Olisiko ketään joka edes säälistä voisi harkita itsensä antamista palsta pervolle jotta raukan runkku-barbara-tissi jutut saadaan loppumaan ?
Ymmärrän ettei kukaan vapaaehtoisesti tahdo itseään saastuttaa .
Lähinnä juttujen tason perusteella luulen ettei kukaan itseään kunnioittava nainen ole halukas tämän himo runkkarin juttuja olla kuulemassa saati intiimimpään toimintaan ryhtymään 🤢
palsta pervolle
5
224
Vastaukset 5
- Anonyymi
heti kun sinä onneton lopetat tuon tekopyhyyden.
- Anonyymi
En ole tekopyhä, en vaan jaksa lukea tollasta paskaa täällä palstalla kun tuolle alapää menolle on oma palsta. Toisille saattaa elämässä kuulua muitakin aihealueita.
Lopeta se toisten pakottaminen näihin aiheisiin, sinun pakkomielteisiin tyydyttää itsesi altistamalla ihminen joka ei runkku sontaasi tahdo kuulla, lopeta toisten vainoaminen, gs raiskaus, gangstalking, systemaattinen valheiden levitys, huono käytös toista kohtaan, väkivalta, pahoinpitely, raiskaus, pakottaminen, alistus, kiusaaminen, elämän tuhoaminen yms..
Jätä ihmiset rauhaan!
- Anonyymi
Jälleen joku pirinarkki niuvasta. Ei ole seksiä näkynyt täällä eikä pervoilua.
Jätä aineet vähemmälle ja yritä nukkua vähän.- Anonyymi
Heh heh, voi sinua. Säälin sinua kun et osaa kun kiusata ja valehdella muista. Eikö ole onnistunut ja suututtaa? Kieltäytyä nainen saa vaikka sinua se vituttaa selkeästi. Raiskaaminen ja pakottaminen on rikos. Muista se. Mikä paikka tuo on, entinen kotisi? En käytä päihteitä mutta sinä näytät kovasti piristeistä puhua ja ilmeisesti kokemusta löytyy, valvotko ihan niiden vuoksi? Hyvä ihminen älä nyt valvo vaan käy sinäkin nukkumaan. Minä herään aina jos tressiä enkä päihteiden takia valvo. Taidat sen tietää ja kun minä en mitään päihteitä käytä niin sinua niiden suurkuluttajana se syvästi suututtaa! Mene polttamaan savut niin helpottaa hei, nikotiini tuotteita saa myös porkkana jos kykenet lopettamaan. Tsemppiä ja hyvää vointia. Toivottavasti löydät onnen ilman että sinun pitää toisia kiusata saadaksesi jotain sisältöä onttoon sieluusi.
- Anonyymi
HOH HOH HOO. Barbaran valloitus, HOH HOH HOO.
SOTILASylivoimaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 43935
- 95893
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19765- 116721
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t80658- 43611
Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔34594Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45590- 19576
- 46568
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke19532- 33523
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.66499- 25492
Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44476- 35473
Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok105458Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka132450- 44444
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi6421