Joukkovainonnan alkuasetelmia?

Anonyymi-ap

Tällä palstalla on puhuttu paljon joukkovainonnasta ja E-häirinnästä yms. Aloin miettiä, olenko itse joutunut/joutumassa sellaisen kohteeksi Riihimäellä.

Pari päivää sitten esimerkiksi asematunneliin oli järjestetty eteeni merkillinen ruuhka: yksi istui paikallaan polkupyörän päällä ja karjui puhelimeen, sitten muutama henkilö oli katselevinaan aikataulunäyttöä. Yksi näyttelijöistä(?) oli itsekin selvästi hämmentyneen oloinen roolissaan, oli varmaan aloittelija. Menin Prismalle päin, ja ohitseni kulki pariskunta, jonka nainen sanoi sopivasti kohdallani "se on jotenkin sairas" tms. Alkoi tulla DDR:ssä harjoitettu Zersetzung mieleen vahvasti.

Sitten viime aikoina on asuntoon kuulunut epätavanomaisia remontointiääniä joskus iltaisin ja viikonloppuisin, sekä välillä kuuluu kuuluu siritystä ja matalataajuuksista huminaa. Etäisiä pärähdyksiä kuuluu jostain öisinkin. Onkohan tämä vainon alkua?

33

1382

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eiköhän ole pikemminkin riksun vainotun mustamaalaamista vainoharhaiseksi.

      Mutta käy lueskelemassa Suomen joukkovainotut ry:n kotisivuja. Minä olen pyytänyt, että sinne tulisi tietoisku uusille hämmentyneille, jotka ihmettelevät , ovatko joutuneet vainon kohteeksi. Ei ole tullut. Mutta muuta tietoa siellä on.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        "Eiköhän ole pikemminkin riksun vainotun mustamaalaamista vainoharhaiseksi."

        Ei. Tajusin, että muitakin voidaan alkaa vainota eri syistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Eiköhän ole pikemminkin riksun vainotun mustamaalaamista vainoharhaiseksi."

        Ei. Tajusin, että muitakin voidaan alkaa vainota eri syistä.

        Vainottujen yhdistys on uskalias juttu. Tämän yhdistyksen sihteeri on kotisivujen ylläpitäjä. Hän pelaa varman päälle. Haluaa, että kaikki julkaisemansa on virallisia totuuksia. DDR:n zerzetung on perusteellisesti tutkittu. Käy sikäli joukkovainon esittelyyn, että se on ollut pohjana gang stalking vainon kehittämisessä. - Tehokkain tapa tuhota ihminen tuolloin oli hankkia hänelle psykiatrinen diagnoosi.


    • Anonyymi

      Asuuko riihimäellä 90% suomen MT-potilaista?

      • Anonyymi

        Ei, vaan 99% heistä asuu!


    • Anonyymi

      JOUKKOVAINON ALKUASETELMIA:

      Kohteena olevan yksilön tunnistaa heidän kärsimyksistään sekä heidän yksityisyytensä, perheidensä, omaisuutensa, työpaikkansa, vapautensa, oikeuksiensa ja elämänsä menettämisestä. SIIS TÄMÄ ALKU VOI TAPAHTUA ÄKKIÄ.

      Sitten jatkuu helvetti muilta osin.

      • Anonyymi

        Mediassa on aina välillä selviytyneiden kertomuksia ja myös elämänsä menettäneiden. Kaiken menettäminen voi tapahtua nopeasti . Yritysmaailmasta näitä kohtaloita löytyy. Jos ei ole vainon kohde eikä ole terveys mennyt, montusta voi päästä ylös.

        Vainon kohteena olevat henkilöt eristetään systemaattisesti yhteiskunnasta. Heitä mustamaalataan ja panetellaan ja KIUSATAAN ULOS TYÖPAIKOISTA.

        Mustamaalaamista ja panettelua tapahtuu hirveän paljon ilman, että henkilö olisi organisoidun vainon kohteena. Vuoden vaihteessa vahvistettiin maalittamislaki ja vihapuhelaki. Jälkimmäisestä on jo todettu, ettei tule toimimaan. V.2014 vahvistettiin vainoamislaki. Nykyään vuodessa tehdään n.700 rikosilmoitusta vainosta.
        Poliisi ottaa vastaan ja käsittelyyn 1-2 ihmisen vainoajaa sisältävää eli usein mies vainoo exäänsä. Myös tunnettujen ja työnsä takia vainoja, joista vaietaan.

        Joukkovainoihin on koottu monenlaisia yksinään ja erillisinä tapoina käytettyjä ihmisen elämän tuhoamiskainoja. Siis paljon ja suunnitelmallisesti ja isolla joukolla yhden ihmisen kimppuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mediassa on aina välillä selviytyneiden kertomuksia ja myös elämänsä menettäneiden. Kaiken menettäminen voi tapahtua nopeasti . Yritysmaailmasta näitä kohtaloita löytyy. Jos ei ole vainon kohde eikä ole terveys mennyt, montusta voi päästä ylös.

        Vainon kohteena olevat henkilöt eristetään systemaattisesti yhteiskunnasta. Heitä mustamaalataan ja panetellaan ja KIUSATAAN ULOS TYÖPAIKOISTA.

        Mustamaalaamista ja panettelua tapahtuu hirveän paljon ilman, että henkilö olisi organisoidun vainon kohteena. Vuoden vaihteessa vahvistettiin maalittamislaki ja vihapuhelaki. Jälkimmäisestä on jo todettu, ettei tule toimimaan. V.2014 vahvistettiin vainoamislaki. Nykyään vuodessa tehdään n.700 rikosilmoitusta vainosta.
        Poliisi ottaa vastaan ja käsittelyyn 1-2 ihmisen vainoajaa sisältävää eli usein mies vainoo exäänsä. Myös tunnettujen ja työnsä takia vainoja, joista vaietaan.

        Joukkovainoihin on koottu monenlaisia yksinään ja erillisinä tapoina käytettyjä ihmisen elämän tuhoamiskainoja. Siis paljon ja suunnitelmallisesti ja isolla joukolla yhden ihmisen kimppuun.

        Mistä tietää, että kyseessä on vaino? Usein siinä hässäkässä ei tiedäkään. Nyt kuitenkin vainossa aiheutetaan näitä vastoinkäymisiä tahallisesti, stalkkerit aiheuttavat. Ei huono tuuri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tietää, että kyseessä on vaino? Usein siinä hässäkässä ei tiedäkään. Nyt kuitenkin vainossa aiheutetaan näitä vastoinkäymisiä tahallisesti, stalkkerit aiheuttavat. Ei huono tuuri.

        HEITÄ HÄIRIKÖIDÄÄN JATKUVASTI STALKKERIEN TOIMESTA.

        Häirintä eli harrasment. Voit käydä lukemassa joukkovaino, gang stalking kuvauksia ja myös e-häirintä kuvauksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HEITÄ HÄIRIKÖIDÄÄN JATKUVASTI STALKKERIEN TOIMESTA.

        Häirintä eli harrasment. Voit käydä lukemassa joukkovaino, gang stalking kuvauksia ja myös e-häirintä kuvauksia.

        Tästä linkistä saat enemmän tietoa arvioon, oletko alkuvaiheissa vai jo pidemmällä.

        https://en.m.wikipedia.org/wiki/mobbing


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        seuraavassa ketjussa on loppupuolella suomeksi pitkä lista joukkovainoon kuuluvia vainontatekoja

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17667046/yle-joukkovainoamiseen-uskova-kokee-olevansa-vihamielisen-ryhman-uhri

        Tässä ketjussa suomenkielinen lista on alkupuolella ja sitten englannin kielellä "metrikaupalla". Voit tarkistaa, onko mahdollinen vainosi edennyt.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17814288/mielenterveyskiima-joukkopsykoosi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä ketjussa suomenkielinen lista on alkupuolella ja sitten englannin kielellä "metrikaupalla". Voit tarkistaa, onko mahdollinen vainosi edennyt.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17814288/mielenterveyskiima-joukkopsykoosi

        Laitan linkin ketjuun: MILLAINEN IHMINEN HALUAA
        värvätä, agiteerata muita ihmisiä tekemään puolestaan pahoja tekoja ja seurailemaan, vainoamaan, maalittamaan ihmistä?

        Tuttu listakin tulee raas vastaan, mutta muutakin mielenkiintoista.
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17819989/millainen-ihminen-haluaa


    • Anonyymi

      Kaikkia lääkärienkään määräämiä lääkkeitä ei pidä käyttää yhtäaikaisesti.

      • Anonyymi

        Jos kirjoittelet joukkovainosta keskustelupalstalle, yllä oleva mielenterveystrolli ilmestyy huutelemaan, vielä nykyäänkin.


    • Anonyymi

      Kyselet alkuasetelmista. Minä tiedän nykyään enemmän loppuasetelmista. Niihin kuuluu aikaisemmin tehdyistä stalkkauksista muistuttaminen. Minulla oli eilen sellainen päivä. Kerron muutaman esimerkin.

      - herätys oli klo 05. Oli vaikea selvitä sängystä pois. En herännyt normaalista unesta, vaan e-häiritystä yöstä.

      - Lähdin aamulenkille, no alkua en kerro. Kun autolla palailin kotiin, menin erään lätäkön kautta. Siellä keskellä auringonnousun värejä oli joutsenpari vastatusten. TOSTA ON PAKKO OTTAA KUVA. Vastoin parempaa tietoani kaivoin esille LASERPYSSYKAMERANI , otin kuvan ja joutsenet häiriintyivät.

      - Mietin kotona minne vedeä ääreen lähtisin. Päädyin Hirvijärveen. Risteyksessä en kääntynytkään vasemmalle, vaan oikealle MINDCONTROLLIN OHJAAMANA. Meninkin Tervakoskelle Alasenjärvelle. Osasin odottaa, että siellä on ansa.

      - Jätän pari tavallista niistä kertomatta. Muistutuksia, mitä vainossani on usein tehty. Ehkä eniten vaivaa vaatinut, TAPAHTUI SUOLLA. Kun saavuin pitkospuiden alkuun, suolta juoksi nuori nainen tarkistamaan paria lastenraittaita. Hengästyneenä sanoi; Tuolla TORNISSA on Riihimäeltä LASTENHOIDOSTA lapsia (En avaudu siitä, mistä tässä oli kyse.) Kävelin tornin lähelle. Lapsi huusi ylhäällä. Tuolta tulee IHMINEN. Korosti sanaa ihminen. (Tähän on mahdollista liittyä iso juttu, ainakin se tuli mieleeni.)Sanoin leikillisesti: ei kun olen avaruusolio....Ansan sisltöä jatkui, mutta jätän kertomatta.

      • Anonyymi

        Katkaisin selostuksen, jos vaikka poistetaan.

        Ihan jatkuvasti tuli vastaan muistutus jostakin, mitä vainossani on tehty.

        Kerron vain pari meluhäirintämuistutusta.

        Vähän epätavallisen myöhään lämmittelin mikrossa luonaan. Lautanen pöydälle ja syömään. Samaan aikaan alkoi päädyn puolelta ulkoa kuulua jonkun ruohonlyhennysmasiinan voimakasta ääntä. Ikkuna oli rakosellaan. Suljin sen. Ei paljon auttanut. Sitten alkoi kadun puoleta kuulua oikein kovaa masiinan ääntä. Otin lautasen ja aterimet ja menin kylpyhuoneeseen. Istuin pytyn päälle jaautanen altaan reunalle. Metelit loppuivat. Näkivät kai kännykästään, että olin sinne mennyt.(Tämä oli tavallinen kuvio meluhäirintä kaudelta. Muistinpa nyt senkin.)

        Illalla olkkarissa istuessa alkoi mennä mopoja silloin tällöin muutama. Ikkunan allekin joku pysähtyi pärisyttelemään. (Olin muistellut mopojuttuja parina päivänä. Tässä oli havaintoesitys.)
        Sitten kovasti jyristen meni joku auto ohi. Sanoin ääneen: jaaha, taasko tämä häirintä alkaa. Seuraavasta autosta en kuullut mitään ääntä. Seuraavasta vähän tavallista enemmän. Tätä kuviota toistettiin. - Minulle muistutettiin aikaisemmista häirinnöistä ja siitä, että TÄLLAISTA HE OSAAVAT TEHDÄ.

        Koko eilisen päivän oli tämmöistä muistuttamista. Kävin sitten missä vaan, tai olin kotona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katkaisin selostuksen, jos vaikka poistetaan.

        Ihan jatkuvasti tuli vastaan muistutus jostakin, mitä vainossani on tehty.

        Kerron vain pari meluhäirintämuistutusta.

        Vähän epätavallisen myöhään lämmittelin mikrossa luonaan. Lautanen pöydälle ja syömään. Samaan aikaan alkoi päädyn puolelta ulkoa kuulua jonkun ruohonlyhennysmasiinan voimakasta ääntä. Ikkuna oli rakosellaan. Suljin sen. Ei paljon auttanut. Sitten alkoi kadun puoleta kuulua oikein kovaa masiinan ääntä. Otin lautasen ja aterimet ja menin kylpyhuoneeseen. Istuin pytyn päälle jaautanen altaan reunalle. Metelit loppuivat. Näkivät kai kännykästään, että olin sinne mennyt.(Tämä oli tavallinen kuvio meluhäirintä kaudelta. Muistinpa nyt senkin.)

        Illalla olkkarissa istuessa alkoi mennä mopoja silloin tällöin muutama. Ikkunan allekin joku pysähtyi pärisyttelemään. (Olin muistellut mopojuttuja parina päivänä. Tässä oli havaintoesitys.)
        Sitten kovasti jyristen meni joku auto ohi. Sanoin ääneen: jaaha, taasko tämä häirintä alkaa. Seuraavasta autosta en kuullut mitään ääntä. Seuraavasta vähän tavallista enemmän. Tätä kuviota toistettiin. - Minulle muistutettiin aikaisemmista häirinnöistä ja siitä, että TÄLLAISTA HE OSAAVAT TEHDÄ.

        Koko eilisen päivän oli tämmöistä muistuttamista. Kävin sitten missä vaan, tai olin kotona.

        Kun näin lyhyesti kerron, voi tulla olo, että olen kova luulemaan kaiken liittyvän itseeni. Eilisen päivän tapauksissa käytettiin triggeriä, joka laukausi muistot esiin. Ja esitys toi korostetusti olennaisia seikkoja esiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun näin lyhyesti kerron, voi tulla olo, että olen kova luulemaan kaiken liittyvän itseeni. Eilisen päivän tapauksissa käytettiin triggeriä, joka laukausi muistot esiin. Ja esitys toi korostetusti olennaisia seikkoja esiin.

        Mutta, jos eilinen ohjelma olisi vain ihmisaivoin suunniteltu, olisi ollut askartelemista. Olen jo aikaisemmin epäillyt tekoälyn käyttöä, nyt olen melko varma. - Minä kuulun sellaiseen vainoon, jossa kaikki kirjataan muistin. Siitä vaan muistiinpanot syötetään tekoälylle ja pyydetään tekemään mieleenpalauttamisohjeet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta, jos eilinen ohjelma olisi vain ihmisaivoin suunniteltu, olisi ollut askartelemista. Olen jo aikaisemmin epäillyt tekoälyn käyttöä, nyt olen melko varma. - Minä kuulun sellaiseen vainoon, jossa kaikki kirjataan muistin. Siitä vaan muistiinpanot syötetään tekoälylle ja pyydetään tekemään mieleenpalauttamisohjeet.

        Siis olisiko tästä poistettu, että en usko vielä nykyään tekoälyn pystyvän tuohon. Älytietokonetta varmaan on tarvittu isojen muistiinpanojen hyväksi käytössä.

        STALKKERIT ESITTÄVÄT USEIN VIATONTA UHRIA, JOS HEITÄ SYYTTÄÄ JOSTAKIN. Kun esimerkkejä kertoo lyhyesti ja ylläpito vielä siivoo yksityiskohtia pois, on helppo selittää tilanne tavalliseksi. Ja kun ei ole mahdollista lisätä pitkää selostusta siitä, mitä on mindcontrol tai mitä on mikrowavehearing, millä tod. näk. voimistettiin ruohonleikkureiden ääni minun korviini kuultuna sietämättömän voimakkaaksi.
        Tai novellia lintutorneista ja miksi juuri lapsiryhmä, jne.


    • Anonyymi

      JOUKKOVAINON ALKUASETELMIA

      Voi viedä aikaa, ennen kuin tajuaa olevansa joukkovainon kohteena.

      Hyvin varovaisesti kerron esimerkki toisesta henkilöstä. Hänellä saattoi olla normaalia huonoa tuuria siinä, että lääketieteellistä tilaansa ei tajuttu. Oli vain vikaa korvien välissä. Tämän takia ehti työelämä mennä kuralle. "Me" hänen hyvät kaverinsa kuskasimme hänet sairaalan päivystykseen. Kotiin vaan lepäämään. Yöllä hän laahautui takaisin päivystykseen ja vaati päästä ambulanssilla keskussairaalaan. Suostuttiin. Keskussairaalassa todettiin, mistä kyse ja että parin tunnin kuluttua olisi ollut vainaa. -Tällaistahan sattuu. -Tämän jälkeenkin tapahtui käsittämättämiä virheita, jotka vaikuttivat tahallisille. -Vielä pari kertaa makasi kuoleman kielissä sairaalassa virheiden takia. - HALOO, OLISIKO SUUTUTTANUT JONKUN LÄÄKÄRIN? Näin olisi voinut ajatella, jos muilla elämänalueilla olisi mennyt tavallisesti. Mutta ei mennyt.

      • Anonyymi

        Kun tapasimme taas joskus, hän kertoi, että vireillä 7 hänen tekemäänsä valitusta Alkaen väärästä pysäköintisakosta ulottuen eri viranomaisten vääriin tekoihin. - Minä munasin tässä tilanteessa ja arvostelin tätä valitusintoa. - Menikin välit huonoiksi.- Hänen elämäänsä yritettiin tuhota joka sektorilla.------En uskalla kertoa enempää, ettei henkilöllisyys paljastu.-Että tällä lailla voi joukkovaino alkaa.

        MINÄ JOUDUIN AIKAN PIAN HAVAHTUMAAN SIIHEN, ETTÄ MIKÄÄN EI SUJUNUT VIRALLISTEN TAHOJEN KANSSA NIIN KUIN OLISI KUULUNUT. En muista, kuinka monennen valituksen olin tehnyt, kun huomasin yhtäläisyyden edellisen esimerkin ihmisen kanssa.

        SINÄ KETJUN ALOITTAJA, JOS HUOMAAT TEKEVÄSI VALITUKSIA VALITUSTEN PERÄÄN, SAATTAA OLLA KYSE JOUKKOVAINON KOHTEEKSI JOUTUMISESTA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun tapasimme taas joskus, hän kertoi, että vireillä 7 hänen tekemäänsä valitusta Alkaen väärästä pysäköintisakosta ulottuen eri viranomaisten vääriin tekoihin. - Minä munasin tässä tilanteessa ja arvostelin tätä valitusintoa. - Menikin välit huonoiksi.- Hänen elämäänsä yritettiin tuhota joka sektorilla.------En uskalla kertoa enempää, ettei henkilöllisyys paljastu.-Että tällä lailla voi joukkovaino alkaa.

        MINÄ JOUDUIN AIKAN PIAN HAVAHTUMAAN SIIHEN, ETTÄ MIKÄÄN EI SUJUNUT VIRALLISTEN TAHOJEN KANSSA NIIN KUIN OLISI KUULUNUT. En muista, kuinka monennen valituksen olin tehnyt, kun huomasin yhtäläisyyden edellisen esimerkin ihmisen kanssa.

        SINÄ KETJUN ALOITTAJA, JOS HUOMAAT TEKEVÄSI VALITUKSIA VALITUSTEN PERÄÄN, SAATTAA OLLA KYSE JOUKKOVAINON KOHTEEKSI JOUTUMISESTA.

        Myöhemmin minulle kerrottiin, että olen gs-vainon kohteena. Näitä valituksia/kanteluja muistellessani, tajusin kannelleeni stalkkauksista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myöhemmin minulle kerrottiin, että olen gs-vainon kohteena. Näitä valituksia/kanteluja muistellessani, tajusin kannelleeni stalkkauksista.

        Tein rikosilmoituksiakin.


    • Anonyymi

      Jos elämä ei suju kohtuullisen tavallisesti, vaan rupeaa kasaantumaan vähän epätavallisempia, erilaisia pulmia, olisi hyvä tietää gs:n tavalliset stalkkaukset. NYT kun luin yhdistyksen blogisivulta entisen FBI agentin Ted Gundersonin kirjoituksia, sieltä tuli vastaan näitä erilaisia epätavallisempia vaikeuksiani tiiviinä luettelona. Turhaan olin miettinyt, minkälaiset ihmiset viitsivät, voivat tehdä tuollaista ja tuollaista. Kaikki kuuluivat gang stalkingin käsikirjoitukseen ja niitä tekivät homman hoitamaan rekrytoidut tyypit.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Lukekaa tältä palstalta Psykologista tuli x ja kummajainen

      Siinä pn gangstalking vainonalkutaipaleelta, kun vielä tiennyt vainosta mitään.

    • Anonyymi

      googlaa: VAINOAMINEN

      Siellä on paljon tietoa vainoamisesta. Saa apua kysymykseen, vainotaanko minua.

      MUTTA EI OLE TIETOJA, MISTÄ TIETÄÄ, ONKO JOUKKOVAINOAMISEN KOHTEENA. En minäkään tajunnut ennen kuin muut TI:t pääsivät kertomaan minulle.

      • Anonyymi

        Netissä vainoaminen on yleistynyt,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Netissä vainoaminen on yleistynyt,

        v.2014 vahvistettiin vainoamislaki, siinä todisteina käytetään ylenmääräistä viestittelyä. Kyllä muutakin.

        Vihapuheelle on laki, joka jo todettu toivottaman vaikeaksi soveltaa.

        Maalittamislaki on myös olemassa.

        koulukiusaajat osaavat hyvin nettikiusaamisen.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      424
      4714
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      250
      2349
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1750
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      162
      1477
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      326
      1467
    6. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      140
      1161
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1157
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      81
      1141
    9. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1105
    10. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1025
    Aihe