pösöllä jonka akku kesti 15 vuotta, ei haittane arvonalenemat kun den vehkeen arvo 0 euroa, ei haittaa matka jatkunee------>
ajan 20 vuotta vanhalla
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Näin eilen Tokmannin pihalla 1987 mallia olevan Peugeot 309:n ...hyvän näköinen..noin se ranskalainen kestää.
- Anonyymi
Tässä meillä on esimerkillinen kansalainen. Hyvä hänmies.
- Anonyymi
Minulla on 26 vuotta vanha vw golf. Lisänä samanikäinen vw polo. Ei tarvitse uudempia. Näihin saa vielä varaosiakin kohtalaisen hyvin.
- Anonyymi
Joku tavallisen kuuloinen osa kuten vilkkurele saattaa yllättäen olla kuitenkin loppu. Tehtaalta tilaamalla menee pari viikkoa aikaa, ennen kuin saat osan.
Vilkuttomalla autolla on tosi kenkkua ajaa, edes 5 km kauppamatkaa. Kaikki risteykset pitää mennä mustana, ilman vilkutteluita.
- Anonyymi
Viime vuonna Peugeot oli Euroopan eniten myyty automerkki. Kun kaikki mallistot katsotaan läpi, Volkkari oli kappalemäärässä toki suurempi.
Peugeotit on tehty kestämään!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195447
- 715168
- 914194
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753650Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603268- 432851
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️572020- 421872
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381713