OIVALLUKSIA ENTISEN FBI-AGENTIN TED GUNDERSONIN KIRJOITUSTEN AVULLA

Anonyymi-ap

Nämä löytyvät Suomen joukkovainotut ry:n blogisivustolta. Valitettavasti englanniksi.

Kerron tähän alkuun oivallusteni sarjan vuosien ajalta. Joskus yli 10 v. sitten minulle alkoi yhtä mittaa tulla huonoja kokemuksia esim. asioita hoitaessa, joista valitin, kantelin, tein rikosilmoituksiakin. - Lopulta kun taas olin sellaisessa tilanteessa, tajusin, etteivät toimenpiteeni auta. "Millaiseksi tämä maailma oikein on mennyt."

Sitten viiden vuoden kuluttua minulle kerrottiin, että olen gang stalking vainon kohteena. Ja vähän myöhemmin tajusin, että olin valittanut, kannellut ja tehnyt rikosilmoituksia stalkkauksia.

Sitten täällä keskustelupalstalla olivat vastassa keskustelut, minkälaisia stalkkerit ja heidän pomonsa ovat. Tuli listaa diagnooseista ja muista huonoista ominaisuuksista. Nykyäänkin tätä tapahtuu paljon NWOnaamakirjassa. Jatkuvaa perpien nimittelyä tai klassikko dg:t sosiopatia, psykopatia, narsismi. Sellaiset meille tätä tekevät.

Nyt kuin lueskelin Gundersonin juttuja, ensin huomasin pienen listan, miksi meitä mustamaalataan, syytetään , yritetään saada ihan viralliseksi syytteeksi. Olin ennen miettinyt esim. pedofiiksi syyttämisestä, että vainotahokseni luulemassa yhteisössä on varmaan pedofiilejä ja luulevat muidenkin olevan. EIKUN TÄMÄ LISTA KUULUI GS-VAINON KÄSIKIRJOITUKSEEN.

Ja taas tuli vastaan listaa, jossa oli lueteltu niitä kantelu/rikosilmoituksen aiheitani ja muutakin mitä minulle oli tehty. Tehdään muillekin ihmisille, mutta minulle enemmän kuin taviksille.
Ei tarvinnut miettiä, minkälaiset ihmiset tämmöistä voivat muille tehdä. Siinä stalkkerit tekevät, mitä ylhäältä määrätään ja sieltä määrätään vaino-ohjekirjan mukaan.

30

886

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinähän oletkin tavis, ei kukaan sinua gangstalkkaa. Sinä olet vainoharhainen.

• Anonyymi

En todellakaan ole tavis. Minut yritetään vaientaa. Kirjoitin tänne Suomen joukkovainotut ry:n linkin. On poistettu. - Minä en niinkään halua eli en jaksa keskustella aiheesta, mutta toivoisin, että muut tutustuisivat ko.blogijuttuun. (Minä ole vanha ja finaalissa.)

Minä saan vähintäänkin trollit kimppuuni, tai viesti siistitään tai poistetaan tai tulee bannia. Kiinnostuneet voivat kirjoitella muuallekin. Ei tarvitse edes minulle kertoa minne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En todellakaan ole tavis. Minut yritetään vaientaa. Kirjoitin tänne Suomen joukkovainotut ry:n linkin. On poistettu. - Minä en niinkään halua eli en jaksa keskustella aiheesta, mutta toivoisin, että muut tutustuisivat ko.blogijuttuun. (Minä ole vanha ja finaalissa.)

Minä saan vähintäänkin trollit kimppuuni, tai viesti siistitään tai poistetaan tai tulee bannia. Kiinnostuneet voivat kirjoitella muuallekin. Ei tarvitse edes minulle kertoa minne.

Olet kylläkin tavis jolla suuret luulot itsestään.
        Kukaan ei yritä vaientaa tuollaista nobodya, olet harhainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet kylläkin tavis jolla suuret luulot itsestään.
        Kukaan ei yritä vaientaa tuollaista nobodya, olet harhainen.

Sinähän teet juuri nyt. Maksetaanko trollille hyvin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinähän teet juuri nyt. Maksetaanko trollille hyvin.

Kukaan ei yritä estää sua kertomasta harhoistasi, päinvastoin, niitä on varsin hauska lukea ja naureskella miten sekaisin joku voikaan olla.

Kerro toki lisää siis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan ei yritä estää sua kertomasta harhoistasi, päinvastoin, niitä on varsin hauska lukea ja naureskella miten sekaisin joku voikaan olla.

Kerro toki lisää siis.

suomessa myös leimataan putinistiksi , punikiksi , anarkistiksi, jne...

myös jotkut lavastetaan maahanmuuttajien edessä rasisteiksi, natseiksi- että saataisiin mahanmuuttajat vainoamaan kyseistä kohdetta, jne jne jne...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

suomessa myös leimataan putinistiksi , punikiksi , anarkistiksi, jne...

myös jotkut lavastetaan maahanmuuttajien edessä rasisteiksi, natseiksi- että saataisiin mahanmuuttajat vainoamaan kyseistä kohdetta, jne jne jne...

Tähän ketjuun aloituksen on kirjoittanut riksunvainottu eli minä Ihmettelen, että olen noinkin pitkän jaksanut kirjoittaa. - Sitten enää juuri ole jaksanutkaan.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Tottakai sait kirjoittaa sen koska saitin takana ovat viranomaiset.

Tuolla saitilla saavat teidät kaikki sopivasti niputettua samaan paikkaan; helpottaa työtä merkittävästi sen tunnistamisessa ketkä vielä tarvitsevat ns. "lisäkoulutusta".

Sopisko sulle jo ensi yönä?

• Anonyymi

Suomen joukkovainotut ry: kotisivuilla otsikon JOUKKOVAINONTA on lyhyt yhteenveto suomeksi Ted Gundersonin artikkelista. Käy lukemassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomen joukkovainotut ry: kotisivuilla otsikon JOUKKOVAINONTA on lyhyt yhteenveto suomeksi Ted Gundersonin artikkelista. Käy lukemassa.

Omien harhojen validointi sen perusteella mitä jollekin mahdollisesti on jossain muualla joskus muuloin käynyt on kyllä taas yksi harha lisää.

Kyllä, en epäile hetkeäkään että esim. poliittisesti "vääriä" mielipiteitä esittäviä jollain tapaa häiritä tai vähintään tarkkailla, varsinkin Amerikoissa vielä Neukkulan ollessa voimissaan ja kun siellä pelättiin Punaista Uhkaa, miksei edelleenkin jos jonkun mielipiteistä ei pidetä; ja ettei varsinkin pienemmissä kylissä ole aikuisia jotka jatkaa lapsena aloittamaansa "me ei leikitä sun kanssa" toimintaansa edelleen.

Mutta mihinkään noista ei liity naapurista tuleva säteily tai ajatusten luku/kirjoitus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja blogissa pitkä kirjoitus. Näitä halusin mainostaa täällä. Aikaisemminkin ollaan parin hengen voimin sitä, yritetty. Saatu trollit kimppuun, varsinkin yksi oli ihan raivokas. Yritin nyt tauon jälkeen uudestaan,

Tämä trolli, jonka mielestä olen nobody ja harhainen, haluaa, että muut uskoisivat niin olevan. Epämiellyttävän hyvin tiedän, etten ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja blogissa pitkä kirjoitus. Näitä halusin mainostaa täällä. Aikaisemminkin ollaan parin hengen voimin sitä, yritetty. Saatu trollit kimppuun, varsinkin yksi oli ihan raivokas. Yritin nyt tauon jälkeen uudestaan,

Tämä trolli, jonka mielestä olen nobody ja harhainen, haluaa, että muut uskoisivat niin olevan. Epämiellyttävän hyvin tiedän, etten ole.

SIIS LYHYESTI

"Yksinkertaisuudessaan Viranomaistemme toimesta jaetut jonkun henkilön Pakkokeinot. johon kohdistetaan kaikenlaista häiriköintiä aina kotirauhanpiiriin viedystä elektronisesta häirinnästä lähtien."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä asti mielipiteen ilmaisu on "trolli" ja "kimpussa"?

En tiennyt että pitäisi sulta ensin kysyä lupa onko mielipide ns. sallittu.

Elektroninen häirintä ja säteily eivät ole synonyymejä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä asti mielipiteen ilmaisu on "trolli" ja "kimpussa"?

En tiennyt että pitäisi sulta ensin kysyä lupa onko mielipide ns. sallittu.

Elektroninen häirintä ja säteily eivät ole synonyymejä.

Trollin osuus on hyvä esimerkki gaslightingistä ja ketjun spammaamisesta täyteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Trollin osuus on hyvä esimerkki gaslightingistä ja ketjun spammaamisesta täyteen.

Kun nyt otit puheeksi.

Tässä ketjussa on ylivoimaisesti eniten sun kirjoittamia juttuja; usein (ei pelkästään tässä ketjussa) kun kirjoitan muutaman rivin vastaat niihin kahdella tai kolmella todella pitkällä sepustuksella.

Että mites se "ketjun spammaamisesta täyteen" menikään?

Ja yhtälailla se mitä sä kirjoitat on mun kaltaisen näkökulmasta kaasuvalotusta.

Toistan, tuon vain julki oman mielipiteeni; mikset kykene käsittelemään tuota tosiasiaa? Miksi koet sen uhkaavana? Kannattaisi pysähtyä miettimään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun nyt otit puheeksi.

Tässä ketjussa on ylivoimaisesti eniten sun kirjoittamia juttuja; usein (ei pelkästään tässä ketjussa) kun kirjoitan muutaman rivin vastaat niihin kahdella tai kolmella todella pitkällä sepustuksella.

Että mites se "ketjun spammaamisesta täyteen" menikään?

Ja yhtälailla se mitä sä kirjoitat on mun kaltaisen näkökulmasta kaasuvalotusta.

Toistan, tuon vain julki oman mielipiteeni; mikset kykene käsittelemään tuota tosiasiaa? Miksi koet sen uhkaavana? Kannattaisi pysähtyä miettimään.

Nyt sekoitat minut johonkin toiseen. Tässä ketjussa oli joskus minun aloitamia ketjuja. Joihinkin tietoketjuihinkirjoitin alkuun ihan tietoa linkkeineen.Nyt en ole kirjoittanut enää aikoihin mitään. . En kirjoita pitkiä pitkiä sepustuksia, vaan ihan muutaman rivin viestejä.

Jospa sekoitat minut henkilöön, joka on käyttänyt nimimerkkejä TiFi, T.F. indietarget, ym. Hän kirjoittaa pitkiä sepustuksia hyvällä kirjakielellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt sekoitat minut johonkin toiseen. Tässä ketjussa oli joskus minun aloitamia ketjuja. Joihinkin tietoketjuihinkirjoitin alkuun ihan tietoa linkkeineen.Nyt en ole kirjoittanut enää aikoihin mitään. . En kirjoita pitkiä pitkiä sepustuksia, vaan ihan muutaman rivin viestejä.

Jospa sekoitat minut henkilöön, joka on käyttänyt nimimerkkejä TiFi, T.F. indietarget, ym. Hän kirjoittaa pitkiä sepustuksia hyvällä kirjakielellä.

Hän on nykyään yhdistyksen kotisivujen ylläpitäjä. Hän on netistä löytänyt Ted Gundersonin artikkelit. "Minä" vain mainostaan niitä täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän on nykyään yhdistyksen kotisivujen ylläpitäjä. Hän on netistä löytänyt Ted Gundersonin artikkelit. "Minä" vain mainostaan niitä täällä.

Huomaatko kuitenkin mitenkä vastasit kahdella viestillä?

Mistä minä voisin tietää kuka teistä on kukin kun kaikki kertoo samanlaista tarinaa. Nytkin on vain sana siitä ettet olisi sama; vaikka kirjoitat samalla tapaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomaatko kuitenkin mitenkä vastasit kahdella viestillä?

Mistä minä voisin tietää kuka teistä on kukin kun kaikki kertoo samanlaista tarinaa. Nytkin on vain sana siitä ettet olisi sama; vaikka kirjoitat samalla tapaa.

oletko sinä se oululainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

oletko sinä se oululainen

En ole edes samalla puolen Maapalloa kuin Oulu.

Oletko vainoharhainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

linkinkin voisi laittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

linkinkin voisi laittaa.

satanistit tuota tekee?

tollot väittää että joukkokiusaamista ei edes olisi olemassa vaikka jo Riku Rinteen ekassa kirjassa satanisti kertoo kuinka he teki joukkokiusaamista ja ajoi jonkun papin ongelmiin. Satanisti-jengille itselleen kävi huonot kohtalot senjälkeen.

Eli todistetusti tuossakin kirjassa kerrottu tuo jengi-kiusaamis asia.

• Anonyymi

Täällä touhua vakio mt-trolli ja sitten myös elektroniikkatrolli. Into estää minua vainoasioita esille on suuri, tai käsky tehdä niin tai palkkio.

Tälle palstalle ei enää kirjoiteta aiheesta juuri mitään. Minä olen heikossa hapessa. En enää jaksa juuri mitään. Tässä lopetustani odotellessa aikani kuluksi näpertelen jotakin, Sitä eivät muut enää juuri huomaisikaan, paitsi trollit ( vai trollaavat stalkkerit).

• Anonyymi

On poistettu viesti, jossa ehdottelen kuka vainooni osallistunut mahdollisesti trollaa täällä

• Anonyymi

Hei Trolli. Nostin seuraksesi Atamanin aloittaman ketjun: tällä palstalla kirjoitetaan paljon vainosta. Lue ihmeessä.

• Anonyymi

Nostan tekoälytrollille luettavaa,

• Anonyymi

on kyllä pilattu tämä ketju keskenäisellä syyttelyllä ja haukkumisella.

• Anonyymi

MITÄ OIVALLUKSIA VOISI SAADA TÄSTÄ KESKINÄISELLÄ HAUKKUMISELLA.

Se estää aiheen asiallisen käsittelyn. Tulee mieleen salaliittoteoriapalsta tai laajemmin ylläpito tai laajemmin....mikä taho.

Tämä on näyteltyä riitelyä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      292
      6526
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2039
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1780
    4. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1251
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1247
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      168
      1153
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1126
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      52
      1025
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1011
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      962
    Aihe