Vasemmistoliittoa ottaa aivoon kun on köyhää ja tyhmää kansaa

Anonyymi-ap

Vasemmistoliitto ei tykkää, kun oikeasti älykkäät ja osaavat ihmiset ansaitsevat rahaa.
Ei Andersson itse pysty koskaan tienaamaan kuin Pesonen ja ajatelkaa Pesonen päättää teidän kaikkien Vasemmistoliittolaisten työstä ja elämästä.
UPM ja metsäteollisuus voi rauhassa metsäkoneyrittäjien kanssa kaataa niin paljon puuta kuin haluaa ja te ette mahda mitään.
Ottaako aivoon olla köyhiä ja tyhmiä?
Kommunistinen vasemmisto ajattelu alas ja demokratia sekä kapitalismi ylös.
Pois kaikki tuet vasemmistolta ja annetaan nekin rahat tuottavaan toimintaan, kuten metsäkoneurakointiyrityksille ja metsäteollisuudelle.

3

220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      He ovat aina ihannoineet Neuvostoliittoa missä tasapäistetään ja nujerretaan ihmiset. Kaikki tämä jo kotikasvatuksessa opittua. Ei sovellu millään lailla maihin missä ei tyranniaa. Kommunismi on epäonnistunut aina ja kaikkialla missä sitä on harjoitettu.

    • Anonyymi

      Onneksi me älykkäät saadaan riistettyä kommunisteilta rahat.
      Kaadetaan vaan metsät ja myydään kallista sähkö UPM jne. Sähköntuotanto yhtiöiden toimesta. Saadaan osakkeen omistajina miljoonia.
      Kommunistit kyykkyyn.

    • Anonyymi

      Kirsi Salo kokoaa kaikkien yhteistä kommunismi kehtoa kommunismi pitäjä juvalle. Kaikki kolhoosista kiinnostuneet sieltä vaan varailemaan omaa peltotonttia. Kaikki yhdessä ja omavaraisesti siitä se onni urkenee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      441
      4748
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1692
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      92
      1425
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1336
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1286
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1161
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      56
      857
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe