Minulla on aktiivinen vaimo

Anonyymi-ap

joka kuuluu siihen 4.6 % ryhmään naisista. Nämä naiset ovat panneet yli sadan miehen kanssa, tämä on tutkimustietoa. Vaimollani on ikää 31 v., eikä hän ole ammattilainen tuolla alalla.

42

2439

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse en missään tapauksessa huolisi naista jota on noin moni päässyt painamaan.

      • Anonyymi

        No mikä ettei. . Mikäs rajoite se, vai pelkäätkö, ettei kykysi riitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikä ettei. . Mikäs rajoite se, vai pelkäätkö, ettei kykysi riitä?

        En tarvitse naista ensisijaisesti mälliämpäriksi vaan arvostan muitakin ominaisuuksia.


      • Anonyymi

        Eihän se oo edes paljoo😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikä ettei. . Mikäs rajoite se, vai pelkäätkö, ettei kykysi riitä?

        Niinpä, paljon kokenut nainen on varmasti haaste... ainakin itsetunnolle. Toisaalta, eipä tarvitse opettaa enään tuolla saralla. Mulle kelpais kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, paljon kokenut nainen on varmasti haaste... ainakin itsetunnolle. Toisaalta, eipä tarvitse opettaa enään tuolla saralla. Mulle kelpais kyllä.

        Miltä sitten tuntuisi kun kuka tahansa satunnaisista vastaantulijoista on mahdollisesti pannut vaimoasi/tyttöystävääsi? Tai vaikket edes törmäisi näihin niin miltä ylipäätään tuntuisi ajatus että jossain on kymmenittäin ihmisiä jotka ovat tätä käyneet hässimässä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miltä sitten tuntuisi kun kuka tahansa satunnaisista vastaantulijoista on mahdollisesti pannut vaimoasi/tyttöystävääsi? Tai vaikket edes törmäisi näihin niin miltä ylipäätään tuntuisi ajatus että jossain on kymmenittäin ihmisiä jotka ovat tätä käyneet hässimässä?

        Kyllä tieto leviää ja nauravat selän takana


      • Anonyymi

        Ollaan nyt niin moralisti, niin moralisti ja silti kuolataan täällä, yök.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miltä sitten tuntuisi kun kuka tahansa satunnaisista vastaantulijoista on mahdollisesti pannut vaimoasi/tyttöystävääsi? Tai vaikket edes törmäisi näihin niin miltä ylipäätään tuntuisi ajatus että jossain on kymmenittäin ihmisiä jotka ovat tätä käyneet hässimässä?

        Meillä pikkukylällä ollaan melkein kaikki saman ikäiset olleet kaikki keskenään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä pikkukylällä ollaan melkein kaikki saman ikäiset olleet kaikki keskenään.

        Sweet home Alabama


      • Anonyymi

        Jos lasket että 31-vuotias nainen on ollut 100:n miehen kanssa niin se on vain 1.8 miestä kuukaudessa eli ei kovin paljon.
        Meillä harrastetaan kolmen kimppaan ja olemme viikonloppuna 2-3 yötä ja päivää kimpassa eikä se jää kädestä kiinni pitämiseen.
        100 panoa vieraan toimesta täyttyy jo noin neljän kuukauden aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tieto leviää ja nauravat selän takana

        Ketkä nauravat? Ne miehetkö jotka haluavat päästä pukille uudestaan? Ei ole ollut niin huonoa kokemusta kenelläkään miehellä etteikö olisi halunnut päästä kokeilemaan uudestaan.

        Heillä, tai oikeammin sinulla, on hyvin epälooginen huumorintaju ja ymmärrys ihmisten sosiaalisista suhteista ja käytöksestä ja se taas kertoo sinusta todella paljon enemmän kuin uskallat edes itse kuvitellakaan. Se kertoo sinusta sen että olet yksinäinen, kokematon ja nuo johtuvat mielisairaudestasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sweet home Alabama

        Se on mukavaa kun ollaan kaikki tuttuja. Mukava levitellä geenejä yhteisymmärryksessä kaikkien iloksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketkä nauravat? Ne miehetkö jotka haluavat päästä pukille uudestaan? Ei ole ollut niin huonoa kokemusta kenelläkään miehellä etteikö olisi halunnut päästä kokeilemaan uudestaan.

        Heillä, tai oikeammin sinulla, on hyvin epälooginen huumorintaju ja ymmärrys ihmisten sosiaalisista suhteista ja käytöksestä ja se taas kertoo sinusta todella paljon enemmän kuin uskallat edes itse kuvitellakaan. Se kertoo sinusta sen että olet yksinäinen, kokematon ja nuo johtuvat mielisairaudestasi.

        No kyllä takuulla nauretaan jos joku toiminut koko kylän mälliämpärinä. ”Jaahas tuo reppanako otti sen kiertopalkinnon sitten” Näin se vaan menee ikävä kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketkä nauravat? Ne miehetkö jotka haluavat päästä pukille uudestaan? Ei ole ollut niin huonoa kokemusta kenelläkään miehellä etteikö olisi halunnut päästä kokeilemaan uudestaan.

        Heillä, tai oikeammin sinulla, on hyvin epälooginen huumorintaju ja ymmärrys ihmisten sosiaalisista suhteista ja käytöksestä ja se taas kertoo sinusta todella paljon enemmän kuin uskallat edes itse kuvitellakaan. Se kertoo sinusta sen että olet yksinäinen, kokematon ja nuo johtuvat mielisairaudestasi.

        Kun ottaa huomioon kuinka kaikki oman elämänsä panoalfat ja muut juntit käyvät vain tyhjentämässä kassinsa näihin helposti saatavilla oleviin naisiin samalla halveksien heitä, keskenään huorittelevat ja pilkkaavat selän takana keskenään niin varmaan myöskin naureskellaan miehelle joka on huolinut heidän panopuunsa. Sellaista se on ikävä kyllä.


    • Anonyymi

      Ei paha ollenkaan. Tuon ikäinen voisi olla liitossa paljon enemmän pantu yhdenkin miehen toimesta.

      • Anonyymi

        Eihän tuo ole edes kerran kuukaudessa pantu nainen.
        Omaa vaimoani on pantu 6-15 kertaa kuukaudessa vieraan miehen toimesta.


    • Anonyymi

      Hyvä tavara ja muutenkin, kun on kelvannut noin monelle ?

      • Anonyymi

        Tai sitten on tyttöpäänä valikoinut huolella. Kukas sitä nyt sikaa säkissa ottaisi ?


    • Anonyymi

      Kuulun tuohon aktiiviseen joukkoon. N.40 v.

      • Anonyymi

        Niin että yli 100 miestä olet pannut vai?


    • Anonyymi

      Morjesta vaan!Toi prosentti ryhmää kuuluvat naiset.Miten kattava lienee toi otos,ei toi määrä mitenkää ihmetytä ,on yli sata miestä ollut naisilla.
      Eikä toi niinkään ihme,vaimos 31v yli sata miestä.
      Meillä on tilanne vaimo 49v on. Voimme aivan vilpittömästi kertoo,mieste määrä vaimolla on varmasti > 1850 -2550 miestä Joista useat sadat miehet pannut nainut useita kymmeniä Satoja kertoja.Olemme olleet yhdessä vaimoni kanssa,sieltä saakka kun hän oli 22v. Me olemme olleet sitä mieltä
      mixi kiusata itseään , kun halusi kyrpää harojensa välistä sisään,mikä teki olosta tyytyväise mistä saa nautintoa ja paljon muutakin,esim. raahaakin siitä saa
      mitä enempi saa kyrpää.Eikä tähän tarvii ammati huora olla,vaan aivan tavallinen sexistä kyrvästä nauttiva nainen.joka antaa mieste nauttia vitusta.
      Olemme helveti tyytyväisiä kuin miehet haluaa vaimoa päästä naimaa panemaa.

      • Anonyymi

        Vai sellane sulta löytyy kotoa, yök.


      • Wau. Olisipa vaimonikin yhtä aktiivinen. Silloin tällöin käy toinen mies kimpassa. On se upeaa katsoa kun vaimo saa vierasta kullia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai sellane sulta löytyy kotoa, yök.

        Voi kun sinä saisit edes kerran.


    • Anonyymi

      Huara se on eikä aktiivinen. Aktiivinen harrastaa seksiä yhden saman kanssa ja huara on se joka jakelee kaikille. Sun vaimos on jakorasia. Ei hyvä asia, mutta jos sulle on ok, pidä huarasi.

    • Anonyymi

      Si sun kai tarttii jo jotain osata sängyssäkin kun sun kanssa naimisiin meni mu onnea että kohtasitte toisenne sä taidat tyydyttää hänet ja hänen seurastaan sä mahtanet pitää kun vaimoksesi pyysit

    • Anonyymi

      Eipä siinä mitään. Nuorena pari ensimmäistä naisystävääni oli parantumattomia nymfomaaneja. Molempien kanssa suhteen lopetti se, ettei heille riittänyt yksi mies tai oikeastaan se että piti myös kaveripiirissä toosaa jakaa. Kumpaisenkin tunnen edelleen ja meininki on pysynyt samanlaisena. Toisaalta joskus kun oma vaimo pihtaa ja valittaa väsymystä tai päänsärkyä, olen kyllä hieman kateellinen noiden nymfomaanien nykyisille miehille. Heillä ainakin sänky hytkyy joka ilta.

    • Anonyymi

      Tuossa tilastossa on emävale. Kysyessä naiset jakavat kumppaniensa lukunäärän "piillä" ja miehet vastaavasti kertovat saman asian "piillä". Tätä asiaa on myös maailmalla tutkittu tilastomatematiikalla vertaamalla sekä miesten, että naisten itse ilmoittamien sukupuolisuhteiden määrää.

      • Anonyymi

        Tuota ajattelin minäkin. Ja tuota tilastoa vääristää myös ikäjakautuma. Viisikymppisellä Ladyllä ei saata olla kuin kolme kumppania, kun vastaavasti 25 vuotiaalla kolmekymmentä.


    • Anonyymi

      kuinka suurseksisyys on vaikuttanut vaimosi käyttäytymiseen?

      • Anonyymi

        Ootpas itteles sopivan akan ottanut.Eihän sulla ota eteen muutenkaan sama millanen akka sulla on.


      • Anonyymi

        No voi vitsi millasen partnerin oot riesaksesi ottanut.Hyppää tai heitä suomenlahteen niin löytykö uimataitoo.Buhaa buhaa olisitte näkemis arvoinen pariskunta.Hyi helvetti mistä tollasia oikein sikiää.


      • Anonyymi

        Sää bää mikä idiootti spedeilijä.Buhaa buhahaaa


    • Anonyymi

      Mulla kans vaimo tekee kahta vuoroa töitä, todella pelottavaa..

    • Anonyymi

      Minäkin olen koukussa kolmen kimppaan ja halusin oman vaimoni kimppanaiseksi.
      Olimme olleet yhdessä vasta 3 viikkoa kun kerroin hänelle halustani panna häntä toisen miehen kanssa.
      Hän harkitsi pari päivää ja sanoi että eihän se mitenkään mahdoton asia ole että hän suostuu jo minä todella haluan sitä.
      Sovimme että pyydän yhden kaverin jonka kanssa oltiin ennen pantu kimpassa samaa naista.
      Nykyään ollaan ihan luontevasti kolmistaan ja kaveri saa panna vaimoani myös vaikka en olisi paikallakaan sillä vaimoni on kahden miehen nainen ja välillä on myös muita miehiä.
      Meillä on vain hetero seksiä ja aina useampi mies kuin nainen.

    • Anonyymi

      Kaikki 5 lastamme ovat vieraiden miehien tuotoksia.
      Vaimoni haluaa aina eri isän lapsilleen.

    • Anonyymi

      Meidän kimppamiehet ovat tyytyväisiä kun pääsee panemaan vaimoani säännöllisesti.
      Miehet haluavat nuolla vaimoni pillua ja ottaa vaimoni myös kullit suuhun ja panevat paljaalla ja spermat pilluun.

    Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      8992
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2400
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1267
    Aihe