Kyllä taas näkyy kuinka punavihreistö haluaa vaan hyysätä mamuja, mutta ei asettaa heille mitään vaatimuksia. Hallituksen kotoutumislakiesitys sisältää 101 pykälää, joista yhdessäkään ei ole minkäännäköistä velvoittavuutta maahanmuuttajille.
Kotoutumislaki, tarjoaa maahanmuuttajille lisäpalveluita lentokenttäkuljetuksista ruokakauppaostoksiin, joiden hoitaminen lankeaa kuntien velvollisuudeksi.
Samaan aikaan suomalaisten palvelut on retuperällä.
Marinin hallituksen "kotoutumislaki" on karmea
10
94
Vastaukset
- Anonyymi
Puhut asiaa ! Tuohon on onneksi muutos tulossa . Äänestäkäämme persuja .
- Anonyymi
Kotoutuminen edellyttää tekojen tasolla sopeutumista uuteen yhteiskuntaan ja sen normijärjestelmiin. Jos ei aseteta vaatimuksia eikä uudet tulokkaat halua noudattaa uuden yhteiskunnan normeja vaan saada käytännössä aikaan ehkä ymmärtämättään teoillaan samanlainen kaaosmainen yhteiskunta, josta he pakenivat, niin tälläisiä yhteiskuntia tuhoavia pakolaisia ei Suomeen tarvita.
- Anonyymi
Muslimit ei halua sopeutua.
- Anonyymi
Tätä mamujen hyysäystähän kansa kannattaa, oikein kiivaasti vielä!!
Ainoa puolue joka käsittelisi asiaa järkevästi olisi perussuomalaiset, mutta heidäthän kansa tuomitsee rasisteiksi, natseiksi. kommunisteiksi ja ties miksi!!- Anonyymi
Kun nettoverovarat loppuvat, niin loppuu hyysäyskin. Toisaalta silloin ei ole enää hyvinvointiyhteiskuntaakaan, joka turvaisi nettoverovaroilla heikompiosaisten kansalaisten elämän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun nettoverovarat loppuvat, niin loppuu hyysäyskin. Toisaalta silloin ei ole enää hyvinvointiyhteiskuntaakaan, joka turvaisi nettoverovaroilla heikompiosaisten kansalaisten elämän.
Näinhän se on.
- Anonyymi
Ilmankos joutuu nälkä palkalla ajamaan näitä Kela ajoja.
- Anonyymi
Persut itkee ja valittaa, mutta hallitus päättää.
Onneksi Purran persut jää taas oppositioon. - Anonyymi
"Mamuna" Norjassa! Kävelen aamuisin 06.45 pukukaapilleni. Viereisten kaappien ovissa koreilevat täkäläisten kantiksien nimet. Odvar, Ingrid,Thor.... Kahdeksan seuraavaa tuntia maksan täällä tuloveroa taas. Ja kielikin sujuu jo. Onko tässä "kotoutumisessa" jotakin monimutkaista? Jos on, niin kertokaa mitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066