Siuntio liikkujat

Anonyymi-ap

Ihmetellyt kun ketään liikkujaa juurikaan päivisin nää.Eläkeläis ihmiset,keskustassa ehkä kaupassa.Toki tää jokaisen oma asia.Itse muutan pois kun eläkeikä,vaikka naapurikuntaan.Hyviä ulkoilu juttuja Siuntiossa ,pururata,vesitornin alue,sudenkaaren metsä.Pääsee koirankin/lasten kanssa ihanaa metsää. Kun tieltä pääsee puolikin kilsaa aukee metsänrauha..Viikonloppuisin konemelua,moottorisahaa,koirat pelkää niitä,kuulohan lapsillakin vaarassa.Vihreäsiirtymä metsässä valitettavasti hakkuut pilasi vuosia sitten metsää, pieni jokikin oli ..Itse tykkään liikkua mutta täältä pitää lähteä usein sivukylille.Uudet asukkaat haluaa tietää liikunta mahdollisuuksista maastossa myös pyörien kanssa.Sudenkaaren metsään voi mennä maastopyörillä.Kalliolla voi vaikka retkieväät lasten kanssa nauttia.Ottaa aurinkoa.Käyttäjää hyvät ihmiset luontoa rauhallista semmoista kun täältä löytyy,erämaatakin..

5

792

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Me kävellään aamuaikasiin metsä koirien kanssa ...muut nukkuu vielä...

• Anonyymi

Kesäaikaan puriksella kiva oma rauha käyskennellä,kyllä siellä joskus ihmiseen törmää..Mutta voi törmätä muuhunkin ötteihin..harmaa otus laskeutuu joskus koululle menevälle kävelytielle,kerran pakeni sivulle,kuusen kohilta ,kerran isot tassun jäljet bilskogin tiellä.Kyllä niitä on täälläkin..kerran juoksi vastaan äkkiä sivuun.Kiva ajella pyörällä moniin suuntiin vuosia ajeltu.

• Anonyymi

Kylpylän maastoon,lohjalle...kirkkon.ulkoilualueita.Kopparnääss..inkoo.. Onhan noita..valinnan vaikeus

• Anonyymi

Sudenpolulta pääsee härkähakaan,ja sudenkaaren teille.Liikkukaa metsissä ihmiset koirat tykkää..

• Anonyymi

No nyt tilanteet muuttunut,susien takia.Niitä on joka puolella.Jos koiran kanssa kulkee niin koira vaarassa.En lähtisi metsiin,tuossakin nähty kalliolla susi .Olen kolmesti nyt nähnyt suden kaltaisia elukoita.Keskustassa oli kerran.sittwn koulun takana tuli kaksi ne pakeni kun oli alku syksy,ruokaa vielä metsissä ei kelvannut koirani.Kolmas kohtaaminen olikin pelottava..Naamatusten lähes..Luonto on todella lähellä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      85
      1758
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      120
      1174
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      58
      1036
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      926
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      836
    6. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      790
    7. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      78
      789
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      786
    9. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      757
    10. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      43
      756
    Aihe