Oletko positiivinen vai negatiivinen

Anonyymi-ap

Ihminen? Viihdytkö paremmin hapannaamojen vai päivänsäteiden kanssa? Itse olen optimistinen ja viihdyn parhaiten lempeiden ystävällisten ihmisten kanssa ❤️

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En usko

      • Anonyymi

        Eli oot negatiivinen :D


    • Anonyymi

      Viihdyn mieluiten lempeiden ja kilttien ihmisten parissa. Silti elämä on tuonut, ehkä haasteenakin, luokseni juuri aivan päinvastaisia ihmisiä. Kiivaita, riidanhaluisia, vaikeaselkoisia ihmisiä.

      • Anonyymi

        Sama täällä.


    • Sama. Tykkään leppoisasta ja hyväntuulisesta ilmapiiristä. Toisia kunnioittavasta käytöksestä ja sopuisuudesta.

      Kiva, jos huumorit osuu yhteen.

    • Anonyymi

      Kaikki ihmiset varmasti lähtökohtaisesti arvostaa positiivista seuraa ja se ei tee ihmisestä negatiivista jos välttää tai torppaa näitä negatiivisia ihmisiä tai vaikka jopa puolustautuu heidän negatiivisilta hyökkäyksiltään

    • Taidan olla tuulella käypä ambitiivinen ennemmin kuin selkeästi posi tai nega. Liian pragmaattinen ja kyyninenkin ehkä, hitaasti lämpiävä ja varautunut.

      • Miks mun piti lukee tää kolme kertaa ja silti en ymmärtänyt🤣


      • EmpressOfTheLight kirjoitti:

        Miks mun piti lukee tää kolme kertaa ja silti en ymmärtänyt🤣

        Jos olisin rohkea ja kaikki jäänteetkin itsesuojeluvaistosta olisivat kadonneet, niin vastaisin koska nainen.

        Mutta koska tuo em. premissi ei ihan täyty, niin vastaan että ehkä kyseessä poliitikon vastaus. Tai sitten ihan vain miehen logiikka 🤣


    • Koska olen itse vit#un päivänsäde, niin välttelen menninkäisen seuraa.

      • Kuuluisa yks vitun päivänsäde. Omistatko paidan tai mukin?


      • randombypasser kirjoitti:

        Kuuluisa yks vitun päivänsäde. Omistatko paidan tai mukin?

        Tekstipaidat on mauttomia, mutta mukin voisin huolia. Kahvia kuluu...


      • EmpressOfTheLight kirjoitti:

        Tekstipaidat on mauttomia, mutta mukin voisin huolia. Kahvia kuluu...

        Eipä ole tullut maistettua ikinä... Päällä on joskus ollut kyllä.


    • Anonyymi

      Positiivinen yksin ja kun olen oikeassa seurassa. Väärässä seurassa masennun ja menetän uskon itseeni mutta onneks suojelijat jotka suojelee deletoi ne ihmiset aikas nopeaa päivistäni.

    • Anonyymi

      Sanoisin kuten edellinenkin, jos liian kauan oon negatiivisessa ja ahdistavassa seurassa niin masennun. Valitettavasti itseään ja omaa terveyttään on suojeltava ja nämä voi olla näitä avioerojenkin syitä osalla. Ei sillä ettenkö itse olisi hoivannut ja ollut hyvinkin huolissani esim. lapsen kohdalla ihan yleisesti pidemmästä sairastamisesta. Olen peruspositiivinen ajattelultani, mutta liika on liikaa kaikille.

    • Anonyymi

      Viihdyn yksin. Juuri kukaan ei ole niin positiivinen ja tyytyväinen kuin minä. En ole koskaan ollut suosittu koska en juoruile ilkeitä enkä valita joka asiasta.

      Paras ystäväni on hyvin kaunis ja herkkä sisäisesti, mutta hieman masentuneisuuteen taipuvainen. Hän ei mitenkään häiritse minua ja tsemppaava olemukseni saa aina hänetkin liikkeelle🥰

      Me too-liike, korona ja sota ovat vaikuttaneet pahasti ihmisiin. Tuntuu, että ihmiset ovat tosi riitaisia, huumorintajuttomia ja ylimielisiä toisiaan kohtaan.

      Tänäänkin nuorempi nainen käveli melkein päin minua, kuin joku panssarivaunu. Ei epäilystäkään, etteikö tilanteeseen liittynyt jonkinsorttinen voimaantumisharjoitus ja vähättely minua kohtaan. Töölön Lidlin joku ilmeisesti myymälävastaava koska en ole häntä nähnyt kassalla. Olen kaupan vakiasiakas.

      Mietin jälkeenpäin, kuinka paha olla täytyy ihmisellä olla sisäisesti, kun tuollaista tekee. Lehdessäkin oli juttua siitä, että ihmiset kyykyttävät päin kävelemällä ja tätähän ainakin Helsingissä tapahtuu paljon. Sekä miehet, että naiset.

    • Anonyymi

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/15-esimerkkia-paljastaa-todellisen-luonteesi-oletko-positiivinen-vai-negatiivinen-ihminen/5334682


      Ton mukaan positiivinen. En täyttä 15 pojoo, mutta 3 kohtaa vaille..

      Viihdyn ihmisten kanssa jotka on ns. Normaaleja. Ei naura kaikelle kokoajan kuin ois jatkuvasti ruohoissaan. Mutta jotka suhtautuu muihin ihmisiin positiivisella asenteella eikä ajattele että kaikki juonii puhuu pahaa, kun nauraa nauraa mulle jokanen harmitonkin vitsi saa suuttuun.

      Oon itseasiassa laittanu yhteen ex-ystävääni välit katki kokonaan koska hänen asenne kaikkiin muihin ihmisiin oli et ne on jotenkin kieroja, huonoja, pahoja ja juonittelevia. Itseään korotti ja muita edes tuntematta piti itseään huonompana.

      Oli vaikee olla henkilön kaveri, kun hän tulkitsi muakin sanoitta huonoon suuntaan. Kun en ahistuneisuushäiriön takia pystyny kattoon silmiin kun puhuin, hän alkoi juoruta musta muille et oon valheellinen.

      Ehkä kysyä kannattaa eka ennenkö lyö lukkoon mikä syy ja alkaa vielä laittaan juorua kiertoon.

      No mähän en kokenu lähelleni tarvitsevani ihmistä joka ei kyenny oleen mulle ystävä hädän hetkillä vaan käytti mun sairautta mua vastaan ja löi puukolla selkään.

      Nykysin oon terve mutta se on hyvien ja muhun uskovien ihmisten ansioo. Ei juorukerhoja pystyttävien negatiivisten ihmisten ansioo.


      T: Karoliina

    • Anonyymi

      Nykyään kyllä tarkoitetaan tylsää tai huvittunutta.

    • Anonyymi

      Positiivinen olen ja viihdyn parhaiten kaltaisteni joukossa. Ympäröivien ihmisten energia vaikuttaa niin paljon omaan mielialaan ja jaksamiseenkin. Onneksi olen löytänyt viime vuosina ympärilleni ihania positiivisen kautta maailmaa havainnoivia ihmisiä. Joskus ennen menin sen negatiivisen kautta, mutta elämänkokemuksen myötä vaaka on kallistunut koko ajan enemmän positiiviseen, vaikka elämä ympärillä vellookin välillä.

    • Anonyymi

      Mauttomia lahjoja vituilu mielessä….

      • Anonyymi

        Kiva kuulla, mukavahan se on kun arvostetaan. Eipä pidä ihmetellä toisen käytöstä kun ei itsekään osaa käyttäytyä.


      • Anonyymi

        Mauton, no ehkä oon, onneks sun ei tartte olla mun kanssa missään tekemisissä,et hyvä juttu sulle.


    • Olen oikeasti optimistinen, mutta herkkänä ihmisenä myös taipuvainen negatiivisuuteen. Riippuu seurasta ja päivästä. Tykkään tietysti iloisista ja seurallisista ihmisistä. Mutta myös oma tila on tärkeää. Eikä aina tarvitse olla hauskaa...

    • Anonyymi

      Yksin parasta.

      • Anonyymi

        Eikö kiusaajien kanssa olisi mukavaa viettää aikaa?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1713
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1411
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1106
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      869
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      835
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      191
      766
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      97
      759
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe