Alla lista idän itse valtiaan vallankäytön päättymisen vaihtoehtoihin
1. Kuolema, myrkytys
2. Kuolema, itsari
3. Kuolema, ikkuna
4. Kuolema, portaikko
5. Kuolema, sydäri
En usko, että selviää hengissä tuomittavaksi ja ripustettavaksi köydenpäähän.
Näin Putinin valta päättyy - viisi vaihtoehtoa
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ehei...Putin elää 104 vuotiaaksi ja hallitsee maatansa. Vasta sitten hän malttaa laittaa Patrusevin tai Prigozinin itsensä korvaajaksi. Pettykää ihmiset. :)
T Inhorealisti - Anonyymi
On vielä yxi...Omat laittaa sen pakettiin ja ajaa sen lätistään Vaalimaalle ja sanoo pitäkää hyvänänne Suomen tullivakeille... joo ja sit vielä Niskalaukaus ja krematoorio autoon... Kyllä Putte lätissään voidaan monin tavoin päätään päiviltä...mielikuvitus...Ja nyt sitä kyllä ryssillä on siihen
- Anonyymi
Causescu tyylinen poistuminen 4K-videoituna olisi nannaa. Juutuupissa tulisi 6B näyttökertaa täyteen hetkessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135213
- 675014
- 904084
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753590Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603178- 432771
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521894- 381750
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371618