Työelämästä syrjään jääneitä on enemmän kuin pitkäaikaistyöttömiä

Anonyymi-ap

Olin itse joutumassa tuohon pisteeseen urkkilandian viimeisinä vuosina mutta silloin ei syrjäytyminen tullut yksinkertaisesti kyseeseen oli pakko purra hammasta ja kieltä ja kaikkea mahdollista

Työelämästä syrjään jääneitä on enemmän kuin pitkäaikaistyöttömiä

Työelämästä kadonneet

"Suomessa on yli 140 000 työikäistä henkilöä, jotka eivät ole töissä, työttöminä tai opiskelemassa. Joukossa on syrjään jääneitä nuoria."

https://yle.fi/a/74-20015118

7

247

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suorastaan ällistyttävää, ettei tuohon porukkaan saada mitään otetta.
      Jaetaan vaan toimeentulotukea ja annetaan olla ilman muita toimenpiteitä.
      Kyllä tuosta porukasta pitäisi kiivaasti kammata ainakin työkykyiset esiin
      ja saattaa heidät mukaan tuottavaan työhön. Tuskin kaikki ovat tyhmiä.

• Anonyymi

Työkyvyttömyys ja työhaluttomuus pitää erottaa toisistaan.
        Työhaluttomille rankkua oikein roimasti, sillä yhteiskunta ei kaipaa elättejä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketää ei kinosta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi niitä sitten haalitaan tänne ympäri maailmaa ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi niitä sitten haalitaan tänne ympäri maailmaa ?

Vessassa,niin toimituksen jälkeen ruvetessani pyyhkimään takapuoltani pöntönreijästä nousi Hitlerin pää ja sanoi anna minun nuolla anuksesi puhtaaksi.tuumailin,että no mikäpä siinä,kun kerta haluat.piti ihan kiittää miten tehokkaasti alkoi leipomaan kielellään.toimituksen jälkeen pyysin Hitlerinpäätä nousemaan pöntöstä seuraavanlainen kerralla.piti vielä varmistaa psykiatriltani,etten ole tulossa mielen ikäiseksi,niin tuumaili olevan ihan normaalia,kun hänen käydessään vessassa nousee Stalinin pää.

• Anonyymi

Tämä onkin sellainen ihme, että kaikkia ei kiinnosta tehdä työtä busineksen ja ahneen pääoman, omistavan luokan eduksi !,
      Ja osa tosiaan irtoaa koko systeemistä....
      Kun ei kannata systeemin toimia. Tai ovat kyllästyneet pompotteluun, huonoihin palkkoihin ja etuihin.
      Ja tietysti osa on oikeasti sairaita tai syrjäytyneitä.
      Ja töihin ei kelpaa, palkkaa ei saa. Ei saa asemaa yhteiskunnassa.

Systeemi pelkää veronmaksu haluttomuutta. Systeemi pelkää ulkopuolisia.
      Ja kumma kyllä samaan aikaan maailmalta tuodaan terroristeja ja sopeutumattomia rikollisia yhä vieläkin, vaikka näemme vakavan tilanteen ja ongelman Ruotsissa. Ja suomessa jo kasvukeskuksissa. Tämä naiivi Idealismi politiikka on meille uhka.

Jo Se ettei kannata turvattoman eripuraisen murjaanisuomen pakko rakentamista, on usein syy veronmaksu haluttomuuteen.
      Itsekin olen ollut ns. harmaassa taloudessa jo vuosikymmeniä.
      En maksa kymmenyksiä helsinkiin ja brysseliin, enkä rikkaiden sotiin ja uhkiin.

Ihmiset kaipaa arvokasta elämää, vaikka hallinto olisi mätä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      51
      3515
    2. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      104
      2276
    3. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      589
      2241
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      19
      2006
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1638
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1628
    7. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      71
      1586
    8. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      135
      1481
    9. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1436
    10. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      91
      1390
    Aihe