palsta pervolle

Anonyymi-ap

Olisiko ketään joka edes säälistä voisi harkita itsensä antamista palsta pervolle jotta raukan runkku-barbara-tissi jutut saadaan loppumaan ?

Ymmärrän ettei kukaan vapaaehtoisesti tahdo itseään saastuttaa .

Lähinnä juttujen tason perusteella luulen ettei kukaan itseään kunnioittava nainen ole halukas tämän himo runkkarin juttuja olla kuulemassa saati intiimimpään toimintaan ryhtymään 🤢

5

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      heti kun sinä onneton lopetat tuon tekopyhyyden.

      • Anonyymi

        En ole tekopyhä, en vaan jaksa lukea tollasta paskaa täällä palstalla kun tuolle alapää menolle on oma palsta. Toisille saattaa elämässä kuulua muitakin aihealueita.

        Lopeta se toisten pakottaminen näihin aiheisiin, sinun pakkomielteisiin tyydyttää itsesi altistamalla ihminen joka ei runkku sontaasi tahdo kuulla, lopeta toisten vainoaminen, gs raiskaus, gangstalking, systemaattinen valheiden levitys, huono käytös toista kohtaan, väkivalta, pahoinpitely, raiskaus, pakottaminen, alistus, kiusaaminen, elämän tuhoaminen yms..

        Jätä ihmiset rauhaan!


    • Anonyymi

      Jälleen joku pirinarkki niuvasta. Ei ole seksiä näkynyt täällä eikä pervoilua.
      Jätä aineet vähemmälle ja yritä nukkua vähän.

      • Anonyymi

        Heh heh, voi sinua. Säälin sinua kun et osaa kun kiusata ja valehdella muista. Eikö ole onnistunut ja suututtaa? Kieltäytyä nainen saa vaikka sinua se vituttaa selkeästi. Raiskaaminen ja pakottaminen on rikos. Muista se. Mikä paikka tuo on, entinen kotisi? En käytä päihteitä mutta sinä näytät kovasti piristeistä puhua ja ilmeisesti kokemusta löytyy, valvotko ihan niiden vuoksi? Hyvä ihminen älä nyt valvo vaan käy sinäkin nukkumaan. Minä herään aina jos tressiä enkä päihteiden takia valvo. Taidat sen tietää ja kun minä en mitään päihteitä käytä niin sinua niiden suurkuluttajana se syvästi suututtaa! Mene polttamaan savut niin helpottaa hei, nikotiini tuotteita saa myös porkkana jos kykenet lopettamaan. Tsemppiä ja hyvää vointia. Toivottavasti löydät onnen ilman että sinun pitää toisia kiusata saadaksesi jotain sisältöä onttoon sieluusi.


    • Anonyymi

      HOH HOH HOO. Barbaran valloitus, HOH HOH HOO.

      SOTILASylivoimaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1741
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1735
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    8. 114
      1699
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe