palsta pervolle

Anonyymi-ap

Olisiko ketään joka edes säälistä voisi harkita itsensä antamista palsta pervolle jotta raukan runkku-barbara-tissi jutut saadaan loppumaan ?

Ymmärrän ettei kukaan vapaaehtoisesti tahdo itseään saastuttaa .

Lähinnä juttujen tason perusteella luulen ettei kukaan itseään kunnioittava nainen ole halukas tämän himo runkkarin juttuja olla kuulemassa saati intiimimpään toimintaan ryhtymään 🤢

5

146

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

heti kun sinä onneton lopetat tuon tekopyhyyden.

• Anonyymi

En ole tekopyhä, en vaan jaksa lukea tollasta paskaa täällä palstalla kun tuolle alapää menolle on oma palsta. Toisille saattaa elämässä kuulua muitakin aihealueita.

Lopeta se toisten pakottaminen näihin aiheisiin, sinun pakkomielteisiin tyydyttää itsesi altistamalla ihminen joka ei runkku sontaasi tahdo kuulla, lopeta toisten vainoaminen, gs raiskaus, gangstalking, systemaattinen valheiden levitys, huono käytös toista kohtaan, väkivalta, pahoinpitely, raiskaus, pakottaminen, alistus, kiusaaminen, elämän tuhoaminen yms..

Jätä ihmiset rauhaan!

• Anonyymi

Jälleen joku pirinarkki niuvasta. Ei ole seksiä näkynyt täällä eikä pervoilua.
      Jätä aineet vähemmälle ja yritä nukkua vähän.

• Anonyymi

Heh heh, voi sinua. Säälin sinua kun et osaa kun kiusata ja valehdella muista. Eikö ole onnistunut ja suututtaa? Kieltäytyä nainen saa vaikka sinua se vituttaa selkeästi. Raiskaaminen ja pakottaminen on rikos. Muista se. Mikä paikka tuo on, entinen kotisi? En käytä päihteitä mutta sinä näytät kovasti piristeistä puhua ja ilmeisesti kokemusta löytyy, valvotko ihan niiden vuoksi? Hyvä ihminen älä nyt valvo vaan käy sinäkin nukkumaan. Minä herään aina jos tressiä enkä päihteiden takia valvo. Taidat sen tietää ja kun minä en mitään päihteitä käytä niin sinua niiden suurkuluttajana se syvästi suututtaa! Mene polttamaan savut niin helpottaa hei, nikotiini tuotteita saa myös porkkana jos kykenet lopettamaan. Tsemppiä ja hyvää vointia. Toivottavasti löydät onnen ilman että sinun pitää toisia kiusata saadaksesi jotain sisältöä onttoon sieluusi.

• Anonyymi

HOH HOH HOO. Barbaran valloitus, HOH HOH HOO.

SOTILASylivoimaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      1
      3931
    2. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      43
      3522
    3. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      60
      3343
    4. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      18
      3130
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      34
      3118
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2900
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      44
      2540
    8. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      39
      2472
    9. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      42
      2305
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      45
      2069
    Aihe