Persujen kannatus tahkoaa.
Demarit heittämällä ohitse!
20
64
Vastaukset
- Anonyymi
Suomalaiset ei tyhmiä äänestä eli sosialisti jää paitsioon.
- Anonyymi
Asiakysymykset tulleet esille. Siksi persut eivät pärjää.
- Anonyymi
Silloinhan tilanne on juurikin päinvastoin, jos asiakysymykset ovat tulleet esiin, Perussuomalaiset on ainoa puolue, jota kannattaa äänestää. Oishan se tietysti kiva saada vaikka kerran kuussa ylimääräinen lapsilisä tai että joku maksaa munkin sähkölaskut. Nyt ei joku ota huomioon sitä, että nykyhallitus on suurin syyllinen esim. korkeaan sähkön-, ja bensan hintaan, pidentyneisiin hoitojonoihin jne. jne. Suomessa oli korkeasuhdanne, jolloin olisi pitänyt maksella velkoja pois, mutta mitä teki nykyhallitus, otti valtavasti lisävelkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloinhan tilanne on juurikin päinvastoin, jos asiakysymykset ovat tulleet esiin, Perussuomalaiset on ainoa puolue, jota kannattaa äänestää. Oishan se tietysti kiva saada vaikka kerran kuussa ylimääräinen lapsilisä tai että joku maksaa munkin sähkölaskut. Nyt ei joku ota huomioon sitä, että nykyhallitus on suurin syyllinen esim. korkeaan sähkön-, ja bensan hintaan, pidentyneisiin hoitojonoihin jne. jne. Suomessa oli korkeasuhdanne, jolloin olisi pitänyt maksella velkoja pois, mutta mitä teki nykyhallitus, otti valtavasti lisävelkaa.
Pölhöpopulistista huttua. Ai Suomi itse on nostanut ihan tuosta vaan sähkön ja polttonesteiden hintaa ilman mitään ulkopuolisia vaikutteita? Eikös koronasuluilla ole ollut mitään osaa hoitojonojen pidentymisessä? Kuinka pandemian aikana olisi makseltu velkoja pois, kun ei siihen kyenneet muutkaan?
Umpipopulistisia tuulenpesiä rakentelet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pölhöpopulistista huttua. Ai Suomi itse on nostanut ihan tuosta vaan sähkön ja polttonesteiden hintaa ilman mitään ulkopuolisia vaikutteita? Eikös koronasuluilla ole ollut mitään osaa hoitojonojen pidentymisessä? Kuinka pandemian aikana olisi makseltu velkoja pois, kun ei siihen kyenneet muutkaan?
Umpipopulistisia tuulenpesiä rakentelet.Idiootti Osmium76 taas pölhöilemässä. Jumalauta mä sulle olen monet kerrat tuon asian selittänyt, ja kun et tajua, miksi teet itseäsi tyhmemmäksi noilla typerillä toistoillasi aiheesta.
- Anonyymi
Tässä on perussuomalaisilla loppukirin paikka.
Nyt on jokaisen perussuomalaisten kannattajan oltava aktiivinen. Äänestäjät on saatava ymmärtämään, että Suomi on pilattu ja kaikki on tässä maassa päin helvettiä.
Ja sitten lopuksi tietenkin kerrotaan, että VAIN perussuomalaiset voivat pelastaa Suomen. Tässä vaiheessa äänestäjällä pitäisi olla kyyneleet silmissä. Oi tule Jeesus... Eiku siis Purra, tule Purra, päästä meidät pahasta.- Anonyymi
Ehkä Orban tulee apuun persuille, kun oikein nätisti konttaavat hänen edessään.
- Anonyymi
SDP:n kannatus enään vaivanen 13% ja alamäki kiihtyy.....
- Anonyymi
Miksi persut ovat niin kovia valehtelemaan?
- Anonyymi
Miten meni matikka koulussa?
- Anonyymi
... ja perussuomalaisten kannatus 6.1% ja vetelee viimeisiään...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
... ja perussuomalaisten kannatus 6.1% ja vetelee viimeisiään...
Kyllähän se punikkeja syöksykierre ketuttaa, vai mitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän se punikkeja syöksykierre ketuttaa, vai mitä?
Persun omassa pikku kuplassa pelaavat täysin Kremlin aapisen lainalaisuudet. Kiepsauta kaikki ylösalaisin. Näyttäähän se demarien kovasti kasvava kannatus silloin syöksykierteeltä persun silmissä. Persua vituttaa kuin pientä oravaa, kun ei Purrasta ole Marinin haastajaksi? Lähes kaikki Purran viimeaikaiset poliittiset kannanotot ovat olleet pelkkiä suoria laukauksia puolueen omaan maaliin, jotka uppoavat vain kaikista yksinkertaisimpiin.
- Anonyymi
Vihervasemmisto varmistaa vaalivoittonsa keskittämällä äänensä demareille. Myös oikeisto voisi tehdä saman, jos vain persut keskittäisivät äänensä kokkareille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 904114
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603198- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401790
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628