Uskotko Jeesuksen eläneen ja toimineen ihmisten kanssa?
Kerran Hän oli maan päällä Israelilaisten keskuudessa organisoiden saarnaamistyön, josta koko Kreikkalaiset kirjoitukset kertovat.
Ennenkuin Jeesus Kristus nousi taivaaseen Isänsä luo, Hän sanoi
Matteus 28:18-20 " Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
Menkää sen tähden ja tehkää opetuslapsia kaikkien kansakuntien ihmisistä,
kastakaa heidät Isän, Pojan ja pyhän hengen nimessä ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä olen käskenyt teidän noudattaa.
Ja, katso, minä olen teidän kanssanne kaikkina päivinä asianjärjestelmän päättymiseen asti."
Apostoli Paavali sai voimakkaan näyn taivaasta toimivasta Jeesuksesta.
Jeesus Kristus kutsui hänet viemään todistusta Jumalan Valtakunnasta
aina Kreikkaan, Roomaan ja Espanjaan asti perustaen seurakuntia.
Apostoli Paavali ei olisi koskaan kyennyt siihen inhimillisin voimin.
Hän toimi Jeesuksen ohjauksessa, enkelien avustaessa ja kuten
hän itse sanoo, Jehova Jumalan työtoverina.
1Korintolaisille 3:9 "Sillä me olemme Jumalan työtovereita."
Tämä sama työ jatkuu, sillä Jehova Jumalan käsivarsi ei ole lyhentynyt,
Hän kuulee yhä rukouksia, jotka Hänelle esitetään ja
Jeesus Kristus johtaa yhä Valtakunnan julistamista, kuten myös
enkeli keskitaivaalla Ilmestykirja 14:6
"Ja minä näin erään toisen enkelin lentävän keskitaivaalla,
ja hänellä oli julistettavana ikuinen hyvä uutinen iloisena
sanoman maan päälle asuville ja jokaiselle kansakunnalle
ja heimolle ja kielelle ja kansalle."
Onko Jeesus yhä kanssamme?
25
300
Vastaukset
- Anonyymi
Kun olemme lahkofoorumilla, niin vartiotorni on laki ja sen epäily törkein rikos värvätylle.
Siten Jeesus on väitettävä olleen maan päällä, palanneena tänne vuosina 1874 ja 1914, riippuen mistä vartiotornista katsoo.
Jeesus on palannut näkymättömästi.
Eroten Raamatun Jeesuksesta joka tulee palaamaan erittäin näkyvästi ja ihmiset tulevat reagoimaan paluuseen.
Todettakoon vielä että tuo vartiotorni-Jeesus on 1918 käynyt vartiotorniseurassa kehumassa lahkoa mutta toisaalta myös haukkumassa heidän joulunviettonsa. Näin vartiotorni. - Anonyymi
Jehova ja Jeesus ei ole kenenkään valehtelijan kanssa. Tyyppien:" ei,ei,ei.me.Me emme karta emme."
Valehtelijalahkot joutuvat sinne missä on itku ja hammasten kiristys.
Tervemenoa.- Anonyymi
Jeesus kyllä on niiden kanssa, jotka suullaan tunnustavat, että Jeesus on Herra.
Mutta Jehovan todistajien kanssa Hän ei ole, koska Jehovan todistajat valehtelevat ja palvovat kultaista kuvapatsasta, jonka nimi on järjestö. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus kyllä on niiden kanssa, jotka suullaan tunnustavat, että Jeesus on Herra.
Mutta Jehovan todistajien kanssa Hän ei ole, koska Jehovan todistajat valehtelevat ja palvovat kultaista kuvapatsasta, jonka nimi on järjestö.Jumala ja Jeesus toimii vain JT keskuudessa
Muut lahkot veljeilee saatanan kanssa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala ja Jeesus toimii vain JT keskuudessa
Muut lahkot veljeilee saatanan kanssa!Teidän saatananne on järjestö.
- Anonyymi
"Ja, katso, minä olen teidän kanssanne kaikkina päivinä asianjärjestelmän päättymiseen asti."
Miksi Vartiotorni opettaa, että Jeesuksen näkymätön läsnäolo alkoi vasta 1874/1914 (riippuen minkä ikäistä Vartiotornia katsoo) jos kerran Jeesus aikoi olla seuraajiensa kanssa joka päivä?- Anonyymi
Minä uskon, että Jeesus Kristus on ollut jokaisen
Häneen uskovan kanssa, siitä lähtien, kun
ihminen oppi tuntemaan Hänet Jehova Jumalan Poikana!
Matteus 11:28-30 "Tulkaa minun luokseni kaikki, jotka
uurastatte ja olette kuormitettuja, niin minä virvoitan teidät.
Ottakaa minun ikeeni päällenne ja oppikaa minusta, sillä
minä ole lempeämielinen ja nöyrä sydämeltäni, niin
te saatte virvoituksen sielullenne.
Sillä minun ikeeni on miellyttävä ja minun kuormani on keveä."
Uskonpa jokaisen kokeneen tämän ja haluavan pysyä
Jeesuksen Kristuksen kaksoisikeen alla. - Anonyymi
Eikös ne asianjärjestelmä pitänyt päättyä 1975 vuotena.Niinhän te aikoinaan opetitte.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös ne asianjärjestelmä pitänyt päättyä 1975 vuotena.Niinhän te aikoinaan opetitte.
Eihän se voinut päättyä 1975, koska se päättyi seuran mukaan jo 1925. Tai oikeastaan jo ennen sitä vuonna 1914.
- Anonyymi
Toki Jeesus on läsnä näinä ahtaina aikoinakin. Pyysin rukouksessa merkkiä häneltä ettei hän ole jättänyt maailmaa antikristuksen valtaan ja jotta tietäisin hänen olevan suurempi kuin pahuus maailmassa.
Näin kolme utuista hahmoa noin 20-40 metrin korkuista ilmassa talojen kattojen yläpuolella ja luonto ympärillä muuttui paratiisin omaiseksi. Se oli autuutta täynnä ja ylisti Luojaa. Jeesus sanoi pysyn piilossa toisessa ulottuvuudessa mutta tulen kun kutsutaan.
Se että luonto muttui ja alkoi iloita teki vaikutuksen minuun. On turvallista tietää että Jeesus on voittanut pahan. - Anonyymi
Uskotko????????
Tottakai pitää uskoa, koska näin Raamatussa kerrotaan
Raamatun totuus on sama tänään kuin 2000 vuotta sitten!!!- Anonyymi
Huutelija tuli taas palstalle muutaman rohkaisuryypyn jälkeen?
- Anonyymi
Tästä ei vain selviä se, miksi kenenkään ylipäätään tulisi piitata Raamatun esittämistä väittämistä.
- Anonyymi
Kaikkia Raamatun totuuksia ei oltu keksitty vielä 2000 vuotta sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkia Raamatun totuuksia ei oltu keksitty vielä 2000 vuotta sitten.
Mikä on paras esimerkki tällaisesta Raamatun totuudesta, jota ei oltu keksitty vielä 2000 vuotta sitten ja miksi meidän tulisi sen vuoksi piitata Raamatusta?
- Anonyymi
raamattu muuttuu riippuen mitä aikalinjaa kulkee
- Anonyymi
Jos Jeesus olikin olemassa, hän oli tavallinen ihminen, jonka ympärille rakennettiin henkilökultti. Jeesuksen väitetyt tekemiset ja sanomiset on kirjoitettu vuosikymmeniä tyypin kuoleman jälkeen ja perustuvat usein kuulopuheisiin, toisen käden lähteisiin sekä anonyymeihin todistajiin. Meillä on Jeesuksen jälkeenkin ollut ja on yhä tänä päivänäkin ihmisiä, jotka väittävät olevan messiaita, profeettoja ja jumalallisia henkilöitä, jotka kykenevät tekemään ihmeitä. Tyypillisesti nämä ihmiset johtavat kultteja, eikä kukaan kulttien ulkopuolella ota heitä tosissaan. Mielenkiintoista kuinka nämä samat ihmiset kuitenkin sammuttavat kriittisen ajattelunsa, kun käsittelyyn otetaan Jeesus ja hänen ympärillään pyörivät identtiset väittämät. Eiköhän se todennäköisin selitys Jeesuksenkin kohdalla ole vanha tuttu vedätys.
- Anonyymi
Ja jos todistajalla käykin mielessä, pitäisikö olla kriittisempi ja mitä todisteita pelkän kertomuksen lisäksi on, hän nopeasti torjuu tämän ajatuspysäytyksellä. Kyseessä on erikoinen ajatuskuvio, jossa puolittain tietoisesti viilataan itseä linssiin.
Jälkikäteen kehitetyn legendan puolesta kertoo myös se, ettei Jeesuksesta ole mitään oman aikansa mainintoja, ei kannattajien tai muidenkaan kirjoittajien. Pelkkää hiljaisuutta ihmisen kohdalla, jonka väitetään tehneen kaikki nuo ihmeet.
- Anonyymi
Jehova jumalan käsivarsi ei ole lyhentynyt.
Olemattomalla ei ole käsiä, eikä se kuule.- Anonyymi
Mutta Jehovan hallintoelin kasvaa ja kutistuu vuorotellen. Jokin aika sitten kasvoi 2 mittayksikköä, sitten kutistui 1:llä.
- Anonyymi
Raamatussa Jeesus on synnytetty aikojen alussa.
Vartiotornissa Jeesus on luotu. Enkeli.
Raamatussa kaikki enkelit kumartavat Jeesusta. Hebr. 1:6 - Anonyymi
Jeesus toimii omiensa keskellä. Hänen toimensa ilmenee molemminpuolisena vaikutuksena normaali elämässä. Kun ihminen elää Jeesuksen armon alla, Hänen siunauksessaan ja rakkaudessaan, niin sen huomaa varmasti. Tämä varmuus kasvaa kokoajan kokemusten karttuessa, Taivaan Isämme antoi Jeesukselle kaiken vallan, saattaa tämä aikakausi loppuun ja tuomita hyvä ja paha lopullisesti eroon toisistaan.
- Anonyymi
Niin huomaa Jeesuksen toiminnan varmasti.
Mutta niin on päinvastoinkin.
5 Moos 18:20-22 kertoo väärän profeetan tunnistamisesta.
Herätkää nro 23 v. 1968 kirjoitti esittelevänsä ylitsepursuavat todisteet maailmanlopusta vuodelle 1975. Ja siten osoitti lahkon raamatunkohdan mukaiseksi vääräksi profeetaksi.
Entä sitten ?
Ilm. 20:10 ilmoittaa Jumalan rangaistuksen väärälle profeetalle, ikuisuus tulimeressä.
Varo ettet riipu väärässä profeetassa tulimereen asti.
- Anonyymi
Katos,amerikan lahkolainen epäilee Kristusta?
Näin s on 1900 luvun amerikan lahkot,he ovat vain höpöttäjiä..
Kristus on aina,kun uskot Rakkauteen !
Olitpa mitä vain,kunhan uskot Rakkautteen !
Kun tunnet Rakkauden ,tiedät olevasi oikeassa.(ei kirkosta/lahkosta,vaan omasta sydämmestä)
Tunne Rakkaus ! - Anonyymi
jessuli on satuolento.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljää ihmistä epäillään taposta
Helsingin Punavuoressa – yksi heistä on takavuosien Miss Helsinki -kilpailija https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009488867.html https://www.mtvuutise424532Andy McCoy heittää hurjan väitteen "heponisti"-elämästään: "Levy-yhtiö toi sulle kamaa, että sä..."
Ohhoh… Rock-legenda Andy McCoy avautuu huumeiden käytöstään ja esittääkin aikamoisia väitteitä. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/andy-mccoy-h673092Martina IG:ssä pitää rotikoita vapaana metsässä, vaikka lakisääteinen kiinnipitoaika on alkanut
Ja naisella jo aiempi tuomio metsästyslain rikkomisesta! Martina kuvaa videolla vapaana juoksevia koiria ja selittää "nää nauttii, on kyl iha mielentö5042467Andy McCoy -jakso räjäytti Maria Veitolan somen: "Tuntui ahdistavalta katsoa", "Fyysinen paha olo"
Oli kyllä ahdistava jakso ja Andy McCoyn käytös ei saa kiitosta. Mutta kiitosta saa Maria Veitola, joka otti McCoyn ala-arvoisen käytöksen miehen itse832180Mikä ihastuksesi kohteessa on kuumaa
Mikä saa haluamaan juuri häntä? Ole rehellinen.. Kukaan ei saa tietää👀682061Uhkeus-varoitus! Susanna Penttilä pikku-pikku-bikineissä: Tässä ei jää mitään arvailujen varaan...
Nyt on kyllä säästetty kankaassa! Ex-Playboy-malli ja yrittäjä Susanna Penttilä on tunnettu glamour-tyylistään. Hän poseeraa mielellään bikineissä, ja252020Oliko Natoon liittyminen sittenkin "hätäpaska"?
Nyt, kun Suomen natoon liittyminen näyttää jo sinetöidyltä on "kauhu on kangistanut keskustelun Natosta"(hesari). Tuliko sittenkin tehtyä väärä päätös5071310Sinkut, hirvittääkö ajatus uudesta parisuhteesta, vaikka haluaisittekin sellaisen?
Otsikossa ydinasia. Tarkoitan siis sitä, että vaikka itse haluan parisuhteen, niin jotenkin samaan aikaan, nyt, pelottaa ajatus siitä, että taas pitäi2691227- 411205
- 80871