Olisiko ketään joka edes säälistä voisi harkita itsensä antamista palsta pervolle jotta raukan runkku-barbara-tissi jutut saadaan loppumaan ?
Ymmärrän ettei kukaan vapaaehtoisesti tahdo itseään saastuttaa .
Lähinnä juttujen tason perusteella luulen ettei kukaan itseään kunnioittava nainen ole halukas tämän himo runkkarin juttuja olla kuulemassa saati intiimimpään toimintaan ryhtymään 🤢
palsta pervolle
5
224
Vastaukset 5
- Anonyymi
heti kun sinä onneton lopetat tuon tekopyhyyden.
- Anonyymi
En ole tekopyhä, en vaan jaksa lukea tollasta paskaa täällä palstalla kun tuolle alapää menolle on oma palsta. Toisille saattaa elämässä kuulua muitakin aihealueita.
Lopeta se toisten pakottaminen näihin aiheisiin, sinun pakkomielteisiin tyydyttää itsesi altistamalla ihminen joka ei runkku sontaasi tahdo kuulla, lopeta toisten vainoaminen, gs raiskaus, gangstalking, systemaattinen valheiden levitys, huono käytös toista kohtaan, väkivalta, pahoinpitely, raiskaus, pakottaminen, alistus, kiusaaminen, elämän tuhoaminen yms..
Jätä ihmiset rauhaan!
- Anonyymi
Jälleen joku pirinarkki niuvasta. Ei ole seksiä näkynyt täällä eikä pervoilua.
Jätä aineet vähemmälle ja yritä nukkua vähän.- Anonyymi
Heh heh, voi sinua. Säälin sinua kun et osaa kun kiusata ja valehdella muista. Eikö ole onnistunut ja suututtaa? Kieltäytyä nainen saa vaikka sinua se vituttaa selkeästi. Raiskaaminen ja pakottaminen on rikos. Muista se. Mikä paikka tuo on, entinen kotisi? En käytä päihteitä mutta sinä näytät kovasti piristeistä puhua ja ilmeisesti kokemusta löytyy, valvotko ihan niiden vuoksi? Hyvä ihminen älä nyt valvo vaan käy sinäkin nukkumaan. Minä herään aina jos tressiä enkä päihteiden takia valvo. Taidat sen tietää ja kun minä en mitään päihteitä käytä niin sinua niiden suurkuluttajana se syvästi suututtaa! Mene polttamaan savut niin helpottaa hei, nikotiini tuotteita saa myös porkkana jos kykenet lopettamaan. Tsemppiä ja hyvää vointia. Toivottavasti löydät onnen ilman että sinun pitää toisia kiusata saadaksesi jotain sisältöä onttoon sieluusi.
- Anonyymi
HOH HOH HOO. Barbaran valloitus, HOH HOH HOO.
SOTILASylivoimaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää65788- 158784
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25760Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.100740Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27708Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒193647- 22592
- 61582
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks35534On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78480- 39465
- 57455
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75447Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437- 70433
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9429- 54418
- 40407