Laman kourissa äänestä suomalaista Perus henkilöitä että raha virta jää Suomeen. https://www.iltalehti.fi/talous/a/560e3631-c649-46f9-a35a-bdf0319c59b7
No nyt sitten alkoi se lama kirjoittaa iltapäivälehti
7
738
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tarvita venäjän ja englanniksi puhuvia enään kun lama alkaa
- Anonyymi
Minä en äänestä ketään koska minun ei tarvi. Minulla on hyvät eläkkeet ja muutenkin hyvä olla joten ei kiinnosta mitkään persulandian porukat.
- Anonyymi
On ihan sama ketä siellä notkuu hyvällä palkalla, kyllähän se on nähty. Takki kääntyy jokaiselta alta sekunnin.
- Anonyymi
Vienti supistuu
- Anonyymi
Suomen sähkö kun pysyisi alhaalla https://www.verkkouutiset.fi/a/te-saksan-teollisuutta-voi-siirtya-suomeen/
- Anonyymi
Isoja puolueita ei kannata äänestää, ovat kyvyttömyytensä näyttäneet.
- Anonyymi
90-luvun lamaa oli korjaamassa vielä boomerisukupolvia ja se jotenkin onnistui. Kukas seuraavan laman korjaa? Ysäritkö?? Rakennusalalla urani tehneenä olen apajapaikalta saanut seurata kun "kännykkäsukupolvi" yrittää marssia työelämään. Ensimmäinen räntäsade ja raskas betonivalupäivä niin "tää oli tässä"! Pohjoismainen hyvinvointi puretaan. Suomi siinä ykkösenä. Velaton Norja viimeisenä. Mutta kaikilla sama kohtalo loppujenlopuksi. Poliitikko ei tätä voi kertoa, koska viimeistään neljän vuoden päästä ovat seuraavat vaalit. Ikävää, mutta totuus on totuus. Kiistäkää nyt, mutta kiistäkää myös vuonna 2035. Jos silloin kiistettävää on!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066