🤔💍☕ valmiissa maailmassa -sanotaan. Tuo antiikkialan asiantuntija (82v) puoli seiskassa on ollut 5v naimisissa.
Toivossa on hyvä elää🤗.
Mikäs kiire on tässä
19
79
Vastaukset
- Anonyymi
Hullu
- Anonyymi
Nytkö yrität käydä tämän miehen luoman himmelin kimppuun ja kokea vaihteeksi että juuri tämä on sairaalloisen kateuden kohteesi? Jos ihminen on valmis väittämään täyttä hevonpeetä vuosikausia ja laittamaan peliin oman maineen ja uskottavuuden, niin asian täytyy olla todella tärkeä ja kaiken menetysten ja lopulta häviämisen arvoista
Anonyymi kirjoitti:
Nytkö yrität käydä tämän miehen luoman himmelin kimppuun ja kokea vaihteeksi että juuri tämä on sairaalloisen kateuden kohteesi? Jos ihminen on valmis väittämään täyttä hevonpeetä vuosikausia ja laittamaan peliin oman maineen ja uskottavuuden, niin asian täytyy olla todella tärkeä ja kaiken menetysten ja lopulta häviämisen arvoista
Nut huolestuttaa.Joko sinä taas unohdit, että olen nainen? Kannattaa hakeutua muistitestiin.
https://www.terveyskyla.fi/aivotalo/aivosairaudet/muistisairaudet- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Nut huolestuttaa.Joko sinä taas unohdit, että olen nainen? Kannattaa hakeutua muistitestiin.
https://www.terveyskyla.fi/aivotalo/aivosairaudet/muistisairaudetEt sinä kyllä ole nainen tälläkään hahmolla, mutta minulla olikin asiaa tuolle joka näkee jokaisen kirjoittajan takana saman henkilön mitä rekatumpi sitä vainotumpi periaatteella
- Anonyymi
Mitä nyt naisilta loppuu munasolut ~40-vuotiaana, mies saattaa muuttua tuhkamunaksi vasta jotain 90-vuotiaana.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Jaaha, mutta kohtu ei vanhene 😃
Ehkä ei mutta kuivuus ihan rutisee.
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä ei mutta kuivuus ihan rutisee.
Sun biologian tunneista näyttää olevan aikaa, kun perusasiat on unohtuneet. Tai muuten vaan oppi ei tartu.
- Anonyymi
Kello 09:39 on noin puoli kymmenen! Haloo!
- Anonyymi
Trollimies varmaankin viittasi siihen yleisradion ajankohtaisohjelmaan…
Anonyymi kirjoitti:
Trollimies varmaankin viittasi siihen yleisradion ajankohtaisohjelmaan…
Puoliseiska tulee aamulla uusintana.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Puoliseiska tulee aamulla uusintana.
Sitten on vielä tuo YLE-areena…
Anonyymi kirjoitti:
Sitten on vielä tuo YLE-areena…
Joskus kanavilla surffatessani huomasin, etyä puoliseiska tuli myöhään illallakin uusintana.
Tänään poikkeuksellisesti en katso sitä oikeaan aikaan, kun piipahdan nyt iltalenkillå.- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Joskus kanavilla surffatessani huomasin, etyä puoliseiska tuli myöhään illallakin uusintana.
Tänään poikkeuksellisesti en katso sitä oikeaan aikaan, kun piipahdan nyt iltalenkillå.Vain dinot surffailee tv-kanavilla. :D
Anonyymi kirjoitti:
Vain dinot surffailee tv-kanavilla. :D
Ne käy myös täällä palstalla. On outoa jos joku nuori kirjoittaa tällaisella palstalla.
- Anonyymi
Joo kerkee viä moneen kertaan vaihteleen sormuksia..Siis jos hurahtaa pahemmin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1165307
- 675074
- 914134
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753620Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603228- 432811
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541949- 401810
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381673