Suomalaiset alkavat kyllästymään ilmastohumppaan.
"Ilmastotoimiin myönteisesti suhtautuvien suomalaisten määrä on laskenut. Tulos käy ilmi tuoreesta Ilmastobarometri 2023 -tutkimuksesta.
Suomalaisten into ilmastotoimiin näyttää hiipuneen myös siten, että entistä harvempi ajattelee ilmastonmuutoksen hillitsemisellä olevan kiire."
Insinöörien pitää antaa ratkaista päästöt eikä tekniikkaa tuntemattomien politikkojjen. Mikä hölmöintä on että yritämme olla mallioppilas kuihduttaen oman taloutemme. Kuvitteleeko joku että voismme olla vihreän teknologian suurvalta kun vastassa on vaikkapa kiina jossa insinöörejä koulutetaan valtavat määrät ja rahaa on käytössä tuhansia miljardeja.
Suomi on seisonut puujaloilla ja nyt vihervasemmisto on potkimassa näitä jalkoja poikki. Vihervasemmisto on kuin perheessä antaisi lapsille taloudenpidon.
Suomessa tullaan jatkossa kouluaineita korvaamaan mm Pride opetuksella.
Mitä tästä itse päättelisit, missä niitä innovaatioita tullaan tekemään?
Tuollaisia tulee enemmälti kuin homon auvoisesta elämästä kertova OikeistoSosDem kin on.
Jalat täytyy uudelleen laittaa maahan
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#177639323
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 904114
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603198- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401790
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628