Mietin tässä, paljastanko erääseen adventtikirkon pappiin liittyvän skandaalin, joka ei ole vielä yleisessä tiedossa.
Pappi ja skandaali
15
467
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä kaikkea muuta on nyt mietinnässä ?
- Anonyymi
Milloinka Jeesus tulee ja millä junalla?
Onko paljonkin jäljessä aikataulusta. - Anonyymi
Entäs jos Jumala paljastaa aloittajan ??
- Anonyymi
Soppii eppäillä.
Jumala ei tule puhumaan, ei pukahtamaan.
Ihmisten mielikuvituksen luomat jumalat eivät takuulla.- Anonyymi
Pastorit RABBIT imaamit on kaikki yhtä syntisiä turha kuvitella muuta. Jos on tehnyt rikoksia huijauksia tietysti ilmoitat ja niiden pitää itse ilmoittaa hyvä on kertoa syy miksi huijaa varastaa vetää välistä jne
- Anonyymi
Aika on tuoda skandaalit esiin. Jeesuskin toi esiin sandaalit. Hän jopa tuli usein sandaaleille, koska mekko esti tulemisen kauemmaksi.
- Anonyymi
Jeesus kertoi Magdalan Marialle, että hänellä on vaiva. "Minä tulen pian, liian pian."
Jeesus tuli aina pian, eikä Maria siitä oikein pitänyt, kun hän ei kerinnyt mukaan.
- Anonyymi
Älä mieti, juoruämmä. Unohda juoruilemisesi. Kaikki on jo tiedossa.
- Anonyymi
Kerro heti.
- Anonyymi
Shame and scandal in the family, Shawn Elliot.
Löytyy youtubelta. - Anonyymi
Ihan jees!
- Anonyymi
Kaapista ulos?
Seventh Gay Adventist International
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Seventh-day_Adventist_Kinship_International- Anonyymi
No tuo pulju ei ole osa adventtikirkkoa, joten so what???
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka tekee näitä aloituksia
jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa353912Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot
Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent2473429Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa
Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks2503218Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?
Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär2672487En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia
Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis1261717Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot261679Rydmanin nousu sote-ministeriksi on kauttaaltaan irvokas
Mutta samalla se oli ainut todennäköinen lopputulema. Se myös alleviivaa sitä, mistä tällä hallituksella ja aivan erityi2461468Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm111305- 1201105
viikonloppu lähestyy
ja tiiän sen jo valmiiks et en pysty olee selvinpäin. oisitpa kieltämässä ja rauhoittamassa minua. en tiedä olisiko sinu191089