Orpon kokoomuksen äänestäminen johtaa sinipunaan, koska Orpo vaatii persuilta liikaa myönnytyksiä periaatteista hallituspaikasta. Vihreät ja vasemmiston äänestäjät ovat siirtyneet äänestämään jo SDP:tä, jotta maahan saadaan Marin II, ja hekin pääsevät Marinin hallitukseen päättämään ja jatkamaan nykyisen hallituksen politiikkaa. Kokoomuksen, kepun, liike nytin ja kristillisten kannattaa äänestää persuja, jolloin maahan saadaan persujen johtama porvarihallitus, jossa Orpo on kilttiä poikaa ja tekee mitä läsketään.
Jos haluat porvarihallituksen äänestä persuja, mikäli Marin II:sen äänestä demareita
8
53
Vastaukset
- Anonyymi
Joo..
- Anonyymi
Minä äänestän kommareita koska haluan suomen tuhon tielle häh häh ähäähhäää
- Anonyymi
Onko muka Suomessa kommreita? Venäjäkin on valtiokapitalistinen järjestelmä.
- Anonyymi
Mikset äänestä vihreitä?
Kannattavat ennemmin valkoposkihanhia kuin vanhuksia.
Tärkeintä on napata liikennemerkkien työmiehiltä munat.
Lisävelkaa on jees!!
- Anonyymi
Orpo persu putininatsei ota ikinä hallitukseen !! Eikä persuin kanssa hallitukseen tulisi kuin vkk ja ehkä oligarkki harkimio!!
- Anonyymi
Purra ja Marin tekevät eduskuntavaalien jälkeen toisen Natokäännöksen ja vaalien voittajina kokoavat demaripersuhallituksen. Mm. Laura Huhtasaari on jo kertonut mielipiteensä että Marin on hyvä muija ja SDP olisi kokoomusta parempi hallituskumppani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Purra ja Marin tekevät eduskuntavaalien jälkeen toisen Natokäännöksen ja vaalien voittajina kokoavat demaripersuhallituksen. Mm. Laura Huhtasaari on jo kertonut mielipiteensä että Marin on hyvä muija ja SDP olisi kokoomusta parempi hallituskumppani.
Demaripersuhallitukselle ääni.
- Anonyymi
376 Markus Kuotesaho
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135223
- 675034
- 904094
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603178- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 381750
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371618