Rikkaita nuo matut. On varaa matkustella Keniasta asti todistamaan, kun häkää ei osattu varoa, siitä kun tuskin on vaaraa risumajassa: https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000009430472.html Silti näille kaikki (huijaus)järjestöt kerää rahaa ja meidän hallitukset, nämä sisäiset vihollisemme, lapioivat aina vain lisää rahaa. Ilmankos niillä hyvin pyyhkiikin.
Ei minulla olisi varaa matkustaa vaikkapa Keniaan jos siellä sattuisi joku tuttu kuolemaan. Eikä juuri muutenkaan. Olenhan vasta 33 v tehnyt hyväpalkkaista kolmivuorotyötä tehtaalla ja päivätyövuodet lisäksi, nyt jo 20 v työeläkkeellä jonka ostovoima laskee kuin lehmän häntä.
Rikkaat matut
Anonyymi-ap
3
160
Vastaukset
- Anonyymi
Suomessa pölijimmät hoitaa näiten asioita tappioksemme, sitähän tämä suomessa elätäminen näitä on, EU- vishin vaatii näin vain huutavat.
- Anonyymi
Kyllä näille nyt täytyy myöntää ikuinen elatus ja eläke täällä Suomessa tuollaisen kohtalon jälkeen. Ja myös koko kylälle kehitysapua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 904114
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603198- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401780
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628