Karvojen sheivaus

Anonyymi-ap

Kuinka moni teistä ajelee alapään karvat? Sheivaato aivan posliiniksi vai käytätkö lyhyen sängen?
Itse sheivaan lyhyen sängen, 3-4m. Sheivaan myös peppuvaon.

37

1487

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sheivaan n. kerran viikossa pussit ja kalun varren kokonaan karvattomiksi. Päälle jätän siistityn karvoituksen

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🍑 ­­­N­­y­m­­­f­­o­­­m­­­a­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17765202a

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Ajan karvat pusseista, varresta ja päältä, myös peppuvaosta ja pakaroista. M23

      • Anonyymi

        Oijjoi! Olisi kiihottavaa päästä näkemään ja kokemaan. Mielellään työntyisin takaapäin pakaroiden väliin ja syvemmälle kun jos haluaisit. M57


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oijjoi! Olisi kiihottavaa päästä näkemään ja kokemaan. Mielellään työntyisin takaapäin pakaroiden väliin ja syvemmälle kun jos haluaisit. M57

        Oletko itse sheivannut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko itse sheivannut?

        Olen, aina sheivaan kun on tarve, ensin ajelen koneella 3mm ja sitten siistin partahöylällä varsinkin kalun varren.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen, aina sheivaan kun on tarve, ensin ajelen koneella 3mm ja sitten siistin partahöylällä varsinkin kalun varren.

        Hyvä juttu, ei pöheikköä kukaan halua


    • Anonyymi

      Ei näytä kovinkaan moni parturoivan alapäätään.
      Ei ihme että suurimmaksi osaksi levareilla tapaa äijiä joilla täysin hoitamaton viidakko.
      Sellaiset ei kyllä kiihotusta lisää. Itse eivät luultavasti tuota älyä.ä että olisi hyvä nykypäivänä siistiä myös alakerta.

      • Anonyymi

        Aivan kyllä suihinotto halut vähenee/loppuu kun näkee kusta tippuvan karvoituksen.


    • Anonyymi

      Edestä ja takaa posliini ukm61v

      • Anonyymi

        Vähän karvoja alavatsassa nekin lyhyeksi leikattu.Kullin ympärys ja pylly paljas pallit myös.Ukm.67


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän karvoja alavatsassa nekin lyhyeksi leikattu.Kullin ympärys ja pylly paljas pallit myös.Ukm.67

        Saako sua panna?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saako sua panna?

        Miksikäs ei jos ei ole jätti kulli!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saako sua panna?

        Eikö pano kiinnosta.


    • Anonyymi

      H­­­ei! Kutsum­me sinu­­t kä­­ym­­ään u­ude­ss­­­a cha­­tis­sa! Meitä on yl­i mil­­­jo­ona! 👉 http://7vip.biz/H/H2o1C0

    • Anonyymi

      karvat pois posliini on paras.

    • Anonyymi
    • Kokonaan posliini ollut jo pari vuotta, enkä ainakaan ihan heti ole kasvattamassa karvoja takas.

    • Anonyymi

      H­­ei! Ku­­tsum­me sinu­­t kä­­­ym­ään uudessa cha­­­tissa! Mei­tä on yli mil­jo­ona! 👉 http://seisinka.net/H/R2x1H1

    • Anonyymi

      Olis kiva löytää mies joka haluis sheivata toisen miehen.

      • Anonyymi

        Olen pariin otteeseen tarjoutunut sheivaaman ilman tulosta.
        Itse harrastan sokerointia,pidempi kesto karvattomana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen pariin otteeseen tarjoutunut sheivaaman ilman tulosta.
        Itse harrastan sokerointia,pidempi kesto karvattomana.

        kuinka ja mitenkä setehdään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuinka ja mitenkä setehdään

        Se on toiselta nimeltää brassivahaus,voit käydä kosmetologilla,tai niinkuin minä,sokeroit itse,kaupasta saa tarpeet.


    • Anonyymi

      Kaikki pois!

    • Anonyymi

      Pitäis jaksaa ajaa parta.Vois samalla siistii alapäänkin.On päässyt sänki kasvaa kutisee ikävästi.

    • Anonyymi

      Kaikki sheivaan. Napaan asti ja tottakai jalat. On siistinpi olo

    • Anonyymi

      Minä en sheivaa aivan posliiniksi, ei kuuta kun jättää lyhyen sängen.

    • Anonyymi

      Posliiniksi muuten mutta kulli päälle vähän pidempi kolmio jää. Itekki sheivaan peppuvaon kans :) Ja samalla muukin keho karvattomaksi. Hiukset ja kulmakarvat toki jää :) Tytöt tykkää kun on karvaton, joskus yhdessä sheivattu jopa

    • Pylly pallit kullin ympäriltä karvat pois.Pieni kolmio jäljellä-

    • Anonyymi

      Täysin karvaton mielestäni paras , viimeksi käytin epilaatori kun oli kasvannut karvat noin sentin , pysyy sileänä pitempään , on kyllä vähän kivulias toimeenpide . Yleensä ajan parranajo koneella tai höylällä.

    • Anonyymi

      Siinähän seivailet.

    • Anonyymi

      Sheivaaminen kestää vaan muutaman päivän,olis mukava kokeilla sokerointia toiselle,nyt vasta itselle tehtynä.

    • Anonyymi

      Nenäkarvoja välleen nypin, alapiästä harvemmin ja kohtuudella.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Itse ajan nykyisin joka päivä parranajo koneella niin pysyy hyvin sileänä , eli olen täysin posliini tuntuu ja näyttää hyvältä. En enää mitään karvoja halua alapäähän, posliini ehdottoman parasta.
      M 64 CD 💃

    • Anonyymi

      Aika paska homma että bottien mainokset nostelee yli vuoden vanhoja viestejä ylös.
      Aika kuralla on täällä koko keskustelu alueen kontrolli. Ja kertoo että keskustelualueen turvataso on surkea.

    • Anonyymi
      UUSI

      Pian suihkuun sheivamaan. Kalun varren karvat pois juurta myöten partahöylällä, yleensä siinä vaiheessa jo seisoo, peppuvako karvattomaksi ja kiveksiin lyhyt sänki, lopuksi runkkaus.

    Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 193
      2419
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      54
      2164
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      188
      2098
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      172
      1712
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1267
    7. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      7
      1232
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1205
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      17
      1204
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1108
    Aihe