ykkösellä.
Eipä ole kovin "kohauttavia" kappaleita svenssoneillakaan.
Melodifestivalen Ruotsissa menossa
9
187
Vastaukset 9
- Anonyymi
Jo on persuilla taas ongelmat.
- Anonyymi
Ai, onko tuokin puoluekysymys?
- Anonyymi
Nordman oli nuoruudessaan hyvä, mutta ei enää.
Samanlaista kuin ennenkin.....
---------
https://www.youtube.com/watch?v=Z0uKr9Dh8Uo - Anonyymi
Nämähän on ne aiempien osakilpailuiden väliinputoajat , joista vielä neljä kuitenkin pääsee finaaliin, tämä on semifinaali. Sinne finaaliin on jo kahdeksan äänestetty suoraan osakilpailuista, ja nämä tämän päivän kisaajat saivat vain vielä uuden mahdollisuuden.
- Anonyymi
Onks tuo niinkus Suomen homo Umk . ta vastaava homotusta ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onks tuo niinkus Suomen homo Umk . ta vastaava homotusta ?
En tiiä.
Mutta tuo Nordman näytti päässeen Ruotsin finaaliin, joka on ensi viikolla.
Tuskinpa voittaa.
- Anonyymi
V 25 ruotsalaiset kutsuivat hupinumeroksk Käärijän Suomesta js pohjoisruotsalaisen Hojan. Näin mm siksi ettei ruotsalaisilla juurikaan ole itseironian kykyä esiintymiseen asti kuten suomalaisilla.
Käärijän ja H:n esitys oli riemukas ja melodia mieleenpainuva.
Itse kisakappaleet eivät kovin kummoisia olleet. - Anonyymi00008
Samaa hyperiloista humppaa kaikki vuodesta toiseen. Eivät juuri eroa toisistaan nämä esitykset.
- Anonyymi00009
No jaa nuo kaikki ovat parempia kuin yksikään UMK-biisi, sorry!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791702
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109903En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo97666Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä16522