Tier kerää kymmenet miljoonat suomalaisilta ja veronmaksajat maksavat vahingoista kymmeniä miljoonia.
https://ilkkapohjalainen.fi/ymparisto-ja-liikenne/skuutit-palaavat-pian-katukuvaan-sein%C3%A4jokelaisia-huolettaa-useat-asiat
Tierin tappajaskuutit palaavat kaduille
10
155
Vastaukset
- Anonyymi
eihän niitä ole pakko käyttää jos ei osaa,mun mielestä täällä taisi olla tosi paljon onnetomuuksia viime kesänä? mut tais olla eka kesä,kaikki veti pikku kännissä ja ekaa kertaa,nyt tulee se 0,5 promille raja skuuttiin ja polkupyrään kesäksi
- Anonyymi
Terveydenhuollosta löytyy tietoa skuuttien aiheuttamien onnettomuuksien kuluista. Ne saisi edelleenlaskuttaa Tieriltä ja muilta skuuteista liikevaihtoa tekeville.
- Anonyymi
No sinulla on luonnollisesti esittää faktaa sisältävät tilastot noista kymmenien miljoonien vahingoista? Ai ei vai? No voi voi....
- Anonyymi
No ei taida riittää kymmenet miljoonatkaan niihin sairaalakuluihin joita skuutit aiheuttaa.
"nyt tulee se 0,5 promille raja skuuttiin ja polkupyrään kesäksi"
Niin eihän kukaan autollakaan koskaan aja kännissä koska se on kiellettyä, vai? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei taida riittää kymmenet miljoonatkaan niihin sairaalakuluihin joita skuutit aiheuttaa.
Niin eihän kukaan autollakaan koskaan aja kännissä koska se on kiellettyä, vai?Mä käyn lähikaupassa autolla jos kaljat loppuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin eihän kukaan autollakaan koskaan aja kännissä koska se on kiellettyä, vai?"No ei taida" No on sulla kyllä mykistävän kovat todisteet iskeä pöytään 🤣
- Anonyymi
Nämä pitäisi lailla kieltää!
- Anonyymi
Kielletään kaikki!
- Anonyymi
Pirinpitkinpärin jätetään pyöräteille,aina potkaasen ojaan jos asfaltin puolella
- Anonyymi
Sähköpotkulautoja koskevia kieltoja ja rajoituksia on nähty Euroopassa ja muuallakin. Nyt Australiassa sijaitseva Melbournen kaupunki kieltää sähköpotkulaudat.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423