Onko teillä esittää linkkiä siitä, että julkaisussa jossakin kohti puoueettomasti arvioidaan Venäjän toimia Ukrainassa tai peräti suhtaudutaan niihin kriittisesti arvioiden.?
😍😍😍
Kysymys MV-väelle
40
138
Vastaukset
- Anonyymi
Jos sellaista ei löydy, niin miksi ei?
😍😍😍 - Anonyymi
Onko Venäjä täydellinen maa, joka ei tee virheitä? Putin täydellinen johtaja?
😍😍😍- Anonyymi
Tekeehän Putinkin virheitä, yksi pahimmista virheistä oli, et Venäjä meni liian myöhään Ukrainaan, täysi sota olisi kuulunut aloittaa jo vuonna 2014.
- Anonyymi
Jos ette uskaltaudu keskustelemaan aiheesta, miksi ette? Ettekö olekaan rohkeita patriootteja?
😍😍😍 - Anonyymi
Päähän siitä putoo, jos suunsa aukaisee...
- Anonyymi
Lännelle voi esittää kysymyksen, mitäs läksit.
Putin kohteliaasti kysyi sovinnon hengessä turvatakuita länneltä, suomeltakin. No länsi ei halunnut rauhallista rinnakkaiseloa, joten Putinin oli pakko reagoida.
Uskon.- Anonyymi
Putin kysyi aggressiivisesti läntisiä naapurimaita Venäjän alisteisiksi alusmaiksi, joilla ei ole mitään oikeutta päättää itse asioistaan eikä turvallisuuspolitiikastaan. Tämä ei läntisiä naapurivaltioita miellyttänyt.
Tiedän. - Anonyymi
Etkö ymmärtänyt avausta vai mikä sinua vaivaa?
😍😍😍 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Putin kysyi aggressiivisesti läntisiä naapurimaita Venäjän alisteisiksi alusmaiksi, joilla ei ole mitään oikeutta päättää itse asioistaan eikä turvallisuuspolitiikastaan. Tämä ei läntisiä naapurivaltioita miellyttänyt.
Tiedän.Näyttäisi Naton hybridijoukot aktivoituneen suomen äänestyksen yhteydessä.
Sivusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttäisi Naton hybridijoukot aktivoituneen suomen äänestyksen yhteydessä.
Sivusta.Sivusta? Näyttäisi enemmänkin siltä, että olet aivan asian ytimessä. Ja silti et saa sanottua aiheesta yhtään mitään. Äärimmäisen typerää touhua.
😍😍😍 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttäisi Naton hybridijoukot aktivoituneen suomen äänestyksen yhteydessä.
Sivusta.Ja mihin joukkoon sinä muuten kuulut?
😍😍😍
- Anonyymi
Hopi, hopi, Putkosen fanit! Toimianne odotetaan.
😍😍😍 - Anonyymi
Pidetään ylhäällä.
- Anonyymi
MV on Venajällä tehty propagandajulkaisu, joka ei julkaise mitään muuta kuin Kremlin valheita ja disinformaatiota. Sakeampaa kaalipierua et mistään löydä.
- Anonyymi
Puolueetonta tietoa minäkin kaipaisin en ole niin lähdekriittinen?🤔🤨🙄
- Anonyymi
Mistä sitä sinusta esimerkiksi saa?
😍😍😍 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sitä sinusta esimerkiksi saa?
😍😍😍Vain s🤔😗🤔
- Anonyymi
Olihan tuo kiva jos täällä.MV:tä kehuvat saisivat esitettyä mielipiteensä. Mikä siinä on niin vaikeaa?
😍😍😍 - Anonyymi
>>Putin kohteliaasti kysyi sovinnon hengessä turvatakuita länneltä, suomeltakin.
Niinhän tuo pyyteli, mutta Suomi ei niitä takuita anna.
Täältä voi lähteä divisioonat ihan milloin tahansa kohden Pietaria. Ei meiltä mitään lupauksia rauhasta anneta. Tullaan ottamaan vanhat karjalaiset maamme takaisin.- Anonyymi
Älä viitsi höpistä.
😍😍😍 - Anonyymi
Ei Putler kysynyt mitään kohteliaasti, vaan esitti aggressiivisia vaatimuksia jotka olisivat käytännössä kumonneet länsimaisten naapurivaltioden itsenäisyyden. Mikä on koko ajan ollut Putlerin tarkoituskin, kumota niiden itsenäisyys ja liittää ne Venäjään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä viitsi höpistä.
😍😍😍Mitä höpistä? Onko Suomi siis väärässä ja 🤮🤮🤮
- Anonyymi
Pidetään ylhäällä.
- Anonyymi
Sanokaa nyt ihan suoraan edes yksi asia, MV-väki:
Onko Venäjä ehdottomasti oikealla asialla? Perustelut?
😍😍😍 - Anonyymi
Kuten näemme, asiasta eivät MV:n ystävät halua puhua.
😍😍😍- Anonyymi
Mikä teitä vaivaa, "patriootit"?
😍😍😍 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä teitä vaivaa, "patriootit"?
😍😍😍Pidän tämän varmasti ylhäällä.
😍😍😍 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidän tämän varmasti ylhäällä.
😍😍😍👍👍
- Anonyymi
Ylös vain!!
- Anonyymi
MV-väki ja Venäjän trollit ovat niin raukkamaista väkeä, että Suomen historiasta saa hakemalla hakea. Ei se joukko kykene yhtään mihinkään.
😍😍😍 - Anonyymi
Jos haluatte lukea absurdia tekstiä, lukekaa ihmeessä MV:tä. Varsinkin ns. keskustelu "juttujen" jälkeen on hyvin avartavaa. Kyllä tässä maassa voikin olla sekaisin olevia ihmisiä.
😍😍😍 - Anonyymi
Aina vain ylös.
- Anonyymi
Aina vain tilanne on sama: täällä on MV-julkaisun ystäviä ja ymmärtäjiä paikalla, mutta he eivät halua sanoa aiheesta mitään. Vaikeneminen oikein alleviivaa kyseisten reppanoiden toiminnan matalaa tasoa.
😍😍😍 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina vain tilanne on sama: täällä on MV-julkaisun ystäviä ja ymmärtäjiä paikalla, mutta he eivät halua sanoa aiheesta mitään. Vaikeneminen oikein alleviivaa kyseisten reppanoiden toiminnan matalaa tasoa.
😍😍😍Mitäpä muuta sitä kai edes voi odottaa ihmisiltä, joiden mielestä itänaapurin on loistava paikka ja Putin jonkin sortin nero.
😍😍😍
- Anonyymi
Kiitos vain MV-porukalle! Kyvyttömyytenne on nyt selvää.
😍😍😍 - Anonyymi
Silti pidän tätä esillä.
😍😍😍- Anonyymi
👍👍👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👍👍👍
😅😂🤣
- Anonyymi
🤣🤣🤣
- Anonyymi
Median tehtävä on julkaista uutisia, ei ottaa kantaa uutisen sisältöön.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131254
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1211133- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45855- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten316797Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592