Vanhat Salkkarit Jaksot Täältä

Anonyymi-ap

www.salkkarit.org kaudet 1999 - 2017 ilmaiseksi!

25

9876

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

salkkarit, salkkarit ennakkoon, vanhat salkkarit, salkkarit jaksot, salatut elämät jaksot, vanhat salatut elämät, salkkarit ilmaiseksi, salkkarit 2023, salatut elämät 2023, mistä vanhat salkkarit, mistä näkee vanhat salkkarit jaksot

• Anonyymi

kiitos toimii

• Anonyymi

...

• Anonyymi

....

• Anonyymi

bump

• Anonyymi

bump

• Anonyymi

sinne meni sekin ei noita varmaan pysty saamaan mihinkään niin katsottavaksi ettei niitä jouduttaisi heti poistamaan

• Anonyymi

Kertokaa heti jos johonkin ne ladataan vielä

• Anonyymi

No jep, tänään oli tarkoitus katsoa, mutta ei sitten. Tää sivu oli oikeesti pelastus. Saisikohan jaksoja ostettua, voisin ostaa vaikka 1900 jaksoon asti.

• Anonyymi

Ostaminen olisi kyllä yksi vaihtoehto ainut vaan että jos ne ostaa jostain linkin takaa se linkki ennen pitkää kumminkin lakkaa toimimasta ja ladatakkaan niitä ei oikein voi kun joka jakso on lähes yhen Gb kokoinen niin saisi aika monta teraa koneella olla muistia ja dvd lläkään ei ole edes olemassa kaikkia vanhoja jaksoja

• Anonyymi

laita

• Anonyymi

laittakaas mulle 441-469 kaikki muut löytyy

• Anonyymi

Hei saisinko jaksoja 120 eteenpäin?

• Anonyymi

Löytyykö mistään salkkareiden 3077 jaksoa?

• Anonyymi

Kaikki salkkari jaksot poistettu Youtubesta

• Anonyymi

Katoin just äsken ja ainakin niitä ihan enismmäisiä löytyy youtubest ny

• Anonyymi

Satana mitä paskaa koko sarja

• Anonyymi

Täyttä paskaa koko sarja

• Anonyymi

Aivan tosi. Eikö ihmisellä ole parempaa tekemistä, kuin tuijottaa tuollaista sontaa.

• Anonyymi

Mistä näitä vanhoja salkkareita näkee ku ei youtubes oo ku jotai pätkii

• Anonyymi

Tehdäänkö mielenosoitus että salkkarit suoratoistopalveluihin?! Hitto et ärsyttää, mikä siinä on että ne hetken vaan näkyy ja sitten häviää. Parhaat jaksot nuo vanhat. Ja kysyntää ois!!

• Anonyymi

Hyvä idea! Mentäskö tukkimaan Mansku? Salkkarikapina! Jaksohätätila nyt!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä idea! Mentäskö tukkimaan Mansku? Salkkarikapina! Jaksohätätila nyt!

Mannerheimintielle istumaan elokapinan tapaan, nyt on hyvä hetki. Päivällä sula tie, yöllä persiit jäätyy kiinni ja pysytte siinä miltei koko päivän.

• Anonyymi
      • Anonyymi

No eipä näe.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6070
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4167
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2100
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1866
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe