Olisiko ketään joka edes säälistä voisi harkita itsensä antamista palsta pervolle jotta raukan runkku-barbara-tissi jutut saadaan loppumaan ?
Ymmärrän ettei kukaan vapaaehtoisesti tahdo itseään saastuttaa .
Lähinnä juttujen tason perusteella luulen ettei kukaan itseään kunnioittava nainen ole halukas tämän himo runkkarin juttuja olla kuulemassa saati intiimimpään toimintaan ryhtymään 🤢
palsta pervolle
5
110
Vastaukset
- Anonyymi
heti kun sinä onneton lopetat tuon tekopyhyyden.
- Anonyymi
En ole tekopyhä, en vaan jaksa lukea tollasta paskaa täällä palstalla kun tuolle alapää menolle on oma palsta. Toisille saattaa elämässä kuulua muitakin aihealueita.
Lopeta se toisten pakottaminen näihin aiheisiin, sinun pakkomielteisiin tyydyttää itsesi altistamalla ihminen joka ei runkku sontaasi tahdo kuulla, lopeta toisten vainoaminen, gs raiskaus, gangstalking, systemaattinen valheiden levitys, huono käytös toista kohtaan, väkivalta, pahoinpitely, raiskaus, pakottaminen, alistus, kiusaaminen, elämän tuhoaminen yms..
Jätä ihmiset rauhaan!
- Anonyymi
Jälleen joku pirinarkki niuvasta. Ei ole seksiä näkynyt täällä eikä pervoilua.
Jätä aineet vähemmälle ja yritä nukkua vähän.- Anonyymi
Heh heh, voi sinua. Säälin sinua kun et osaa kun kiusata ja valehdella muista. Eikö ole onnistunut ja suututtaa? Kieltäytyä nainen saa vaikka sinua se vituttaa selkeästi. Raiskaaminen ja pakottaminen on rikos. Muista se. Mikä paikka tuo on, entinen kotisi? En käytä päihteitä mutta sinä näytät kovasti piristeistä puhua ja ilmeisesti kokemusta löytyy, valvotko ihan niiden vuoksi? Hyvä ihminen älä nyt valvo vaan käy sinäkin nukkumaan. Minä herään aina jos tressiä enkä päihteiden takia valvo. Taidat sen tietää ja kun minä en mitään päihteitä käytä niin sinua niiden suurkuluttajana se syvästi suututtaa! Mene polttamaan savut niin helpottaa hei, nikotiini tuotteita saa myös porkkana jos kykenet lopettamaan. Tsemppiä ja hyvää vointia. Toivottavasti löydät onnen ilman että sinun pitää toisia kiusata saadaksesi jotain sisältöä onttoon sieluusi.
- Anonyymi
HOH HOH HOO. Barbaran valloitus, HOH HOH HOO.
SOTILASylivoimaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään13813182Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen823639Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,952904Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?361379Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2751374Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1491312Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151274Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141184- 811071
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin200973