kuin Naked Attraction, tehdään? Mikä se kohderyhmä on? Minä en tunne yhtään ihmistä joka ei saisi inhon väristyksiä tuosta sairaasta ohjelmasta ja kuitenkin minä tunnen paljon ihmisiä.
Ketä varten tällaisia ohjelmia
30
203
Vastaukset
- Anonyymi
En ole katsonut.
Tykkään kuitenkin olla itse nakuna. - Anonyymi
Suomalaiset ovat vajakkeja nykyisin.
- Anonyymi
Juuri näin .... tooooodellä ällöttävää, vai onko lievä ilmaisu: KUVOTTAVAA
eikö porrrvarella riitä enää mielikuvitusta, kanavilleen paskaa haaliessaan.
- Anonyymi
Katson vain Yleisradion ohjelmia. Ne ovat yleensä melko siedettäviä.
- Anonyymi
Syödään sieniä 🍄?
- Anonyymi
Arvostan ohjelmassa esiintyviä ihmisiä, eri ikäisiä ja painoisia rohkeasti alasti.
Toki sosiaalista pormoa ja jotkut pääsee kotonaan toteuttamaan itseään salasti!- Anonyymi
Hengenpelastaminen on rohkeaa. Maanpuolustaminen on rohkeaa. Mitä ihmeen rohkeaa alastomuudessa on? Kummallinen käsitys rohkeudesta.
- Anonyymi
Kuka, ei ketä.
- Anonyymi
Mielestäsi olisi pitänyt kirjoittaa" kuka varten tällaisia ohjelmia tehdään"?
- Anonyymi
Minua varten tietenkin. Olen sen sarjan itse tilannut ja maksanut.
- Anonyymi
Löytyy joukosta nättejäkin pilluja.
- Anonyymi
Aivan järkyttävän näköistä porukkaa. Ei mitään itsekritiikkiä. Jos kaikki naiset olisivat tuonnäköisiä, niin ihmiskunta kuolisi sukupuuttoon parissa sukupolvessa.
- Anonyymi
Suomalaisille saunaihmisille alastomuus ei ole niin kova juttu.
Kai sitä joku katsoo, kun sitä esitetään. Eipä tuo haittaa. - Anonyymi
Nykyinen tv tarjonta on lähinnä kuvottavaa.
- Anonyymi
Katso Yleä. Nyt siellä Matti huutaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katso Yleä. Nyt siellä Matti huutaa.
Teemalta tulee hyviä sarjoja, esim Imma Tataranni. Tietty, jos ei ole mahdollisuutta tallennukseen, niin
siinähän katsot loputtomat alueuutiset oddasattejs myöden. kyllähän ne hitsaa.
- Anonyymi
Miten se sairaus nyt näkyy juuri tässä ohjelmassa?
- Anonyymi
Itsekritiikki???
Enemmän vastaavia ohjelmia joissa normaalit ihmiset ilmaisevat itseään eikä pelkästään anoretkitot, oli se sitten kyse miehestä tai naisesta!!!
Onneksi suomessa on osin vielä saunakulttuuri ei länsimaalainen häveliäisyys,,, - Anonyymi
TV.tä ei voi enää katsoa, radiota kuunnella ja lehtiä lukea.
kaupungillakaan keskustoissa, lähiöissä ei ole miellyttävää enää, on matuja, narkkiriukuja ym vasemmistohörhöä..
Alkaa välitön oksennusrefleksi, on mustaa, suvakkia, aivopesua ym, vääristelyä- Anonyymi
mädätys etenee.
- Anonyymi
Itsensä paljastelijoita hyyssäävät hyväksyttäviksi. Se on selvästi setalaisten ja vihreiden tuusaamaa tyrkytystä.
- Anonyymi
Sanopa aloittaja muuta!
Se on hyvä esimerkki nykyisestä mädätyksestä, jonka tarkoitus on heikentää vahvaa kansallista kulttuuria turruttamalla ihmiset kaikella p*skalla!
Ei edes naurata enää, vaikka asian tiedostaakin. - Anonyymi
No koko kansaa varten tietenkin, ollaan muuten jo niin vieraannuttu normaaleista ihmisvartaloista kaiken maailman only fänssien yms. itsensä paljastelusaittien ansiosta.
- Anonyymi
Mieluummin sitä kuin tappamista, murhia ja raakaa sodankäyntiä .
- Anonyymi
Mikähän siinä oikein on että jos pip...li tai pim..pi vilahtaa ruudussa niin alkaa kauhea älämölö, varsinkin jos se tapahtuu ennen lasten nukkumaanmeno aikaa niin se tuntuu kuolemaakin vakavammalta asialta!
Onkohan kukaan muuten laskenut että kuinka monta pahoinpitelyä, tappoa/murhaa televisiossa tehdään yhden illan aikana EIKÄ kukaan ole niiden vaikutuksista lapsiin huolissaan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikähän siinä oikein on että jos pip...li tai pim..pi vilahtaa ruudussa niin alkaa kauhea älämölö, varsinkin jos se tapahtuu ennen lasten nukkumaanmeno aikaa niin se tuntuu kuolemaakin vakavammalta asialta!
Onkohan kukaan muuten laskenut että kuinka monta pahoinpitelyä, tappoa/murhaa televisiossa tehdään yhden illan aikana EIKÄ kukaan ole niiden vaikutuksista lapsiin huolissaan?"pip...li tai pim..pi "
Jos sinun täytyy esittää pippeli ja pimppi tuollaisella salakielellä, niin ei asia tunnu olevan kovin normi juttu sinullekaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan kukaan muuten laskenut että kuinka monta pahoinpitelyä, tappoa/murhaa televisiossa tehdään yhden illan aikana EIKÄ kukaan ole niiden vaikutuksista lapsiin huolissaan?Exhibitionismi oli ennen häiriö. Nykyään se on "rohkeutta". Miten vääristynyt nykyihmisen mieli onkaan.
- Anonyymi
Ollaan nykyaikaisia ja ennakkoluulottomia ja valitaan uusi hallitus tuolla menetelmällä.
- Anonyymi
Sanos muuta. Kuka ylipäätään katsoo tosi-tv:tä?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus koulussa Ylivieskassa
Nuori puukottanut toista. Onko jollain tietoa mitä tapahtunut? https://www.kaleva.fi/nuori-puukotti-toista-nuorta-ylivieskan-kaisanieme/5438560996681ILONA JAKONEN tuomittiin joulukuussa Etelä-Savon käräjäoikeuden päätöksellä 3 vuoden 8 kuukauden van
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009480846.html Ilona yritti surmata Äitinsä lyömällä veitsellä ja samalla istuen hänen päällään! Suomina22281Martina Muuttaa
Mutta minne? Kertokaa landelle missä sijaitsee tämä upea erkkerillinen asunto.2971728Suomi pulassa työttömien kanssa ? Kelan tuet pois !!
https://www.iltalehti.fi/paakirjoitus/a/e0bf1770-a252-4d9f-8d78-6d74bbc5ca8b Ainut keino lopettaa tämä vuosia jatkunut pelleily on siirtää oikeasti s3201229- 611190
- 156960
Tankkauspalvelu Mustonen/Oulaisten kaupunki
Nyt kaikki yrittäjät ja varsinkin koneyrittäjä ym: - tiesittekö että voitte käydä tankkaamassa Nesteellä Oulaisten kaupungin piikkiin polttoaineet jot18935Farmi-tippuja Jade Nyström paljastaa - Loppukisassa ei puhtaat jauhot pussissa: "Mä itse tiesin..."
Tätä et nähnyt tv:ssä. Yleisurheilija Jade Nyström oli kautta aikain Farmi Suomen nuorin kisaaja. Nyström tekee aikamoisia paljastuksia tippumisensa j9761Nainen, eikö se kerro jotain meidän tunteista
että välillämme oli paljon jännitettä. Välillä pilkettä silmäkulmassa, välillä leikittelyä ja välillä pientä sanailua. Myös naurua ja ehkä itkuakin yk38721