Yhten päivänä juodessani valion piimää (päiväys kunnossa, juonut senjälkeen myös uusilla päiväyksillä samaista valion piimää, sekä muita piimiä) olen kymmeniä vuosia juonut piimää. Nyt ongelmaksi on tullut sellainen seikka, että suuhun tulee outo ns paha jälkimaku. Mistä tämä voi johtua? Hampaita pyrin harjaamaan hyvin, käyttänyt suuvettäkin yms.
Mistä voi johtua?
Anonyymi-ap
9
55
Vastaukset
- Anonyymi
Tietäisikö joku?
- Anonyymi
Joutaisiko Tiku?
- Anonyymi
Soita Valiolle ja kysy.
- Anonyymi
Vika ei ole piimässä, ei tuote erässä, testannut muitakin piimiä. Todella omituista tämä ja kiinnostaisi tietää mistä johtuu.
- Anonyymi
Olet niin hapan tyyppi, että piimäkin happanee entisestään suussasi?
- Anonyymi
Ehe ehe.
- Anonyymi
Ilmeisesti olen maailman ainut kys. Ongelman kanssa, kiva!
- Anonyymi
Mene hammaslääkäriin. Hapan juoma syövyttää hampaisiisi piiloreikiä. Kohta saat sydäninfarktin, aivokalvontulehdukseen, koronan ja ripulin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135203
- 675014
- 904084
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753590Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603168- 432771
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️461868- 381750
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371608