Ihmetellyt kun ketään liikkujaa juurikaan päivisin nää.Eläkeläis ihmiset,keskustassa ehkä kaupassa.Toki tää jokaisen oma asia.Itse muutan pois kun eläkeikä,vaikka naapurikuntaan.Hyviä ulkoilu juttuja Siuntiossa ,pururata,vesitornin alue,sudenkaaren metsä.Pääsee koirankin/lasten kanssa ihanaa metsää. Kun tieltä pääsee puolikin kilsaa aukee metsänrauha..Viikonloppuisin konemelua,moottorisahaa,koirat pelkää niitä,kuulohan lapsillakin vaarassa.Vihreäsiirtymä metsässä valitettavasti hakkuut pilasi vuosia sitten metsää, pieni jokikin oli ..Itse tykkään liikkua mutta täältä pitää lähteä usein sivukylille.Uudet asukkaat haluaa tietää liikunta mahdollisuuksista maastossa myös pyörien kanssa.Sudenkaaren metsään voi mennä maastopyörillä.Kalliolla voi vaikka retkieväät lasten kanssa nauttia.Ottaa aurinkoa.Käyttäjää hyvät ihmiset luontoa rauhallista semmoista kun täältä löytyy,erämaatakin..
Siuntio liikkujat
5
665
Vastaukset
- Anonyymi
Me kävellään aamuaikasiin metsä koirien kanssa ...muut nukkuu vielä...
- Anonyymi
Kesäaikaan puriksella kiva oma rauha käyskennellä,kyllä siellä joskus ihmiseen törmää..Mutta voi törmätä muuhunkin ötteihin..harmaa otus laskeutuu joskus koululle menevälle kävelytielle,kerran pakeni sivulle,kuusen kohilta ,kerran isot tassun jäljet bilskogin tiellä.Kyllä niitä on täälläkin..kerran juoksi vastaan äkkiä sivuun.Kiva ajella pyörällä moniin suuntiin vuosia ajeltu.
- Anonyymi
Kylpylän maastoon,lohjalle...kirkkon.ulkoilualueita.Kopparnääss..inkoo.. Onhan noita..valinnan vaikeus
- Anonyymi
Sudenpolulta pääsee härkähakaan,ja sudenkaaren teille.Liikkukaa metsissä ihmiset koirat tykkää..
- Anonyymi
No nyt tilanteet muuttunut,susien takia.Niitä on joka puolella.Jos koiran kanssa kulkee niin koira vaarassa.En lähtisi metsiin,tuossakin nähty kalliolla susi .Olen kolmesti nyt nähnyt suden kaltaisia elukoita.Keskustassa oli kerran.sittwn koulun takana tuli kaksi ne pakeni kun oli alku syksy,ruokaa vielä metsissä ei kelvannut koirani.Kolmas kohtaaminen olikin pelottava..Naamatusten lähes..Luonto on todella lähellä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3152888Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä562655- 1201712
- 1181440
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301283PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1491238- 691090
- 741079
- 701030