Nyt, irvileuat älkööt vaivautuko.!
Halusin keittiön tiskipöydän, astiakaapin alle työvalaisimen koko pituudelta, jossa on pistorasiat molemmissa päissä, joko yhdet tai kahdet.
Tässä vaiheessa huoltomies ilmoitti: Laita jatkoroikka.
Perusteli jatkoroikka laittoa sillä, että tuollain työvalaisin pistorasioilla(2*2)(tai (1*1) on vanhanaikainen ja poistunut käytöstä. Mutta, näitä on sähköliikkeissä myynnissä edelleen LED- toiminnoilla.
Joten, tein ohjeistuksen mukaan ja nyt minulla on(3 pistokkeen) jatkoroikka tiskipöydällä, astiakaapin alla. Koska haluan nauttia elekroniikasta kuten Esim: leivänpaahin, vedenkeitin Jne.. etteivät vain ole kaapien uumenissa käyttämättöminä. Tämä kuiteskin on hauska yhtälö, kun astiakaapista valuu vedet suoraan pistorasiaan. Aivan samallalailla, kun ABC- vieressä olevissa kerrostaloissa on sähkökaappi kylpyhuoneessa, saunan oven yläpuolella. Mutta, onkin Sevaksen vuokra-asunto.
Ohjeistuksen mukaan.
Anonyymi-ap
3
55
Vastaukset
- Anonyymi
💣💣💥
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17761215M
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Ja ihan vuokrattavissa.??
Käykö noissa asunnoissa kukaan koskaan tarkastamassa, miten siellä on asiat hoidettu.(siis asiantuntia, ettei joku toimistovirkailija, postilaatikkoon ole tarkastus lappua nakannut iltakävelyllään .)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606394- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252636- 212238
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561806- 271781
- 251540
- 491432
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423- 321398