Soitellen, ring, ring

Anonyymi-ap

Onko tota tuo Kiba Lundberg vielä hengissä tässä maailmassa, voiko soittaa!? Vai onko sentraalisadra nukkumasa!?

23

114

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tota kirjallisuujesta juttelisin!?

    • Anonyymi

      Mä kuulen vähän huonosti, mutta voin vastata!

    • Anonyymi

      No semmosta ALUKSI, MISTÄ SAA KIRJOITUSKONEESEEN SITÄ MUSTA- PUNA KIRJOITUSNAUHAA!?

    • Anonyymi

      SÄHKÖKIRJOITUSKONE OIS KYLLÄ HYVÄ! EI TARVIS LYYÄ NUMERONAPPULAA NIIN KOVAA! CANONIN SÄHKÖKIRJOITUSKONEEN KYLLÄ NÄIN MYYTÄVÄN KOKKOLAN VANHASSAKAUPUNGISSA SIINÄ ELEGTRONIIKKALIIKKEESSÄ ( SUNTIN VARRESSA) JOO OLI VIELÄ SILLON MULLE KALLIS. NO SIITÄ ON KYLLÄ 25 VEE!

    • Anonyymi

      NOJOO!, EI TÄÄLTÄ EHKÄ MITÄÄN EINOLEINOA TULE!

    • Anonyymi

      Asko Oinaksen anoppi ei tykännyt tosta "Lapin kesä" runosta, näin hänen vaimonsa kerto. Tuli pappilaan viiniryyppyä hakemaan ja ei tarjottu. Lapin kesä on lyhyt ja kaunis, no hetki jolloin tuo mulle kerrottiin oli vähän rymynen junan ravintolavaunussa, yhellä jos toisella oli "viintä"

    • Anonyymi

      Hävetti ittiäki!

    • Anonyymi

      Saamelaiskansan oikeudet, vaikka toisin itte ajattelen ja uskon.

    • Anonyymi

      Kyllä tekee kipiää kattoa hautausmaalla lasten muistomerkkiä " Herra sinä tiedät kaiken" vaikka ruumissaatto kiiruhtaa ja tekstiä ei haudalta nää, ehkä mää sen muistan.

    • Anonyymi

      Mutta vaikka hautakivi menee sammaleeseen, ja vaikken ole ihmistä nähnyt niin hän herää eloon aikalaisten puheissa. Äiti sanoi kun muistaa lapsena pyöräilleensä mummulle ja papalle, oli lusikkaleipiä ja aina niin siistiä pienessä mökissä! Pappa (heidän, lapsensa) sanoi kun eno oli kuollu kui kuinka oli koko ikänsä joutunut kärsimään! Pappa ei tunteitaan yleensä näyttäny, vaikka oli herkkä.

    • Anonyymi

      Minä olen ollu joku 5 kun pappa rupes meuhkaan nojatuolista että mustilaiset varastaa! Mää juoksin kädet tanassa sen mahaan, sattu kipiää, niin sattu puhekkin!

    • Anonyymi

      Sitten mentiin mummolassa keittiöön ja astuin nuppineulaan, meni jalkapohjaan. Pappa sanoi mummulle että pakkoko nuita on kylvää joka paikkaan! ( no se oli ainoa neula ja sai varota jo tenavana ettei ravista kusipiskua pöntön reunalle)

    • Anonyymi

      Mun talossa on edelleenkin yks nuppineula, jäi talon rakentajalta ja alkuperäiseltä omistajalta, se on makuhuoneen ovenpielessä ja siinä roikkuu lämpömittari (värmemittar)

    • Anonyymi

      Pappa käytti sitä apteekkisuuvettä joka oli semmosessa pienessä lasipullossa ( tarkistin vessan kaapista)

    • Anonyymi

      Se suuvesi mitään auttanut kun mummu ja pappa tuli kylään ja toi tuliaisina muropaketin. Murot kehiteltiin alunperin estämään runkkausta. T; neljänneksnuorin 13lapsisesta perheestä

    • Anonyymi

      Oisin mää halunnut pappalle vinoilla että sen golfin rekisterikilven ruuvit on ruosteessa, ehkä sanoin ehkä en, mutta ennen kuolemaa ehti ostaa Polon.

    • Anonyymi

      Pappalla veti välillä tunteisiin. Kerran mentiin kylään niin oli auton sivupeilit peitetty muovipusseilla "pikkulinnut noppii peileihin"

    • Anonyymi

      Lapsena mietin suviseurateltassa valkoisen telttapressun ruosterantuja. Pappa ei tämmöstä hyväksy!

    • Anonyymi

      "Oi joukko valkopukuinen, synnistä pestynä"

    • Anonyymi

      Meni välissä kirjotuskone jumiin. Hyvää yötä kaikille!

    • Anonyymi

      Pappa sai fissiin takuuseen uuden auton. Meni lunastukseen koko golffi!

    • Anonyymi

      EIHÄN NYT SOTAVETERAANI VOI HYVÄKSYÄ ETTÄ KILPI LENTÄÄ KAULASTA KUN TÖMÄHDYS TULEE!

    • Anonyymi

      Ihan ottaa ittiäkin tuntolevystä!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1505
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      170
      1203
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1060
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      947
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      870
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      793
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      777
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    10. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      59
      725
    Aihe