Itse kullakin voi olla ongelma ellei useampikin.. On suuri halu päästä ongelmasta pois. Syntyy ahaa ajatus ja Oivallus. Kysyt lähimmäiseltäsi apua ja neuvoa. Usein miten meitä opastaa tietenkin toinen ihminen jolla on samainen pirullinen ongelma.
Esimerkkejä. Jos itsellä ei ole rahaa niin eikös se joka antaa fiksuja ansaintaneuvoja olekin toinen tyhjätasku. Luultavammin sillä opilla ongelma ei poistu minnekään. Jos itsellä on ylipainoa niin on aika hyödytöntä kysyä neuvoa laihtumiseen toiselta ylipainoiselta mursulta. Jos itsellä on alkoholin kanssa ongelmaa niin se neuvo jonka saa toiselta suurkuluttajalta on "Otetaanks Masa pienet neuvoa antavat ja fundeerataan yhdessä pitkän kaavan mukaan tota sun juomisongelmaasi" .
Sama tupakoinnin kanssa. Ja työn saannin kanssa ja koulussa pärjäämisen kanssa.
Kopioimme juurikin mieluiten itsemme kaltaisten luuserien toimintaa kun pitäisi ottaa oppia ensisijaisesti menestyjästä. DDD
ole tarkkana keneltä pyydät neuvoa ongelmaasi
Anonyymi-ap
1
90
Vastaukset
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17768261u
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135203
- 675014
- 904084
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753590Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603168- 432771
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️511889- 381750
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371608