ARVOLTA TULI POSTIA

Anonyymi-ap

Arvo lähetti ison kirjeen. Pitäisi kuulemma avata uusi pankkitili Arvon maksamille osingoille. Kannattaako nähdä vaivaa? Vai olisiko sama myydä osuudet, kun niitä joka lehdessä kysellään ostettaviksi?

9

1204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä myy. Niistä ei kukaan maksa sitä summaa mitä niiden arvo tulee olemaan

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

🍒 ­N­­y­­m­­f­­o­m­­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#177643448

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Taas oikein arvomaista toimintaa kun pitää alkaa maksamaan jotta voi osuutensa säilyttää ? Olisi ollut jo vuosia sitten paras purkaa koko iilimatoja keräänyt hallinto jotka imee vain tyhjäksi koko omaisuuden.. katsokaapa lukuja..oli 180 M€..nyt 100 ?

• Anonyymi

OTC:lle ei ainakaan kannata myydä mitään. Pilkkahinnalla yrittävät ostaa vanhuksilta ja muilta jotka eivät tiedä tai ymmärrä osuuksien käypää arvoa

• Anonyymi

Markkinat määrää hinnan.

• Anonyymi

Eipä ollut vaikeaa sitä tiliä perustaa.

• Anonyymi

On se tuolle sijoittaja gurulle joka näitä aloituksia tehtailee🤭

• Anonyymi

Nordnetissa voi perustaa ilmaiseksi tilin, ei kannata OP:n laittaa, ei jää enää mitään tuottoja kun tilinhoitomaksut menee.

• Anonyymi

OP.ssa ei mene kuluja jos olet jäsen olen ollut jo 40vuotta jäsenenä,kävin siellä tekemässä,

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      180
      6567
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      148
      1814
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1588
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1310
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      47
      1019
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      40
      973
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      942
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      869
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      243
      853
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      819
    Aihe