sinun vääriin oppeihisi kuten salaisen tempauksen valhe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä uskomme. Emme usko sinun vääriin oppeihisi kuten salaisen tempauksen valhe.

        Sinä et raukka edes tiedä, mitä hellarit ylöstempauksella tarkoittavat! Adventistit eivät usko mihinkään sellaiseen ylösTEMPAUKSEEN!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et raukka edes tiedä, mitä hellarit ylöstempauksella tarkoittavat! Adventistit eivät usko mihinkään sellaiseen ylösTEMPAUKSEEN!

        Kyllä tiedän, enkä hellareiden valheisiin usko.


    • Anonyymi

      Adventistit eivät käytä koskaan nimitystä Poika.
      Jeesuksia on lopunajassa monia.

      • Anonyymi

        Valehtelet. Kyllä käytämme. Eikä ole kuin yksi ainoa oikea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valehtelet. Kyllä käytämme. Eikä ole kuin yksi ainoa oikea.

        Kuinka sinä voit olla noin varma asiasta?
        Entäpä jos sinua onkin johdettu harhaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valehtelet. Kyllä käytämme. Eikä ole kuin yksi ainoa oikea.

        Vanha testamentti on TÄYNNÄ Jumalan poikia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanha testamentti on TÄYNNÄ Jumalan poikia!

        Jeesus on synnitön ketään muuta ei kateudesta ristiin naulittu tai myyti 30 hopea rahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanha testamentti on TÄYNNÄ Jumalan poikia!

        Jumalan poikia kyllä, mutta vain yksi Jumalan Poika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka sinä voit olla noin varma asiasta?
        Entäpä jos sinua onkin johdettu harhaan?

        Tunnen Raamattuni. Minua sinun on turha yrittää johtaa harhaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valehtelet. Kyllä käytämme. Eikä ole kuin yksi ainoa oikea.

        Se on se poika, joka Tuntemattomassa sotilaassa ruplatti teltan perukoissa.
        Ja ainut oikea Poika!


    • Anonyymi

      "Paitsi että itse tulemus ei ole salainen"

      Kyllä se on salainen. Hän Jeesus itse sanoi tulevansa kuin varas yöllä.
      Kertooko se varas, milloin se tulee? Kyllä varas pyrkii tulemaan salaa ja hiipien, ettei vain kukaan heräisi.

      • Anonyymi

        Jeesus vakuutti tulevansa takaisin vielä osan kuulijoistaan eläessä.
        Katso ylempää ketjusta lainaus Matteuksen evankeliumiin.
        Tuosta on jo kaksi vuosituhatta aikaa.


      • Anonyymi

        ko. yllätyksellisyys. Moni ei usko ateisteista Jeesuksen paluuseen, siksi epäuskon tähden he kokevat kuin varkaan - tulevan. He luulevat olevansa turvassa, ettei kukaan voi heitä yllättää..

        Ei kannata ateistein hakata kolmiopalikoita neliöreikien läpi, tai pyöreitä kolmion läpi.
        Ei se onnistu, ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus vakuutti tulevansa takaisin vielä osan kuulijoistaan eläessä.
        Katso ylempää ketjusta lainaus Matteuksen evankeliumiin.
        Tuosta on jo kaksi vuosituhatta aikaa.

        Eihän ne atistitkaan ole kuolleita, vaan nukkuvat kuoleman uneen siihen asti, kun herätetään tuomiolle.
        Vasta sen jälkeen ja uskoville, Jeesus tulee ja heräävät unesta.
        Eli elävät - koska Elämänkirja sen todistaa.
        Sinä vain lueskelet vääristä kirjoista ja olettelet vikapäänä asioita.


      • Anonyymi

        Hyvä vihje yöllä VERTAUSKUVAA maailman pimeydestä synnin tähden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus vakuutti tulevansa takaisin vielä osan kuulijoistaan eläessä.
        Katso ylempää ketjusta lainaus Matteuksen evankeliumiin.
        Tuosta on jo kaksi vuosituhatta aikaa.

        Koska sä et tunne Jeesusta luulet ettei muut tunne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän ne atistitkaan ole kuolleita, vaan nukkuvat kuoleman uneen siihen asti, kun herätetään tuomiolle.
        Vasta sen jälkeen ja uskoville, Jeesus tulee ja heräävät unesta.
        Eli elävät - koska Elämänkirja sen todistaa.
        Sinä vain lueskelet vääristä kirjoista ja olettelet vikapäänä asioita.

        TEKOJENSA MUKAAN KAIKILLE TUOMIOT EI SUA MUIDEN TEKOJEN TAKIA TUOMITA VAAN MITÄ ITSE OLET TEHNYT.


      • Anonyymi

        Höpöhöpö. Jeesus puhuu siitä, että tulemuksen aikataulu on salainen, mutta muu Raamattu tekee selväksi, että se EI ole salainen, kun se tapahtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus vakuutti tulevansa takaisin vielä osan kuulijoistaan eläessä.
        Katso ylempää ketjusta lainaus Matteuksen evankeliumiin.
        Tuosta on jo kaksi vuosituhatta aikaa.

        Eipäs sanonut. Te ette osaa lukea Matteusta oikein.


    • Anonyymi

      Väärä profeetta Ellen White nukkuu adventismitotuuden mukaan vaikka luutkin ovt jo maatuneet ja madot syöneet.

      • Anonyymi

        Mihin sekin on haudattu johonkin Jerusalemin muurille. Ilmestyskirja 11


    • Anonyymi

      Adventistit ovat sapatillaan öyhöttäjiä.
      Pastoreittensa hedelmiä.

      • Anonyymi

        Mikä Jerusalem on ilm11


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä Jerusalem on ilm11

        Onneksi taivaan isä näkee totuuden, valehtelijat, varkaat, pahantekijät joutuvat kadotukseen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi taivaan isä näkee totuuden, valehtelijat, varkaat, pahantekijät joutuvat kadotukseen!

        Adventtikirkossa ei muita olekaan kuin varkaita ja valehtelijoita.
        Pastorit ja muu kirkon valtaapitävä porukka on koulutettuja valehtelijoita ja varkaita ja on selvää, että heidän kusettamansa jäsenistö on samassa veneessä varkaiden ja valehtelijoiden kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Adventtikirkossa ei muita olekaan kuin varkaita ja valehtelijoita.
        Pastorit ja muu kirkon valtaapitävä porukka on koulutettuja valehtelijoita ja varkaita ja on selvää, että heidän kusettamansa jäsenistö on samassa veneessä varkaiden ja valehtelijoiden kanssa.

        Oletko tavannut kaikki Suomen advarit ?

        Aikoinaan ruottissa asuessani jotkut Ruottalaiset ajattelivat että kaikki Suomalaiset ovat samanlaisija ! Ovatko kaikki advarit ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko tavannut kaikki Suomen advarit ?

        Aikoinaan ruottissa asuessani jotkut Ruottalaiset ajattelivat että kaikki Suomalaiset ovat samanlaisija ! Ovatko kaikki advarit ?

        Kaikki advarit ovat samanlaisia, koska ovat antaneet herkkäuskoisina ja ajattelemattomina kusettaa itsensä rahan ahneiden kirkon myyntimiesten/huijareiden toimesta.
        Aivan samoin, kuin ne ihmispoloiset, jotka lankeavat lähettämään rahaa vaikkapa nigerialaishuijareille. Hekin ovat kusetuksen uhreja ja siksi samanlaisia ääliöitä.


      • Anonyymi

        Sinä et ole pelastettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Adventtikirkossa ei muita olekaan kuin varkaita ja valehtelijoita.
        Pastorit ja muu kirkon valtaapitävä porukka on koulutettuja valehtelijoita ja varkaita ja on selvää, että heidän kusettamansa jäsenistö on samassa veneessä varkaiden ja valehtelijoiden kanssa.

        Se on sinä, joka tuossakin valehtelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki advarit ovat samanlaisia, koska ovat antaneet herkkäuskoisina ja ajattelemattomina kusettaa itsensä rahan ahneiden kirkon myyntimiesten/huijareiden toimesta.
        Aivan samoin, kuin ne ihmispoloiset, jotka lankeavat lähettämään rahaa vaikkapa nigerialaishuijareille. Hekin ovat kusetuksen uhreja ja siksi samanlaisia ääliöitä.

        Olet valehtelija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki advarit ovat samanlaisia, koska ovat antaneet herkkäuskoisina ja ajattelemattomina kusettaa itsensä rahan ahneiden kirkon myyntimiesten/huijareiden toimesta.
        Aivan samoin, kuin ne ihmispoloiset, jotka lankeavat lähettämään rahaa vaikkapa nigerialaishuijareille. Hekin ovat kusetuksen uhreja ja siksi samanlaisia ääliöitä.

        Nyt taidat vähän liioitella ystäväni !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et ole pelastettu.

        Mitä siellä pelastuksessa tehdään?
        Miten saadaan miljardit ja miljardit maan vuodet älykkäällä tavalla kulumaan?
        Voiko alkaa vaikkapa panemaan olutta?
        Onko kaikki kiva kiellettyä Taivaassa?


    • Anonyymi

      Jeesus tulee kalaan.
      Kyllä viimeksi tuli siiman päähän, kun hauki nielaisi koko vieheen.

      • Anonyymi

        Tuli viimeksi siit..men päähän, kun hauki nielaisi koko vehkeen?


    • Anonyymi

      Jeesus tulee huopatöppöset jalassa.
      Siksi saapumisensa on niin salainen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      2632
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      341
      2480
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      95
      2150
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      62
      1835
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1743
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1724
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1573
    8. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      64
      1503
    9. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      120
      1487
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    Aihe