Kiinalaisten tuotteiden myynti lopetettava jo.

Anonyymi-ap

Kiina tukee venäjää joten miksi tuemme Kiinaa ostamalla paskaa sieltä?

34

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      en ymmärrä mitä vikaa kiinassa tai venäjässä? pidetään huoli omista asioista!

      • Anonyymi

        Nuo äitinsä kaurapuuron suojissa elävät uhoavat mitä uhoavat.


    • Anonyymi

      En osta enkä ilmaiseksi huoli

      • Anonyymi

        Kai sulla on erilaisia härpäkkeitä, kännyä, laturia, nappi- tai muuta kuuloketta, rytkyä ym ym...? Et vai osta? Valehtelet, niin et korvat heiluu. Vaikka tilaisit jostain muualta maailmasta, paitsi Kiinasta, niin yllätys yllätys, siellähän ne on tehty tai ainakin vähintään sisltö ja nimikään ei kerro yhtään mitään. Voiko joku olla vielä noin tietämätön?


    • Anonyymi

      Miksi ostat?

    • Anonyymi

      Kiina ei pelkästään nyt tue vaan tulee olemaan suora hyökkääjäliittolainen Venäjälle.

      • Anonyymi

        Sehän on vain hyvä. Täytyyhän "länsimaista demokratiaa" verisesti levittävällä länsi-imperialismilla olla vastavoimakin. Vai oletko sitä mieltä, että länsi-imperialismilla on oikeus vallata koko planeetta? Huhhuh!


    • Anonyymi

      Minä ostin kiinalaisen kännykän ja kiinalaisen reitittimen. Pienellä rahalla yhtä hyviä tuotteita kuin kalliimmatkin, jopa parempia.

      • Anonyymi

        Jos ajat Volvolla tuet nyt Venäjän sotaa kiinan kautta.Upeaa.


      • Anonyymi

        Niin muuten on.


    • Anonyymi

      Kyllä. Länsimaat ovat tuhoamassa itseään totaalisesti vain ja ainoastaan ahneuden vuoksi, kiinan rahoitus on johtanut siihen että se taitaa olla jo maailman isoin suurvalta.

      Kiina ja venäjä liittoutuvat joka johtaa maailmansotaan, uskokaa pois niin se tulee tapahtumaan. Kannattaa varautua.

      • Anonyymi

        Olet siis mieluummin kommunisti ja ajat vanhalla ladalla kuin että omistat jotain ja ajat paremmalla autolla ja asut mukavammin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis mieluummin kommunisti ja ajat vanhalla ladalla kuin että omistat jotain ja ajat paremmalla autolla ja asut mukavammin?

        Mitä sekoilet? Olet siis itsekin länsimaiden vihollinen, taidat kirjoitella pietarista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis mieluummin kommunisti ja ajat vanhalla ladalla kuin että omistat jotain ja ajat paremmalla autolla ja asut mukavammin?

        Eli muualla ei osata valmistaa mitään muuta kuin ladoja kiinan ulkopuolella? Länsimaissa on ollut helvetisti omaa teollisuutta, mutta kaltaisesi siat ovat tuhonneet kaiken.


    • Anonyymi

      Olen ikäni karttanut roskaa sieltä.
      Mutta kaikki se tekniikka, mihin minulla on varaa
      valmistetaan juuri siellä päin; tietokoneet, mobiilit, ...

    • Anonyymi

      hyvä kiina hieno maa,täytyypä ostaa enenpi kiinalaista.

      • Anonyymi

        Kyllä. Koirien puruluut, suurinosa by kiina.


      • Anonyymi

        Kiinalaisia naisia voisi olla enemmän katukuvassa...


    • Anonyymi

      Tyhjenis monet kaupat. Kokoomusporvari haluis lopettaa ilman välikäsiä olevan kaupan kyllä.

    • Anonyymi

      Aiotko muuttaa maakuoppaan asumaan.

    • Anonyymi

      Ihan kaikki eivät ajattele laillasi

    • Anonyymi

      Koko homma lähtee siitä, että Yhdysvallat taistelee maailmantalouden herruudesta Kiinan kanssa. Niinpä meitä pelotellaan Kiinan pahuudella, vaikka juuri se esitti rauhansuunnitelman Ukrainan sotaan.

      • Anonyymi

        Minkähänlaisen rauhansuunnitelman Japani olisi esitellyt II MS:n lopettamiseksi...


    • Anonyymi

      lähes kaikki elektroniikka tulee kiinasta, kun sulta hajoo tv niin osta sitten suomalainen televisio...

    • Anonyymi

      Sinä tuet Kiinaa, koska kirjoittelet tänne. :D

      • Anonyymi

        Kiina boikottiin. Siirtymää kirje kyyhkysiin.


    • Anonyymi

      Sanotaanko Kiina Tsille , että jos autatte Venäjää, saatte 4 kpl pandan paloja Suomesta..

    • Anonyymi

      Missähän maassa Sun kännykkä on tehty?

      • Anonyymi

        Korea


    • Anonyymi

      heheh palstalla uhottu kohta vuoden verran että kauppasuhteet länteen on kiinalle niin tärkeät ettei se "uskalla" niitä vaarantaa.
      nytkö rupeaa epäilys sillai takaraivossa jyskyttämään?
      kiina voinut jo vuoden verran vähentää riippuvuuttaan haitallisista länsimaista tirs'k.

    • Anonyymi

      Noin 150% elektroniikasta jää hyllyyn nyt.

    • No älä sinä osta kinnasta mitään aloita sinä, Uskon sinä lasket 5 cent myös uskon olet vähentänyt wc menemään ,Siksi et tule nälkä ,Istua tietokone takana ja uskalla kirjoita oma nimi että hän osta kalis

    • Anonyymi

      Suomi reppana se asettuu kriiseissä aina väärälle puolelle. Surullista.

    • Anonyymi

      Kiinalaiset tuotteet boikottiin lopullisesti! Katsokaa kaupassa missä maasa tuote on valmistettu, ja jos Kiinassa jättäkää ostamatta.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      671
      5144
    2. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      142
      3968
    3. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      50
      3770
    4. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      18
      3332
    5. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3131
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2534
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2401
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2340
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      30
      2187
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      51
      2184
    Aihe