Keno kunkulla

Anonyymi-ap

järjestelmä tai pelkkä 0.50€ rivi. ?

16

1315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei sieltä mitään tule, usko jo!

      • Anonyymi

        Alusta asti pelannut, en usko.


    • Anonyymi

      Taulukossa edellisen kahden viikon kaikkien arvontojen (14*3=42 arvontaa) numeroesiintymät:

      https://i.ibb.co/xh5NXB3/KENO-arvontaesiintymat-viim-2-viikkoa.jpg

      Isot on erot. Punaisella vähiten arvotut ja vihreällä eniten voittavissa riveissä esiintyneet. Tänäänkin on vielä kaksi arvontaa eli ollako vai eikö olla.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Vaikka vuosi 2023 on vasta aluillaan, niin harva enää muistaa mikä KENOn numeroista häiriköi vuonna 2022 arvonnoissa eniten.

      https://i.ibb.co/X2vh4Cd/KENO-vuosi-2022.jpg

      Kokonaiseen kalenterivuoteen mahtuu 1095 arvontaa. Suosituin numero esiintyi 358 kertaa eli lähes joka kolmannessa arvonnassa.

    • Anonyymi

      Voitin ensin kenosta 6 euroa ja sitten kympin. Ajattelin että ei kahta ilman kolmatta mutta sinne meni voittorahat. Tyhmä pää.

    • Anonyymi

      Maaliskuussakin jossain vietetään joulua:

      https://i.ibb.co/VvQpWjh/KENO-la-su.jpg

      Sunnuntain 12.03.2023 klo 21 arvonnassa ehkä asianosaista eniten harmittaa se, ettei KUNKKU osunut, mutta onhan tuo 10/10 ihan komea saavutus.

      • Anonyymi

        Maanantain 13.03.2023 klo 23 arvonnassa taas sama tulos kuin päivää aikaisemmin.

        KUNKKU ei osunut, mutta 10/10 riittänee. Aluksi.

        Muistakaa kurkistaa uutisista

        https://www.veikkaus.fi/fi/yritys?articleType=interview#!/uutishuone/uutiset-ja-tiedotteet

        minne päin Suomea osumat menivät.


    • Anonyymi

      Keno Runkulla.
      Nollatulos.

    • Anonyymi

      Pelattiin porukalla Kenoa taso 10. 7 riviä per arvonta, panos 50cent, ja kunkulla se teki siis 1,-/rivi. No neljä kertaa on tullut 7 oikein, näistä kaksi viimmeisintä krunkulla. Pienempiä voittoja toki, mut tappiolla vaan ollaan, parempaa tuuria ei vaan oo ollut.

    • Anonyymi

      Kenossa kun arvotaan se 20 numeroa, - niin laskennallisesti optimaalisin mahdollisuus voittaa "mahdollisimman vähällä mahdollisimman paljon" on tehdä kaksi 10-tason hajariviä minimipanoksella ja kunkulla per arvonta.

    • Anonyymi

      Perjantaina 14.04.2023 iltapäivän arvonnassa KENO palkitsi pelaajansa

      https://docdro.id/H0k4kSv

      muikealla kunkkukertoimella tuloksella 10/10.

      1,50 € panoksella Lappeenrantaan 750000 €.

    • Anonyymi

      Jos karsitaan isot merkittäv voitot pois jotka perustuu kiistattomasti pelaajien tuoman rahan kassan suuruuteen siis, samaan kotitalouteen toinen pelaa tappiot, toinen nostaa voittoja o tunnistautumisen, 700 tuhatta maksaneen älytietokoneen suomaa iloa. vai voiko sanoa Julius Casearmaista anteliaisuutta.

    • Anonyymi

      Keno Runkku numero.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      122
      1251
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      929
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      577
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      508
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      242
      470
    Aihe