Lähellä Minskiä olevalla Matshushtskyn lentokentällä partisaanien toimesta droneilla tehdyssä iskussa. Ei ole Valko -Venäjäkään kokonaan Lukashenkan
täydessä valvonnassa.
Valko - Venäjällä tuhottiin Venäläinen tiedustelukone Berijev A 50 U
13
80
Vastaukset
- Anonyymi
Ongelmallista Valkovenäjälle. Jos olisin Lukashenka niin vippaisin tekijöiden omaiset vittumaiseen vankilaan. Totuus on silti että olivat maahan soluttautuneita ja Ukrainan aseistamia myyräntyöntekijöitä. Jenkit neuvoneet minne iskeä.
- Anonyymi
Hyvin toimittu!
- Anonyymi
Kyllä se on maassa olevien oppositio partisaanien tekosia.
- Anonyymi
Kun Putin putoaa, putoaa myös Lukašenka.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17761136y
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Belaruksessa on toimivaa oppositiota, Lukasenko on on ollut lepsu tai sittn sillä ei ole niitä katolta pudottajia ja myrkyttäjiä joka lähtöön!
- Anonyymi
Oppositiolla ei ole mitään hävittävää ainoastaan voittoja Lukashenkasta.
- Anonyymi
Kaffen aika....
- Anonyymi
FAKE NEWS
YHTÄÄN KUVAA EI MITÄÄN. EDELLISESTÄ OLI. VOI TEITÄ POLOISIA UKRAINA HALUAA LAAJENTAA SOTAA MM MOLDOVAAN, VALKO-VENÄJÄLLE JOTTA NATO TULISI. MAAILMAA EI ENÄÄ OLISI YDINSODAN JÄLKEEN KETÄÄN MEISTÄ EI KETÄÄN TORAKAT VAIN EHKÄ LANTAKUORIAINEN MAAILMAN VAHVIN KOKOONSA NÄHDEN. UKRAINA SÄÄLITTÄVÄT YRITYKSEN KUTEN HITLERILLÄ LOPUSSA - Anonyymi
Pres.Lukashenka on hyvin huolissaan Ukrainan mahdollisesta hyökkäyksestä Belarukseen.
Pres Putin puolestaan on hyvin huolissaan Ukrainan mahdollisesta hyökkäyksestä Moldovaan.
SDP puolestaan on huolissaan apteekkarien ansioista omasta apteekistaan.
Täytys tehdä jottain. - Anonyymi
slava säteily, slava kuolema, slava hauta
- Anonyymi
Vielä se lukashenkankin kurkkutorvi aukeaa. Ja sieltä se viimeinen henkäisy korahtaa. Sitten pääsee äijä multiin matojen seuraan. Kirous hänen sielulleen ja ikuinen häpeä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349