Nykyinen eläkejärjestelmä pitää lakkauttaa

Anonyymi-ap

se ei ole eläkeläisille tarkoitettu, vaan eläkeyhtiöille ja niiden pomoille, jotka sijoittaa elläkevakuutusmaksut paratiisisaarille... tämä nykyinen järjestelmä tekee van köyhiä vanhuksia.

Työntekijöiden pitää säästää itse eläkerahat omalle eläketilille, jotka saa käyttöön vasta kun jää eläkkeelle. Jos ei ehdi niitä sitten saamaan rahat menee suoraan lapsilleensa.

Minusta välikäsien käyttäminen on rikollista, sillä ne menee suoraan rikkaille eläkeyhtiöjohtajille. Koska isompiin eläkkeisiin on suomessakin nyt varaa, mutta yhtiöt eivät halua niitä maksaa, muuten ei olisi niiden pomoilla mersuja ja golf osakkeita ym huviloita ympäri maailmaa.

4

88

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

HUUTOOSI ON VASTATTU, PIKEMMIN KUIN ARVASITKAAN:: MUUTA MINUUTTI KUN KIRJOITIT AIHEESTA... niin jo sulle vastattiin Iltasanomissa... heheee...

HS: Eläkkeet ovat uudistumassa
      Viimeksi eläkejärjestelmää uudistettiin vuonna 2017.
      SUOMEEN on Helsingin Sanomien useiden lähteiden perusteella tulossa jälleen eläkeuudistus.

HS arvioi, että tällä kertaa eläkeiän suunniteltua nopeampi nostaminen tuskin on pöydällä. Mahdolliset uudistukset liittyvät lehden mukaan eläkevarojen sijoittamiseen sekä eläke-etuuksiin ja eläkemaksujen suuruuteen.

• Anonyymi

Miksi täällä maristaan. Kyllä KEVA maksaa ihan hyvää eläkettä.

• Anonyymi

Kevan elkeläinen olleena, voisin sanoa että eläkkeet ei ole koskaan hyviä. Töitä huijataan tekemään jotta saa hyvää eläkettä, mutta totuus on kuitenkin aina toinen, eikä eduskunnasta kukaan opi mitään, että kansa on huijareiden käsissä.

Uskokoon ken tahtoo, mutta huijarit hallitsevat suomen maata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kevan elkeläinen olleena, voisin sanoa että eläkkeet ei ole koskaan hyviä. Töitä huijataan tekemään jotta saa hyvää eläkettä, mutta totuus on kuitenkin aina toinen, eikä eduskunnasta kukaan opi mitään, että kansa on huijareiden käsissä.

Uskokoon ken tahtoo, mutta huijarit hallitsevat suomen maata.

Eläkevarat romahtaa euron myötä seuraavan hallituksen tulee kotiuttaa varat arvo metalleina isänmaahamme. Ukomaan valuutan sijoitukset siis liki katoavat yhessä yössä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2490
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      200
      1181
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1091
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      298
      911
    6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      868
    7. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      91