Auran pääväri?

Hei!
Osaako joku sanoa aurani päävärin/värit?
Ja jokaisen päävärin merkityksen aurassa? asia kiinnostaa kovasti.
Muistetaan se rakentava ystävällinen kielenkäyttö jälleen. Ollaan ystävällisiä toisille🌟

9

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Punakeltaiset. Heijastimia ja vilkkuvalot.

      • Anonyymi

        …ja perästä kuuluu pruuf pröt prrrr


    • Anonyymi

      Päävärit ovat violetti ja sininen. Violetti symboloi yhteyden etsimistä (ja löytämistä) itseä suurempaan voimaan. Sininen symboloi älyn käyttämistä ja yliaistillista havaitsemista.

      Kurkkuchakrasi on tukossa. Et saa sanottua mitä ajattelet.

      Sydänchakrasi on ollut avoinna vähän aikaa. Se on aiheuttanut tai aiheuttaa pian suuria muutoksia ihmissuhteissasi, koska alat pian tuntea olevasi niin erilainen kuin ympärilläsi olevat ihmiset, että sinun on pakko pian etsiä muuta seuraa.

      Solar plexus toimii hyvin. Sinulla on määrätietoisuutta ja tahdonvoimaa. Toisaalta solar plexuksenkin toiminta muuttuu kun sydänchakra muuttuu, koska sen jälkeen solar plexus saa "syötteensä" ylemmiltä chakroilta, ei enää niin paljon alemmilta.

      Toinen ja ensimmäinen chakra toimivat joten kuten. Olet ollut ainakin yhden kerran elämässäsi hengenvaarassa, koska ensimmäisessä chakrassasi näkyy tumma alue.

      • Anonyymi

        Vielä selvennys tähän: auran väri tarkoittaa siis energiakentän väriä. Chakrat ovat energiakeskuksia, joista seitsemän ovat kehossa. Sen vuoksi puhuin chakroista. Aurassa näkyvät ne värit, jotka chakrojen kautta painottuvat energiakentässäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä selvennys tähän: auran väri tarkoittaa siis energiakentän väriä. Chakrat ovat energiakeskuksia, joista seitsemän ovat kehossa. Sen vuoksi puhuin chakroista. Aurassa näkyvät ne värit, jotka chakrojen kautta painottuvat energiakentässäsi.

        No kivan ketjun laitoit taas ittelles. Ai että me ollaan ny äimistytty tiedostas. Mitää oikeita hommia?


      • Anonyymi

        Kiitos sinulle paljon tästä.. Olen tosiaan ollut kuoleman partaalla tässä elämässä, vaikkei sinänsä ollut mistään vakavammasta kyse.
        Kurkku chakra kolahtaa.. taitaa tosiaan olla tukossa... Kun puhuminen on minulle vaikeaa joka tavalla.
        Tällä hetkellä olen ilman ystävää sillä tuntui ettemme kohdanneet enää suuriemme erilaisuuksien takia..
        Kiitos kiitos kiitos sinulle 🌟🌟


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos sinulle paljon tästä.. Olen tosiaan ollut kuoleman partaalla tässä elämässä, vaikkei sinänsä ollut mistään vakavammasta kyse.
        Kurkku chakra kolahtaa.. taitaa tosiaan olla tukossa... Kun puhuminen on minulle vaikeaa joka tavalla.
        Tällä hetkellä olen ilman ystävää sillä tuntui ettemme kohdanneet enää suuriemme erilaisuuksien takia..
        Kiitos kiitos kiitos sinulle 🌟🌟

        Chakrat toimivat järjestelmänä sillä tavalla, että kun joku niistä ei toimi kunnolla, jokin toinen toimii yliaktiivisesti ja kompensoi huonosti toimivaa. Minulla oli aikaisemmin ongelmia alempien chakrojeni kanssa, ja ylemmät (sydämestä ylös päin) toimivat yliaktiivisesti. Silloin useimmat fyysiset asiat tuntuivat turhilta ja vain älylliset ja hengelliset asiat tärkeiltä. Nyt olen päässyt parempaan tasapainoon.

        Jonkin chakran yliaktiivisuus ei ole hyvä asia myöskään, koska ihmisen kuuluisi käyttää kaikkia kehossaan olevaa seitsemää energiaa tasapainoisesti. Sekä ali- että yliaktiviisuus aiheuttavat ongelmia, mutta harvalla meistä on kaikki energiat tasapainossa. Sekä nykyisen elämän että entisten elämien menneisyys vaikuttaa tämän päivän energiajärjestelmäämme.

        Yleensä kohtaamme jonkin kriisin, jossa tietty vajavaisuutemme läväytetään kasvojemme eteen niin selvästi, ettemme pääse sitä pakoon vaikka haluaisimme. Sen ratkaisemiseksi on sitten pakko käyttää niitä taitoja, joita emme ole halunneet tai osanneet aiemmin käyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Chakrat toimivat järjestelmänä sillä tavalla, että kun joku niistä ei toimi kunnolla, jokin toinen toimii yliaktiivisesti ja kompensoi huonosti toimivaa. Minulla oli aikaisemmin ongelmia alempien chakrojeni kanssa, ja ylemmät (sydämestä ylös päin) toimivat yliaktiivisesti. Silloin useimmat fyysiset asiat tuntuivat turhilta ja vain älylliset ja hengelliset asiat tärkeiltä. Nyt olen päässyt parempaan tasapainoon.

        Jonkin chakran yliaktiivisuus ei ole hyvä asia myöskään, koska ihmisen kuuluisi käyttää kaikkia kehossaan olevaa seitsemää energiaa tasapainoisesti. Sekä ali- että yliaktiviisuus aiheuttavat ongelmia, mutta harvalla meistä on kaikki energiat tasapainossa. Sekä nykyisen elämän että entisten elämien menneisyys vaikuttaa tämän päivän energiajärjestelmäämme.

        Yleensä kohtaamme jonkin kriisin, jossa tietty vajavaisuutemme läväytetään kasvojemme eteen niin selvästi, ettemme pääse sitä pakoon vaikka haluaisimme. Sen ratkaisemiseksi on sitten pakko käyttää niitä taitoja, joita emme ole halunneet tai osanneet aiemmin käyttää.

        ja lisään vielä: että ma sain taas päteä!


    • Anonyymi

      Maalaa keltasella, niin aura erottuu pimeässä paremmin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      139
      2033
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1918
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1670
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1468
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe