Olikohan ne hyvin masentuneita ja itsetuhoisia, joilla ajatuksena, että kun olet perheen surmannut niin perustetaan perhe, että voit sitten senkin surmata?
Näkökulma: Pelottavasta kolmoismurhaajasta tuli alkoholia näpistelevä koditon mies
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/8172b8f2-4d7f-4710-9873-275fd0f8e7ec
Minkä takia jotkut naiset lähettivät rakkauskirje kolmoismurhaaja Valjakkalalle?
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei sitten itsesuojeluvaisto kehottanut pysymään kilometrien päästä vastaavasta.. no ilmankos sitten on niitä naisia, jotka tulee psykopaattimiehensä surmaa miksi, kun ei kunnollisempi kelpaa, vaan halutaan vähän sitä kuuluisaa jännitystä/kauhua elämään🕷️
- Anonyymi
Se on naisista jännittävää. Ja kukapa maailmassa käyttäisi suurempaa valtaa kuin murhaaja?
- Anonyymi
Samasta syystä kuin haalivat näitä uussuomalaisia koteihinsa. Naisen usko rakkauden voimaan on luja. Rakkaus muuttaa murha miehenkin rakastavaksi perheen isäksi. Silmät aukeaa siinä vaiheessa kun jotain pahaa tapahtuu itselle tai lapsille. Joskus kyllä silmät sulkeutuvat lopullisesti.
- Anonyymi
Niinpä niin, olen aina ollut sitä mieltä, itsekin naisena, ettei kaikilla ole naisilla ole pään sisällä mitään millä ajatella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1205487
- 715188
- 924218
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753660Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603288- 432871
- 152327
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582049- 451907
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381723