Kysymys MV-väelle

Anonyymi-ap

Onko teillä esittää linkkiä siitä, että julkaisussa jossakin kohti puoueettomasti arvioidaan Venäjän toimia Ukrainassa tai peräti suhtaudutaan niihin kriittisesti arvioiden.?

😍😍😍

40

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos sellaista ei löydy, niin miksi ei?

      😍😍😍

    • Anonyymi

      Onko Venäjä täydellinen maa, joka ei tee virheitä? Putin täydellinen johtaja?

      😍😍😍

      • Anonyymi

        Tekeehän Putinkin virheitä, yksi pahimmista virheistä oli, et Venäjä meni liian myöhään Ukrainaan, täysi sota olisi kuulunut aloittaa jo vuonna 2014.


    • Anonyymi

      Jos ette uskaltaudu keskustelemaan aiheesta, miksi ette? Ettekö olekaan rohkeita patriootteja?

      😍😍😍

    • Anonyymi

      Päähän siitä putoo, jos suunsa aukaisee...

    • Anonyymi

      Lännelle voi esittää kysymyksen, mitäs läksit.
      Putin kohteliaasti kysyi sovinnon hengessä turvatakuita länneltä, suomeltakin. No länsi ei halunnut rauhallista rinnakkaiseloa, joten Putinin oli pakko reagoida.

      Uskon.

      • Anonyymi

        Putin kysyi aggressiivisesti läntisiä naapurimaita Venäjän alisteisiksi alusmaiksi, joilla ei ole mitään oikeutta päättää itse asioistaan eikä turvallisuuspolitiikastaan. Tämä ei läntisiä naapurivaltioita miellyttänyt.

        Tiedän.


      • Anonyymi

        Etkö ymmärtänyt avausta vai mikä sinua vaivaa?

        😍😍😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Putin kysyi aggressiivisesti läntisiä naapurimaita Venäjän alisteisiksi alusmaiksi, joilla ei ole mitään oikeutta päättää itse asioistaan eikä turvallisuuspolitiikastaan. Tämä ei läntisiä naapurivaltioita miellyttänyt.

        Tiedän.

        Näyttäisi Naton hybridijoukot aktivoituneen suomen äänestyksen yhteydessä.

        Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttäisi Naton hybridijoukot aktivoituneen suomen äänestyksen yhteydessä.

        Sivusta.

        Sivusta? Näyttäisi enemmänkin siltä, että olet aivan asian ytimessä. Ja silti et saa sanottua aiheesta yhtään mitään. Äärimmäisen typerää touhua.

        😍😍😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttäisi Naton hybridijoukot aktivoituneen suomen äänestyksen yhteydessä.

        Sivusta.

        Ja mihin joukkoon sinä muuten kuulut?

        😍😍😍


    • Anonyymi

      Hopi, hopi, Putkosen fanit! Toimianne odotetaan.

      😍😍😍

    • Anonyymi

      Pidetään ylhäällä.

    • Anonyymi

      MV on Venajällä tehty propagandajulkaisu, joka ei julkaise mitään muuta kuin Kremlin valheita ja disinformaatiota. Sakeampaa kaalipierua et mistään löydä.

    • Anonyymi

      Puolueetonta tietoa minäkin kaipaisin en ole niin lähdekriittinen?🤔🤨🙄

      • Anonyymi

        Mistä sitä sinusta esimerkiksi saa?

        😍😍😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sitä sinusta esimerkiksi saa?

        😍😍😍

        Vain s🤔😗🤔


    • Anonyymi

      Olihan tuo kiva jos täällä.MV:tä kehuvat saisivat esitettyä mielipiteensä. Mikä siinä on niin vaikeaa?

      😍😍😍

    • Anonyymi

      >>Putin kohteliaasti kysyi sovinnon hengessä turvatakuita länneltä, suomeltakin.

      Niinhän tuo pyyteli, mutta Suomi ei niitä takuita anna.

      Täältä voi lähteä divisioonat ihan milloin tahansa kohden Pietaria. Ei meiltä mitään lupauksia rauhasta anneta. Tullaan ottamaan vanhat karjalaiset maamme takaisin.

      • Anonyymi

        Älä viitsi höpistä.

        😍😍😍


      • Anonyymi

        Ei Putler kysynyt mitään kohteliaasti, vaan esitti aggressiivisia vaatimuksia jotka olisivat käytännössä kumonneet länsimaisten naapurivaltioden itsenäisyyden. Mikä on koko ajan ollut Putlerin tarkoituskin, kumota niiden itsenäisyys ja liittää ne Venäjään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitsi höpistä.

        😍😍😍

        Mitä höpistä? Onko Suomi siis väärässä ja 🤮🤮🤮


    • Anonyymi

      Pidetään ylhäällä.

    • Anonyymi

      Sanokaa nyt ihan suoraan edes yksi asia, MV-väki:

      Onko Venäjä ehdottomasti oikealla asialla? Perustelut?

      😍😍😍

    • Anonyymi

      Kuten näemme, asiasta eivät MV:n ystävät halua puhua.

      😍😍😍

      • Anonyymi

        Mikä teitä vaivaa, "patriootit"?

        😍😍😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä teitä vaivaa, "patriootit"?

        😍😍😍

        Pidän tämän varmasti ylhäällä.

        😍😍😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidän tämän varmasti ylhäällä.

        😍😍😍

        👍👍


    • Anonyymi

      Ylös vain!!

    • Anonyymi

      MV-väki ja Venäjän trollit ovat niin raukkamaista väkeä, että Suomen historiasta saa hakemalla hakea. Ei se joukko kykene yhtään mihinkään.

      😍😍😍

    • Anonyymi

      Jos haluatte lukea absurdia tekstiä, lukekaa ihmeessä MV:tä. Varsinkin ns. keskustelu "juttujen" jälkeen on hyvin avartavaa. Kyllä tässä maassa voikin olla sekaisin olevia ihmisiä.


      😍😍😍

    • Anonyymi

      Aina vain ylös.

      • Anonyymi

        Aina vain tilanne on sama: täällä on MV-julkaisun ystäviä ja ymmärtäjiä paikalla, mutta he eivät halua sanoa aiheesta mitään. Vaikeneminen oikein alleviivaa kyseisten reppanoiden toiminnan matalaa tasoa.

        😍😍😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina vain tilanne on sama: täällä on MV-julkaisun ystäviä ja ymmärtäjiä paikalla, mutta he eivät halua sanoa aiheesta mitään. Vaikeneminen oikein alleviivaa kyseisten reppanoiden toiminnan matalaa tasoa.

        😍😍😍

        Mitäpä muuta sitä kai edes voi odottaa ihmisiltä, joiden mielestä itänaapurin on loistava paikka ja Putin jonkin sortin nero.

        😍😍😍


    • Anonyymi

      Kiitos vain MV-porukalle! Kyvyttömyytenne on nyt selvää.

      😍😍😍

    • Anonyymi

      Silti pidän tätä esillä.

      😍😍😍

      • Anonyymi

        👍👍👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        👍👍👍

        😅😂🤣


    • Anonyymi

      🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      Median tehtävä on julkaista uutisia, ei ottaa kantaa uutisen sisältöön.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe