Heippa vaan kaikki, olen viikkokaupalla pohtinut voinko minä vahingossa piereskellä rasistisesti ulkomaalaisten läsnäollessa? Millä minä varmistan ettei pieruni ole rasistista?
Voiko piereskely olla rasistista?
40
754
Vastaukset
- Anonyymi
Tuolta voit yrittää ottaa selváá, mutta maassa maan tavallahttps://islamqa.info/en/answers/138040/the-muslim-has-to-pay-attention-to-good-manners-and-modesty-when-he-mixes-with-people
- Anonyymi
Minä piereskelen aina kun mamu on lähellä. Itsekin haisevat niin minäkin haisen
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#177670887
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞 - Anonyymi
Turkissa kiitetään aina hyvästä tarjotusta ruuasta pierasulla. Mitä,pitempi ja kimakampi pierasu , sen parempaa ruoka on ollut.
Toki jos pieru lisäksi haisee, on myös mausteet ollu kohdallaan. Turkin kulttuurissa on moukkamaista, jos ei ruuastaan kiitä.
Moukkamainen käytös ulkomailla ei anna Suomelle minkäänlaista lisäarvoa.
- Anonyymi
Kaikki on rasistista nykyään
- Anonyymi
Ei ole. Rasismiin liittyy ihmisen etninen tausta. Jos ei liity, niin ei ole rasismi kyseessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. Rasismiin liittyy ihmisen etninen tausta. Jos ei liity, niin ei ole rasismi kyseessä.
Jos valkoihoinen pieraisee, niin se on päivänselvää rasismia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kilpaa pieremään siitä mamut tykkää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hallitus haluaa että mamut tuntee olevansa turvassa. Mutta suomalaiset ei ole enää turvass raiskaus ryöstöt ym ym. Näitä mamut rakastaa. Onneksi on sanahelnää rasismikeskustelu. Ei ole tasaarvoa mamut edellä joka paikassa. Ahmed kehuu kun sossu on niin avokätinen. Sai sähkömopon kun ei taksikortit riittäneet. Ym ym ym.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako musta pieraista suomessa. Ehei kun ympäristö tuhoutuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valkoinen ei saa tukia edes kuin värillinen saa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako musta pieraista suomessa. Ehei kun ympäristö tuhoutuu.
Muistakaa laittaa huivi päähän puhua huonosti sossussa heti tulee tonni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kilpaa pieremään siitä mamut tykkää
Niin ne tykkääkin.
- Anonyymi
Sana rasismi on jo menettänyt merkityksensä. Se on jo vanhanaikaista eikä herätä mitään tunteita.
- Anonyymi
Mina muslimi mina pimea tyo antako minule
- Anonyymi
Afrikaanolle tulee kotoisa fiilis kun kakellus tuoksahtelee.
- Anonyymi
Aina kun kadulla tulee vastaa musta mies miulle tulee pierurefleksi jossa kuuluu vaan kova pröööt enkä voi sille mitään.
- Anonyymi
Onko se sitte rasistinen reaktio
- Anonyymi
Oppisinpa samaan! Nyt kun näen mustan miehen, joudun katsomaan toisen kulkureitin ja se harmittaa. (Ahdistelun takia.)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan siitä voi joku herkkä loukkaantua ja viedä asiaa eteenpäin korvauksen toivossa? Lakimiehet ainakin innolla asiaa kääntelisivät ja palkkioita nostelisivat.
- Anonyymi
Iivo kun lopetti vanhuuttaan, tuskin tuloo muita kui mieto.
- Anonyymi
Venäläinen muslimi naisoletettu pieree suureen ääneen kävellessä kadulla harrastaa kaupoista näpistelyä varastetun myyntiä suunnalla Kontula. Siellä on myös näitä jotka tulee syömään muiden lautaselta ravintolaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oppisinpa samaan! Nyt kun näen mustan miehen, joudun katsomaan toisen kulkureitin ja se harmittaa. (Ahdistelun takia.)
Muslimia on pakko väistää puukkojen takia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole, jos ei samalla huudahtele.
- Anonyymi
pieren vain zyklon b kaasua
- Anonyymi
Kyllä voi
- Anonyymi
Mielenkiintoinen teoria
- Anonyymi
Piereskely on rasismista pahinta
- Anonyymi
Haista paska.
- Anonyymi
Kyllä haisee kun sieltä päin tuulee.
- Anonyymi
Jos pierette mun suuhuni, niin saatan kertoa...
- Anonyymi
moskeijassa piereskely on rasismia jos ei ota kenkiä jalasta 🤣
- Anonyymi
Kannattaa juottaa hyviä pieru juomia ja ruokia mausteita heille tietysti rakkaudella
- Anonyymi
jos pierusi joukossa on jotain värillistä ( paskanväistä ) köntsää, olet rasisti,, näin se menee
- Anonyymi
Eikös tällä oo vähän sama vaikutus kun joku sylkäisee sinun puolelle eteesi kun menee ohi. Tosiasiassa stressaantunut olo saa mahan vääntämään ja sylkijällä lienee limaa nenä, kurkku ja suu täynnä.
- Anonyymi
Voidaanko minut tuomita rasismista kun
- Anonyymi
Voidaanko minut tuomita rasismista kun musta tulee viereeni istumaan bussissa ja minä vaihdan paikkaa kun en halua olla hänen lähellä. Tosin paikkaa vaihtaessani nyrpistän nemääni?
- Anonyymi
Yks kakkaa, kaks kakkaa!
- Anonyymi
Minä pierasen aina kun mamu on lähellä lähtee mamujen hajut hiihhhhhh
- Anonyymi
Yhdenvertaisesti voi yskiä päin sylkeä ja sanoa fuck you ja huudella Jumalalla ei ole mohamettia.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522165
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3401391Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941345- 1681265
- 681051
- 35968
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31919Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59910Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta27862Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46839