Jokaisella on oikeus olla lakkovahtina

Anonyymi-ap

Muistakaa nyt lakon aikana työhön menevät että meillä on oikeus olla lakkovahtina ilman että joudumme taas kiusaamisen kohteeksi. Aiemmilla kerroilla työhön menneet ovat vetäneet meitä turpaan ja uittaneet meitä meidän omassa sianlietteessä ja kaataneet meidän lakkovahtikojut ja heitelleet meidän talkoomakkarat menemään. Ja vielä haukkuneet meitä kommareiksi.
Ei tunnu todellakaan kivalta. Monelle onkin tullut itku ja eivät halua enää osallistua lakkovahtitoimintaan.
Jättäkää meidät tällä kertaa rauhaan. Menkää töihinne mutta älkää kiusatko meitä.

Lakkovahtivaliokunnan puolesta:
Talkoo-Taavetti
Parta-Jugi
Helbheikki
Karju Heinolasta

6

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten te pystytte seisomaan yli puoli tuntia kerrallaan, kun on hengenahdistus, mittava ylipaino, suonikohjut ja verenpainetauti.

    • Anonyymi

      No niin ja taas kiusaatte meitä. Ei tarvitse koko ajan haukkua ja irvailla vaikka paljon meitä miehekkäämpiä olettekin.
      Viimeksikin minulle joku heitti hamekankaat bussin ratista kun palelin portilla ja itketti jo valmiiksi. Ei niin saa tehdä, se on tosi ilkeää meitä kohtaan


      Talkoo-Taavetti

    • Anonyymi

      Pahoitelut ja anteeksipyynnöt kirjoituksestani tosten nimillä.
      Lupaan pysytellä poissa lakkoportilta kun Taavetti tulee jos luotsikka vaan kutsuu.
      Juuri sain uudet hinttivaatteetkin että en haluaisi niiden haisevan siankuselle enkä fillarini hajoavan jos se hajotetaan portilla myös.
      Tsemppiä teille lakkovahdit ja lakkoilu saa kestää mahdollisimman pitkään.
      Alan saada vähitellen järkeä päähäni vaikka ei se ehkä ainakaan heti päältä näy koska ajan fillarilla ja olen...

      Helbin Äijä

      • Anonyymi

        Trolli mikä trolli. Töissä ollaan ihan normaalisti tänäänkin.

        T. Helbin äijä


    • Anonyymi

      Tuuria jos oli Helbin äijällä, niin välttyi ruuttaukseltamme.
      Kaksi sai kunnon sianliemet päälleen ja yhden munat tärpätöitiin.

      Talkoo-Taavetti

    • Anonyymi

      Hieno juttu kun jo Helbin äijäkin oppinut pysymään poissa lakkoporteilta vaikka Syvä kaipuu töihin varmasti ollut.
      Myöskään Kähärää ei näkynyt onnekseen. Olis ollut kunnon liemet jo valmiina sankoruiskussa nimenomaan häntä varten.
      Kun ei sovintokaljat kerran kelpaa.

      Parta-Jugi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4403
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4000
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2701
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      20
      1641
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1561
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe