Kökkö ja kaavamainen tekotrilleri, ettei heikommasta väliä.
Kaikki efektit ennalta-arvattavia ja nekin huonosti toteutettuja. Ford oli lähinnä väkinäisen ja vaivautuneen oloinen roolissaan, joka ei päästänyt miestä mitenkään oikeuksiinsa.
Täysin tyhjä sivujuonen tynkä oli se "naapurin isännän vaimon murhan epäily" kiikarointeineen. Ja niin väsynyttä vanhaa teemaa. Takaikkuna tuli mieleen..
Aivan tuntui siltä kuin HF ajatteli, että punnerretaan nyt väkisin tämä tympeys läpi kun on kerran hommaan lähdetty. Ei mitään draivia elokuvassa.
Pfaifferin vapinat ja huohotukset loivat lähinnä typerän vaikutelman, eikä hänkään osannut tuossa näytellä.
Tähän oli ikäänkuin lainattu elementtejä myös Hohdosta ja Cape Fearista = pannukakku, floppi.
Täysin tusinatyö...Harrison Fordin huonoimpia elokuva epäilemättä.
Salaisuus pinnan alla
6
128
Vastaukset
- Anonyymi
Pisteet kuitenkin nimen suomennokselle, joka ei ole aivan huonoimmasta päästä. Häviää silti alkuperäiselle, What Lies Beneath.
- Anonyymi
Roiston rooli ainakin sopi Fordille kuin nyrkkisilmään joka selvästi itse julkisuudessa nauttii pahiksen maineesta ehkä nuo sankarit ole hänen juttunsa.
- Anonyymi
"..ehkä nuo sankarit ole hänen juttunsa." Siis jäikö tuosta "eivät" pois vai...?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"..ehkä nuo sankarit ole hänen juttunsa." Siis jäikö tuosta "eivät" pois vai...?
Paloiko puuro pohjaan vai mitä iniset.
- Anonyymi
Onko Harrisonilla yhtäkään konnan roolia elokuvissa? Ei edes Rusty Sabich , "Kunnes toisin todistetaan"............
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1165347
- 705108
- 914154
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753630Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603238- 432821
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541949- 421842
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381693