Arvo lähetti ison kirjeen. Pitäisi kuulemma avata uusi pankkitili Arvon maksamille osingoille. Kannattaako nähdä vaivaa? Vai olisiko sama myydä osuudet, kun niitä joka lehdessä kysellään ostettaviksi?
Vastaukset 9
- Anonyymi
Älä myy. Niistä ei kukaan maksa sitä summaa mitä niiden arvo tulee olemaan
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#177643448
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Taas oikein arvomaista toimintaa kun pitää alkaa maksamaan jotta voi osuutensa säilyttää ? Olisi ollut jo vuosia sitten paras purkaa koko iilimatoja keräänyt hallinto jotka imee vain tyhjäksi koko omaisuuden.. katsokaapa lukuja..oli 180 M€..nyt 100 ?
- Anonyymi
OTC:lle ei ainakaan kannata myydä mitään. Pilkkahinnalla yrittävät ostaa vanhuksilta ja muilta jotka eivät tiedä tai ymmärrä osuuksien käypää arvoa
- Anonyymi
Markkinat määrää hinnan.
- Anonyymi
Eipä ollut vaikeaa sitä tiliä perustaa.
- Anonyymi
On se tuolle sijoittaja gurulle joka näitä aloituksia tehtailee🤭
- Anonyymi
Nordnetissa voi perustaa ilmaiseksi tilin, ei kannata OP:n laittaa, ei jää enää mitään tuottoja kun tilinhoitomaksut menee.
- Anonyymi
OP.ssa ei mene kuluja jos olet jäsen olen ollut jo 40vuotta jäsenenä,kävin siellä tekemässä,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48910Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15788Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl496766- 45682
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30576- 32553
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE171522Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520- 44470