Kuinka moni teistä ajelee alapään karvat? Sheivaato aivan posliiniksi vai käytätkö lyhyen sängen?
Itse sheivaan lyhyen sängen, 3-4m. Sheivaan myös peppuvaon.
Karvojen sheivaus
37
1760
Vastaukset
Sheivaan n. kerran viikossa pussit ja kalun varren kokonaan karvattomiksi. Päälle jätän siistityn karvoituksen
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17765202a
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Ajan karvat pusseista, varresta ja päältä, myös peppuvaosta ja pakaroista. M23
- Anonyymi
Oijjoi! Olisi kiihottavaa päästä näkemään ja kokemaan. Mielellään työntyisin takaapäin pakaroiden väliin ja syvemmälle kun jos haluaisit. M57
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oijjoi! Olisi kiihottavaa päästä näkemään ja kokemaan. Mielellään työntyisin takaapäin pakaroiden väliin ja syvemmälle kun jos haluaisit. M57
Oletko itse sheivannut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko itse sheivannut?
Olen, aina sheivaan kun on tarve, ensin ajelen koneella 3mm ja sitten siistin partahöylällä varsinkin kalun varren.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen, aina sheivaan kun on tarve, ensin ajelen koneella 3mm ja sitten siistin partahöylällä varsinkin kalun varren.
Hyvä juttu, ei pöheikköä kukaan halua
- Anonyymi
Ei näytä kovinkaan moni parturoivan alapäätään.
Ei ihme että suurimmaksi osaksi levareilla tapaa äijiä joilla täysin hoitamaton viidakko.
Sellaiset ei kyllä kiihotusta lisää. Itse eivät luultavasti tuota älyä.ä että olisi hyvä nykypäivänä siistiä myös alakerta.- Anonyymi
Aivan kyllä suihinotto halut vähenee/loppuu kun näkee kusta tippuvan karvoituksen.
- Anonyymi
Edestä ja takaa posliini ukm61v
- Anonyymi
Vähän karvoja alavatsassa nekin lyhyeksi leikattu.Kullin ympärys ja pylly paljas pallit myös.Ukm.67
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän karvoja alavatsassa nekin lyhyeksi leikattu.Kullin ympärys ja pylly paljas pallit myös.Ukm.67
Saako sua panna?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako sua panna?
Miksikäs ei jos ei ole jätti kulli!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako sua panna?
Eikö pano kiinnosta.
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 http://7vip.biz/H/H2o1C0
- Anonyymi
karvat pois posliini on paras.
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 http://syntheticwerks.net/H/V9n4O0
Kokonaan posliini ollut jo pari vuotta, enkä ainakaan ihan heti ole kasvattamassa karvoja takas.
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 http://seisinka.net/H/R2x1H1
- Anonyymi
Olis kiva löytää mies joka haluis sheivata toisen miehen.
- Anonyymi
Olen pariin otteeseen tarjoutunut sheivaaman ilman tulosta.
Itse harrastan sokerointia,pidempi kesto karvattomana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen pariin otteeseen tarjoutunut sheivaaman ilman tulosta.
Itse harrastan sokerointia,pidempi kesto karvattomana.kuinka ja mitenkä setehdään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuinka ja mitenkä setehdään
Se on toiselta nimeltää brassivahaus,voit käydä kosmetologilla,tai niinkuin minä,sokeroit itse,kaupasta saa tarpeet.
- Anonyymi
Kaikki pois!
- Anonyymi
Pitäis jaksaa ajaa parta.Vois samalla siistii alapäänkin.On päässyt sänki kasvaa kutisee ikävästi.
- Anonyymi
Kaikki sheivaan. Napaan asti ja tottakai jalat. On siistinpi olo
- Anonyymi
Minä en sheivaa aivan posliiniksi, ei kuuta kun jättää lyhyen sängen.
- Anonyymi
Posliiniksi muuten mutta kulli päälle vähän pidempi kolmio jää. Itekki sheivaan peppuvaon kans :) Ja samalla muukin keho karvattomaksi. Hiukset ja kulmakarvat toki jää :) Tytöt tykkää kun on karvaton, joskus yhdessä sheivattu jopa
Pylly pallit kullin ympäriltä karvat pois.Pieni kolmio jäljellä-
- Anonyymi
Täysin karvaton mielestäni paras , viimeksi käytin epilaatori kun oli kasvannut karvat noin sentin , pysyy sileänä pitempään , on kyllä vähän kivulias toimeenpide . Yleensä ajan parranajo koneella tai höylällä.
- Anonyymi
Siinähän seivailet.
- Anonyymi
Sheivaaminen kestää vaan muutaman päivän,olis mukava kokeilla sokerointia toiselle,nyt vasta itselle tehtynä.
- Anonyymi
Nenäkarvoja välleen nypin, alapiästä harvemmin ja kohtuudella.
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/I5z8E5
- Anonyymi
Itse ajan nykyisin joka päivä parranajo koneella niin pysyy hyvin sileänä , eli olen täysin posliini tuntuu ja näyttää hyvältä. En enää mitään karvoja halua alapäähän, posliini ehdottoman parasta.
M 64 CD 💃 - Anonyymi
Aika paska homma että bottien mainokset nostelee yli vuoden vanhoja viestejä ylös.
Aika kuralla on täällä koko keskustelu alueen kontrolli. Ja kertoo että keskustelualueen turvataso on surkea. - Anonyymi
Pian suihkuun sheivamaan. Kalun varren karvat pois juurta myöten partahöylällä, yleensä siinä vaiheessa jo seisoo, peppuvako karvattomaksi ja kiveksiin lyhyt sänki, lopuksi runkkaus.
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938696
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264858- 504308
- 623867
- 513246
- 503060
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.542790Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422415