Pian Tapahtuvat Profetiat

Rauhan tervehdys.

Elämme poikkeuksellista aikaa maailmassa joka näkyy luonnossa, yhteiskunnassa, moraalissa, kirkoissa ja ihmisten elämässä, kun lopunajan profetiat täyttyvät silmiemme alla. Mitkä ovat ne profetiat, jotka ovat hyvin pian tapahtumassa?

"Vaan minkä Hän kuulee, sen Hän puhuu, ja tulevaiset Hän teille julistaa." - Johanneksen evankeliumi 16:13

Tässä raamattutunnilla avaan 10:ltä eri alueelta lähitulevaisuuden profetiaa Raamatun valossa niistä asioista, jotka seuraavaksi ovat tapahtumassa.
https://www.youtube.com/watch?v=MdfvEjkIGOc

Siunauksin, MM.

34

714

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yleinen ymmärrys on kun viikunapuu puhkeaa lehteen niin sen sukupolven aikana Jeesus tulee.

      Mutta, hän sanoi: "kun nämä (7v eskatologiset) alkavat tapahtua, niin rohkaiskaa mielenne ja nostakaa (juutalaiset) päänne, sillä teidän vapautuksenne on lähellä."
      Vapautus on, kun kansa kokee uudestisyntymisen suuren Jaakobin ahdistuksen kautta, jonka jälkeen Jeesus tulee suuressa voimassa ja kirkkaudessa taivaasta seurakunnan kanssa Öljymäelle.
      Matt 24-25 ja Ilm 6- 20 liittyy viimeisen vuosiviikon tapahtumiin.

      • Anonyymi

        "Yleinen ymmärrys on kun viikunapuu puhkeaa lehteen niin sen sukupolven aikana Jeesus tulee."

        Sen Jeesukseksi mainitun omaksi sanomaksi väitetyn mukaan hän tulee uudelleen ennn kuin osa hänen kuulijoistaan kuolemaa maistaa.
        Onko näkynyt tai kuulunut?


      • Anonyymi

        Rahti tulee laiturin päähän, kun ufo laskeutuu taivaasta.


    • Anonyymi

      Viikunapuu kukkii ennen kuin tekee lehtiä.
      Jos Israel on viikunapuu, niin koska se on kukkinut, ja miten, entä varhaisviikunat?
      Obadja.

      • Anonyymi

        Oletko juutalainen ja Messiaaninen, kun tunnet tuollaisen yksityiskohdan. Pistääkin koko viikunapuu vertauksen uusiin kuoseihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko juutalainen ja Messiaaninen, kun tunnet tuollaisen yksityiskohdan. Pistääkin koko viikunapuu vertauksen uusiin kuoseihin.

        JOS nyt Isrealin ALUEELLA olevat tyhmät, ihmiset ovat oikeita , Aabrahamin jälkeläisiä, niin mistä he ovat tulleet ja missä on EFRAIM?

        eli, nyt siellä ei ole Aabrahamin jälkeläsisiä vaan muita, esim Haamin ja varsinkin Jaafetin jälkeläisiä.

        Tutki, itse, heitä, johtajia ja uskonnolisia johtajia, netistä voi heidän taustojaan tutkia.
        esim monet heistä ovat, niin sanottuja, espanjan juuren, Spanis root, jälkeläisiä.

        Nyt siellä on KAKSI, eri, "polittiista", "uskonnolista" tyhmää, joukkoa, ja ne komoavat toisensa kuten oli, Daavista, (jopa Davidin tekemä ?) ryhmää:
        Fariseukset että saddukeukset, ja heistä on sitten esim tämä esillä:

        Ap. t. 23:
        6 Mutta koska Paavali tiesi osan heistä olevan saddukeuksia ja toisen osan fariseuksia, huusi hän neuvoston edessä: "Miehet, veljet, minä olen fariseus, fariseusten jälkeläinen; toivon ja kuolleitten ylösnousemuksen tähden minä olen tuomittavana".

        PAAVALI ja kaikki TIESIVÄT!

        7 Tuskin hän oli tämän sanonut, niin nousi riita fariseusten ja saddukeusten kesken, ja kokous jakautui.
        8 Sillä saddukeukset sanovat, ettei ylösnousemusta ole, ei enkeliä eikä henkeä, mutta fariseukset tunnustavat kumpaisetkin.
        9 Ja syntyi suuri huuto, ja muutamat kirjanoppineet fariseusten puolueesta nousivat ja väittelivät kiivaasti ja sanoivat: "Emme löydä mitään pahaa tässä miehessä; entäpä jos henki tai enkeli on hänelle puhunut?"

        Nyt Jeesus, on "mysö fariseuksen opin" kannalla tahi ainkain sen että:

        Matt. 22:
        23 Sinä päivänä tuli hänen luoksensa saddukeuksia, jotka sanovat, ettei ylösnousemusta ole, ja he kysyivät häneltä

        Saddukeuset usein tuli kiusamaan Herraa Jeesusta, ja tässä yhdessä lausessa Herra komuaa heidän KOKO OPPINSA!

        24 sanoen: "Opettaja, Mooses on sanonut: 'Jos joku kuolee lapsetonna, niin hänen veljensä naikoon hänen vaimonsa ja herättäköön siemenen veljelleen'.
        25 Keskuudessamme oli seitsemän veljestä. Ensimmäinen otti vaimon ja kuoli; ja koska hänellä ei ollut jälkeläistä, jätti hän vaimonsa veljelleen.
        26 Niin myös toinen ja kolmas, ja samoin kaikki seitsemän.
        27 Viimeiseksi kaikista kuoli vaimo.
        28 Kenen vaimo noista seitsemästä hän siis ylösnousemuksessa on oleva? Sillä kaikkien vaimona hän on ollut."
        29 Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa.
        30 Sillä ylösnousemuksessa ei naida eikä mennä miehelle; vaan he ovat niinkuin enkelit taivaassa.
        31 Mutta mitä kuolleitten ylösnousemukseen tulee, ettekö ole lukeneet, mitä Jumala on puhunut teille, sanoen:
        32 'Minä olen Aabrahamin Jumala ja Iisakin Jumala ja Jaakobin Jumala'? Ei hän ole kuolleitten Jumala, vaan elävien."
        33 Ja sen kuullessaan kansa hämmästyi hänen oppiansa.

        eli. tämä:
        32 'Minä olen Aabrahamin Jumala ja Iisakin Jumala ja Jaakobin Jumala'? Ei hän ole kuolleitten Jumala, vaan elävien."

        eli selvää on että on Henki ja ylösnousemus että enkeli!

        no tästä luvusta kun jatkat niin tulee fariseusten oppi ja Herran kiusaaminen myäs esille.
        eli Mooses ja laki.
        Kuten Gamaliel, oli "viisas" alin opettaja ja Paavali innokas lain kiivailija:

        Fil. 3:
        3 Sillä oikeita ympärileikattuja olemme me, jotka Jumalan Hengessä palvelemme Jumalaa ja kerskaamme Kristuksessa Jeesuksessa, emmekä luota lihaan,
        4 vaikka minulla on, mihin luottaa lihassakin. Jos kuka muu luulee voivansa luottaa lihaan, niin voin vielä enemmän minä,
        5 joka olen ympärileikattu kahdeksanpäiväisenä ja olen Israelin kansaa, Benjaminin sukukuntaa, hebrealainen hebrealaisista syntynyt, ollut lakiin nähden fariseus,
        6 intoon nähden seurakunnan vainooja, lain vanhurskauteen nähden nuhteeton.

        LAKIIN nähden fariseus,
        ja HUOM heti perään samassa keskustelussa lain asema uskovaa:

        9 ja minun havaittaisiin olevan hänessä ja omistavan, ei omaa vanhurskautta, sitä, joka laista tulee, vaan sen, joka tulee Kristuksen uskon kautta, sen vanhurskauden, joka tulee Jumalasta uskon perusteella;

        ei omaa vanhurskautta, sitä, joka laista tulee,
        vaan sen, joka tulee Kristuksen uskon kautta,
        vanhurskauden, joka tulee Jumalasta uskon perusteella;

        Joten HErra Jeesus ON lain loppu ja täyttymys ja se on täytetty.

        Nyt sekä saddukeuseet että fariuseuset saivat, pahasti nenälleen ja on sitten kirjoitettu:
        Matt. 22:
        46 Ja kukaan ei voinut vastata hänelle sanaakaan; eikä siitä päivästä lähtien yksikään enää rohjennut kysyä häneltä mitään.

        eli ei enää uskallettu, tahdottu kysyä kun totuus ei ollut mieleen ja sitten sen perään PARANNUS ja pahan tekemisen ja väärin tekeminsen lopettaminen!

        no sama se.

        eli tärkein, omasta mielestäni, mikä tulee tapahtumaan, on että
        ESIKOINEN, Efraim palaa LUVATUUN maahan ja Mooses laitetaan pois virasta ja museoon!

        Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko juutalainen ja Messiaaninen, kun tunnet tuollaisen yksityiskohdan. Pistääkin koko viikunapuu vertauksen uusiin kuoseihin.

        Maailman lopun ennustajia on ollut koko ajanlaskumme ajan, näinköhän se nyt onnistuu?.


    • Anonyymi

      Selviytymispeli ei ole pelkkää onnea. Tapahtuu onnettumuus. Kymmenen prosenttia ihmisistä selviää tästä koettelemuksesta. Selviytymispeli alkaa alusta.

    • Anonyymi

      Matt. 24:
      Mauno pojan, vauvan tulkinnat.

      MITÄ opetus lapset kysyivät?

      Israelin kansan takaisin tulemista ja sen perustamista?

      vai:

      3 Ja kun hän istui Öljymäellä, tulivat opetuslapset erikseen hänen tykönsä ja sanoivat: "Sano meille: milloin se tapahtuu, ja mikä on sinun tulemuksesi ja maailman lopun merkki?"

      milloin se tapahtuu, ja
      mikä on sinun tulemuksesi ja
      maailman lopun merkki?"

      "milloin se tapahtuu"
      MIKÄ SE?

      1 Ja Jeesus lähti ulos pyhäköstä ja meni pois; ja hänen opetuslapsensa tulivat hänen tykönsä näyttämään hänelle pyhäkön rakennuksia.
      2 Niin hän vastasi ja sanoi heille: "Ettekö näe näitä kaikkia? Totisesti minä sanon teille: tähän ei ole jäävä kiveä kiven päälle, maahan jaottamatta."

      Opetus lapset ihailivat temppeliä ja sen kiviä!
      ja siihen sitten Herra vastaa.

      Mark. 13:1,2
      1 Ja kun hän meni ulos pyhäköstä, sanoi eräs hänen opetuslapsistaan hänelle: "Opettaja, katso, millaiset kivet ja millaiset rakennukset!"
      2 Jeesus vastasi hänelle: "Sinä näet nämä suuret rakennukset. Niistä ei ole jäävä kiveä kiven päälle maahan jaottamatta."
      ja
      Luuk. 21:5,6
      5 Ja kun muutamat puhuivat pyhäköstä, kuinka se oli kauniilla kivillä ja temppelilahjoilla kaunistettu, sanoi hän:
      6 "Päivät tulevat, jolloin tästä, mitä katselette, ei ole jäävä kiveä kiven päälle, maahan jaottamatta".

      Joten nyt tulee sitten etisä missä on tähän kysymykseen vastaus.
      eli, tämä "tapauksen" kohdat jotka sitten ovat tässä kysymyksessä ja muissa samassa tapauskessa eli istumisessa mukana

      Itse jaottelen että Matteuksen luvun 24 alku on
      1 Ja Jeesus lähti ulos pyhäköstä ja meni pois; ja hänen opetuslapsensa tulivat hänen tykönsä näyttämään hänelle pyhäkön rakennuksia.

      eli istuivat jossain ja ihailivat temppeliä
      ja LOPPU on (oman jaottelun mukaan) sitten Matt 26 eli 25 loppu.

      1 Ja kun Jeesus oli lopettanut kaikki nämä puheet, sanoi hän opetuslapsillensa:
      Mitkä nämä?
      eli taas oma tulkintani luku 24 ja 25.

      Markus näyttää olevan yksi luku eli 13

      Luukas, TARKAAN TUTKITTUAA KAIKEN, on sitten että tapaus, eli ajankohta, alkaa luvusta 20, mutta tämä osa luvusta 21

      Luuk. 20:
      1 Ja tapahtui eräänä päivänä, kun hän opetti kansaa pyhäkössä ja julisti evankeliumia, että ylipapit ja kirjanoppineet astuivat yhdessä vanhinten kanssa esiin

      aj sitten "meidän" kohta:
      Luuk. 21:
      6 "Päivät tulevat, jolloin tästä, mitä katselette, ei ole jäävä kiveä kiven päälle, maahan jaottamatta".
      ja sitten tämä "ajan-jakso, tapaus, lopppuu:
      luku 21 loppu osa ja seuraavassa 22 on jo toinen "ajan-kohta".
      luku 21
      38 Ja kaikki kansa tuli varhain aamuisin hänen tykönsä pyhäkköön kuulemaan häntä.

      Nyt tästä, näistä tulee löytää vastus mitä kysyttiin.

      Toki muissa paikoissa ja "ajoissa" keskusteluissa on samaa asiaa, ja varsinkin Profeetoissa , mutta heillä ei ollut "mahdollisuutta" niitä tutkia, ellei ollut harvinaisia, kirjoja sillä "Raamatut" olivat harvinaisia, joista Paavali on kovin "huolissaan, jopa itse:

      2. Tim. 4:13
      13 Tuo tullessasi päällysvaippa, jonka jätin Trooaaseen Karpuksen luo, ja kirjat, ennen kaikkea pergamentit.

      ja ne olivat painavia ja hankala kantaa, mutta nuorimies. Timoteus sitten jaksaa niitä kuljettaa mukanaan :)

      Joten sinä joka olet, innokas tutkimaan tutki, itse eli OIKEASTI LUE, esim nämä kolme kohtaa, ei ole montaa lukua ja sen jälkeen KAIKKI ja TUTKI ITSE!

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      Nonesti ihmisellä ei ole loistavaa muistia, Herra on antanut minulle sellaisen :)
      Nyt jos sinulla kuka lie olet, ei ole muuta tekemistä voit kuunnella esim tämän, mitä Mauno poika (syli vauva) opettaa ja TULKITSEE.

      eli tämä kuten monesti "kaikki" ovat että tulee turhaa välipuhetta, liian kanssa.
      mutta nyt tämä ,mistä otan sitten muutaman kohdan ja voimme YHDESSÄ TUTKIA?
      vai USKALTAAKO Mauno itse sitten keskustella omasta tulkinnastaa?

      https://www.youtube.com/watch?v=5gJ53vFfUAk
      Israelin paluu

      Nyt maistiaisia:
      Jer. 33:
      24 "Etkö ole huomannut, mitä tämä kansa puhuu sanoen: 'Ne kaksi sukukuntaa, jotka Herra valitsi, hän on hyljännyt'? Ja he halveksivat minun kansaani, niinkuin se ei enää olisikaan kansa heidän silmissänsä.

      eli HUOM sana 'NE'
      eli onko Jumalan TEKEMÄ teko, se että nyt ja silloin, Salomonin jälkeen ON KAKSI kansaa eli kuninkas huonetta ja valtakuntaa ja "heimoa" ja SUKUkuntaa.

      eli, miten se jako menee?

      1. Kun. 11:
      Salomomin "tuomio".
      Kaksi kansaa.

      Joten jako ,meni että kaksi sukukuntaa, Leevi (papit) sekä Juuda (hallitsijat) menivät Salomonille eli sitten pojille.

      10 sukukuntaa, sitten muut SUKUkunnat, ja he ovat osa sitä kadonneita.

      eli, tässä on sitten KAKSI kuninkas kuntaa.

      Nyt mitä Jeesus sanoo, leeviläisille että juudaalle?
      Matt. 21:
      43 Sentähden minä sanon teille: Jumalan valtakunta otetaan teiltä pois ja annetaan kansalle, joka tekee sen hedelmiä.

      eli toki sitten Herra otti heiltä sen pois eli valtakunnan ja antoi sen toisille.

      eli, papit ja kuninkaat menettivät oman osansa, esikoisuuden ja sen oikeuden ja se annettiin, pakanoille eli joka tekee sen.

      Nyt sitten jos Herran antama sana, Salomolle ja nyt Herran Sana, tälle valtakunnalle, on tosi, niin se on, eräs pääkohta.

      ja kuten tiedämme, että
      jos alku on väärä, lopputulos on automaattisesti, virheelinen?

      eli, Salomosta lähtien on ollut JUMALAN teko että on kaksi kansaa eli valtakuntaa ja toiselta se on otettu pois.

      ja nämä kaksi valtakuntaa, on toinen juuda ja leevi ja toinen on Joosef eli Efraim

      ja sitten lisää maukasta ja hyvää kahvia :)
      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      Nyt miten on, Mauno, mitä merkitystä on great resetillä ja kuka ja mikä tahi sitä ajaa?

      Liittyykö tähän ja on suurin osa se että heillä on pyrkimys tehdä uusi uljas maailma ?

      Kuka ja mikä taho on sen puolesta ja kuka ja mikä taho on sitä vastaan?

      Jos tämä ei ole Jumalasta, sen vastustajat ovat, "Jumalan puolella" tahi Jumala on heidän puolellaan ja toisaalta.
      ne jotka kannatavat, oletus että se ei ole Jumalasta, uusi uljas maailma, niin he ovat sitten perkeleen puolella?

      no sama se.
      sillä tähän tuskin saa keskustulua aikaa, sillä "mauno ja muut" eivät uskalla keskustella sillä tulee sitten pakollisesti tunnustaa että:
      olin väärässä! (kaikessa )

      no, nyt sitten, otetaan toinen seikka. mikä on tässä videossa esillä.
      Efraim jota taas on Raamatun mukainen, eli Jer, 16.23 ja 31, ilmoitus että Herra tuo oman kansansa takaisin, ja itse uskon ja tulkitsen että juuri Suomi on suuri osa tahi koko Efraim!

      ESIKOINEN jota ilman ei voi paljoa tehdä, kuten on monesssa esillä, Vt:ssä.

      Nyt siis, esikoinen, kun Efrain palaa Luvatuun maahan mikä on sen merkitys?
      eli esin lakiin nähden ja sitten "Moosekseen" sillä myös tähän viittaat.

      eli mikä merkitys on kun Efraim palaa takaisin?

      nyt vielä yksi, mitä on esillä.

      Goog, Gog, sota, jota "kaikki" tulkisevat väärin, sillä he eivät tahdo tietää että Haam ja Jaafet on on osa sitä joka sotiin Aabrahamin jälkeläisiä, Seemiläisiä vastaan.

      Toki sanot oikein, mutta taas ei ole ymmärrystä:

      1. Moos. 9:
      27 Jumala laajentakoon Jaafetin, ja asukoon hän Seemin majoissa, ja Kanaan olkoon heidän orjansa."

      eli, oikein, nyt esim onko Goog eli muut "googin sota.joukoisessa, sitten osa tätä Haamia ja Jaafetia,
      JOTKA SIIS ASUVAT eli ovat, Seemin, eli ISRAELIN ALUEELLA?

      seuraav luku on merkittävä:

      1. Moos. 10:
      LUE sukuluettelot, ja samalla Hes 38 joukko ja LIITTOLAISET!

      eli he siis asuvat, SEEMIN MAJOISSA!
      Nyt kuka on Haam ja Jaafet, tänä päivänä ja missä, ISRAELIN lisäksi asuvat?

      joten nämä kolme tärkeää seikka tulee ottaa huomioon:

      Jos uskallat keskustella, toki opetan sinua ja kaikkia jotka tahtovat kuulla.

      ellei opetuan kuitenkin :)

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      Ai niin t'm' t'rkeä aika määrä oli jäädä pois.

      7 vuotta !

      9 Israelin kaupunkien asukkaat menevät ulos ja sytyttävät ja polttavat aseita, pieniä ja suuria kilpiä, jousia, nuolia, käsikarttuja ja keihäitä. He pitävät niitä polttoaineina seitsemän vuotta;

      kuten Efraimia ei oteta mukaan lopuna ajan tapahtumiin, josta on JOPA aika määriä !, niit
      toki tämä on myös otettava mukaan?

      joten mihin väliin Efraim tulee asettaa ja mihin väliin sopii tämä 7 vuotta?

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      Miksei Jeesus jo tullut takaisin, vaikka lupasi tehdä niin vielä osan kuulijoistaan eläessä?

    • Anonyymi

      Matt 24 ja viikunapuu tahi paremminkin sen OKSAT!

      32 Mutta oppikaa viikunapuusta vertaus: kun sen oksa jo on tuore ja lehdet puhkeavat, niin te tiedätte, että kesä on lähellä.

      onko viikunapuu sama kuin sen oksa?

      no se on eräs sivu-juoni, mutta olkoot:

      Kesä on lähellä. Suomessa.
      Nyt se on ihanaa aikaa.

      Miten on, onko Isrealissa ja sillä seudulla, kesä ihanaa aikaa, esim luonnon kannalta, esim viikunapuun, vai onko se päinvastoin?

      no sama se

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      Matt. 24:
      34 Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki nämä tapahtuvat.

      Sukupolvi ?
      eli
      https://www.blbclassic.org/Bible.cfm?b=Mat&c=24#conc/34
      ja
      https://www.blbclassic.org/lang/lexicon/Lexicon.cfm?Strongs=G1074&t=KJV
      Strong's G1074 - genea

      age, generation, nation, time.

      nation?
      jos kyseessä on nation, esim Juudan heimo tai juudan valtakunta, niin
      miten se muuttaa tulkintoja siihen että on sukupolvi, noin 40 vuotta?

      aj taas lisää kahvia :)

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      • Anonyymi

        eli taas meinas unhoittua :)
        mutta onneksi voi lisätä puuttuvat "tiedot" :)

        matt 24
        30 Ja silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella.
        31 Ja hän lähettää enkelinsä suuren pasunan pauhatessa, ja he kokoavat hänen valittunsa neljältä ilmalta, taivasten ääristä hamaan toisiin ääriin.
        32 Mutta oppikaa viikunapuusta vertaus: kun sen oksa jo on tuore ja lehdet puhkeavat, niin te tiedätte, että kesä on lähellä.
        33 Samoin te myös, kun näette tämän kaiken, tietäkää, että se on lähellä, oven edessä.
        34 Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki nämä tapahtuvat.
        35 Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät koskaan katoa.
        36 Mutta siitä päivästä ja hetkestä ei tiedä kukaan, eivät taivasten enkelit, eikä myöskään Poika, vaan Isä yksin.

        eli, onko kyseessä juuri se viikunapuu ? eli sukupolvi eli sukukunta eli nation eli juudan kuninkas kunta?

        Toki Jumala on luvannut ettei se, ei Juuda eikä ISREAL katoa, muuten kuin :
        eli taivas ja sen lait ovat niin on myös ISRAEL, entäs juuda ha leevi?


      • Anonyymi

        Muista käydä siellä terapiassa, äläkä laiminlyö sitä enää!


    • Anonyymi

      Älä Mauno hyvä luota liikaa Wikin tietoihin. Siellä on paljon virheitä ja vajavaisuuksia.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mun mielestä sukupolven iässä on menty harhaan.
      Matt 24- eteenpäin Jeesus puhui juutalaisille vihanajan tapahtumia, eli kun eskatologiset tapahtumat alkavat, siis 7 vuoden aikana se sukupolvi näkee Jeesuksen tulevan voimassa.

      Jeesus puhui aiemmin " tässä seisovien joukossa on jotka eivät näe kuolemaa ennen kun näkevät Jumalan valtakunnan ilmestyvän," jonka jälkeen pian he kokivat ilmsestysvuori tapahtuman.

    • Anonyymi

      Mauno on vilpitön, mutta ei ota tarpeeksi selvää kaikista asioista, eli joskus on tiedoissa virheitä.

      Obadja.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mikä merkitys on profetioilla. Lyhyesti kaikissa on että Suomi on synnin mätäpesake, ja tulee sota, rutto, helvettiin joutuu kaikki paitsi aitouskovat.

      Ano Turtiainen lukee näitä ja saa Jumalalta tietoa. Kertomansa mukaan. Tänään , kun Pietarin konsulaatti loppuu ja Suomi vielä pahoittaa idän mieltä, Ano kuvaa kuinka Vkk lla ja Anolla on ISO rooli ja saappaat Moskovassa 15.8. kun hän puhuu Putinkongressissa. Anon mukaan profetiat kuvaavat Idän tulon tänne. Raja menee jostain Kymijokea. Ano viittaa Tukholman profetiaaa. Uutta on tuo hänen iso osuus maailmanhistoriassa. Profetiat siis kertovat paljon?

    • Anonyymi

      Ano tulkitsee profetioita omaksi edukseen. Katsoo toimivansa saamiensa Herran sanojen mukaan. Saa suuret saappaat videoidensa mukaan. Profetiat on Anolle uusi asia. Saa nähdä miten Tukholman p. toimii kun Ano vetää sen.

    • Anonyymi

      Oiskos jollakulla laittaa vaikka vain parikin palstametriä sekalaisia raamatunjakeita, sillä tavalliset kommentit ovat niiiiin tylsiä . . .

    • Anonyymi

      Vaikka kristityt ja islam ovat vihollisia on syytä ottaa huomioon islamin eskatologia myös. Ennen loppua tulee Mahdi, Isa ja Elia jotka hallitsee 7 vuoden ajan. Kristityt puhuu 7 vuotta kestävästä valerauhasta. He ei luota islamiin.

      Islamin lisäksi on hyvä huomioida Intian usein lähetettävät inkarnaatiot. Tai muuten esittää vain yhtä juutalais-kristillistä näkökulmaa ja vaarana on jumiutuminen johonkin yksityiskohtaan joka ei aukea.

    • Anonyymi

      Varma ja näkyvin asia maailman muutoksessa on se, että "täyttäkää maa" käy koko ajan toteen , kun väestömäärässä yhä nopeammin miljardit täyttyy. Suurelta tuntui suht hiljakkoin jo 7 miljardin ,maapallon väestömäärän täyttyminen.

      Mitä tulee Raamatun alkuperäisiin kääröihin, niin onhan niissä
      tulkinnan varaa, mutta Jumalan antama voima seuraajilleen on sama eilen tänään ja iankaikkisesti, kiitos Herran.

      Suomen kielessä ei sukupolvi ja Sukukunta tarkoita samaa asiaa.
      Mutta sekin on selvää, että vuoden 1776 jälkeen osataan tutkia paremmin. Aina riittää kysymysmerkkejä siitäkin huolimatta. Mutta siitäkin taas kiitetään Jumalaa, että Hän auttaa ja ilmoittaa kaiken tarpeellisen tänäänkin jokaiselle etsivälle - Hän Itse avaa Henkeemme totuuden ja tiedon. Itselläni on noihin sanoihin jäänyt epäselvyys.

      Esim Biblia tietää mainita ko sukupolven katoamisasian näin Luukas 21:
      "25 Ja merkit pitää oleman auringossa ja kuussa ja tähdissä, ja maassa kansalla ahdistus epäilyksen tähden. Ja meri ja aallot pitää pauhaaman.
      26 Ja ihmiset maassa pitää nääntymän pelvon ja odottamisen tähden niitä, mitkä maan piirin päälle tulevat; sillä taivaan voimat pitää liikutettaman.
      27 Ja silloin heidän pitää näkemän Ihmisen Pojan tulevan pilvissä suurella voimalla ja kunnialla.
      28 Mutta kuin nämät rupeevat tapahtumaan, niin katsokaat, ja nostakaat päänne ylös; sillä teidän lunastuksenne silloin lähestyy.
      29 Ja hän sanoi heille vertauksen: katsokaat fikunapuuta ja kaikkia puita.
      30 Kuin ne jo puhkeevat, niin te näette ja itse teistänne ymmärrätte, että suvi on jo läsnä.
      31 Niin myös te, kuin te näette nämät tapahtuvan, tietäkäät, että Jumalan valtakunta on läsnä.
      32 Totisesti minä sanon teille: ei tämän SUKUKUNNAN pidä suinkaan hukkuman, siihenasti kuin nämät kaikki tapahtuvat.
      33 Taivas ja maa on hukkuva, vaan minun sanani ei pidä ikänä hukkaantuman.
      34 Mutta kavahtakaat, ettei teidän sydämenne koskaan raskauteta ylönsyömisestä ja juopumisesta ja elatuksen murheesta, ja se päivä tulee äkisti teidän päällenne.
      35 Sillä se tulee niinkuin paula kaikkein ylitse, jotka koko maan päällä asuvat.
      36 Sentähden valvokaat ja aina rukoilkaat, että te mahdolliset olisitte kaikkia näitä välttämään, jotka pitää tapahtuman, ja seisomaan Ihmisen Pojan edessä".

      • Anonyymi

        Luukas 21 Raamatun käännös v. 1933/36

        25 Ja on oleva merkit auringossa ja kuussa ja tähdissä, ja ahdistus kansoilla maan päällä ja epätoivo, kun meri ja aallot pauhaavat.
        ----
        HUOM! BBLIA; "Kansoilla on ahdistus epäilyksen tähden"!
        Jos ihminen ei täysin luota Herraan , niin aina hiipii epäilys ja kun se muodostuu peloksi, niin ilman muuta ahdistus jatkuu. Usko on luottamus Jumalaan. Levottomuus ja ahdistus on tänään ihmisillä jo normaalina pidettävä olotila , kun samalla kasvaa - ja ehkä juuri siksi - epäluottamus Jumalaan kristityissäkin maissa? Eli ateismiuskon pyrkimys on selkeästi luoda ympäristöönsä ahdistusta.
        ----
        26 Ja ihmiset menehtyvät peljätessään ja odottaessaan sitä, mikä maanpiiriä kohtaa; sillä taivaitten voimat järkkyvät.
        ----
        BIBLIA: "...nääntymän pelvon ja odottamisen tähden niitä, mitkä maan piirin päälle tulevat; sillä taivaan voimat pitää liikutettaman." ELI .. MITKÄ maan piirin päälle tulevat----taivaan voimat liikutetaan?
        ----
        27 Ja silloin he näkevät Ihmisen Pojan tulevan pilvessä suurella voimalla ja kirkkaudella.
        28 Mutta kun nämä alkavat tapahtua, niin rohkaiskaa itsenne ja nostakaa päänne, sillä teidän vapautuksenne on lähellä."
        29 Ja hän puhui heille vertauksen: "Katsokaa viikunapuuta ja kaikkia puita.
        30 Kun ne jo puhkeavat lehteen, niin siitä te näette ja itsestänne ymmärrätte, että kesä jo on lähellä.
        31 Samoin te myös, kun näette tämän tapahtuvan, tietäkää, että Jumalan valtakunta on lähellä.
        32 Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki tapahtuu.
        ----
        Entä BIBLIAn Sukukunta?
        Eli kyllä kai oli monenlaisia SUKUKUNTIA Aadamin jälkeen ja vedenpaisumus hävitti ja Nooankin jälkeen kasvoi uusia sukukuntia ja varmaan hävisikin , mutta Jeesuksen aikaan siellä oli sukukuntansa, joka ei siihen mennessä katoaisikaan, että jälkipolvet tulisi näkemään kaikki luetelleut tapahtumat.
        Yksi ainoa sana siis voi myös saada oleellisen eron ja siksi onkin nyt ihmeellistä, että on argeologit kaivaneet esille lisääntyvää todistusaineistoa ja niiden perusteella Raamatun tutkijat tekevät tärkeää käännöstyötään ja uskon siinä ennen kaikkea Heidän saamaan Jumalan Johdatukseen Jeesuksen nimessä. Jeesuksen toiminta ja Sanat maanpäällä on jo näin tulleet monin tavoin todistetuiksi. Eli nimenomaan tänään; ".....vain hullu sanoo sydämessään Jumalaa ei ole.."!
        ----
        33 Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät katoa.
        34 Mutta pitäkää vaari itsestänne, ettei teidän sydämiänne raskauta päihtymys ja juoppous eikä elatuksen murheet, niin että se päivä yllättää teidät äkkiarvaamatta
        ----
        Entä BIBLIASSA?
        "Mutta kavahtakaat, ettei teidän sydämenne koskaan raskauteta YLÖNSYÖMISESTÄ ja juopumisesta ja elatuksen murheesta, ja se päivä tulee äkisti teidän päällenne. "

        Eli terveys ja mielen puhtaus antaa valppauden kavahtaa tuota kaikkea? Siis sydän tulee raskaaksi ylensyönnistä samoin kuin juopumuksesta tai elatuksen murheesta ja samalla katoaa valppaus kavahtaa noiden salakavalaa vaikutusta ihmiseen?

        Suomalainenkin tv on huippuahkera salakavaluudessaan ja muistuttaa koko ajan, miten Karjalasta kajahti ja nyt vain grillaamaan ja uutiset pauhaa työttömyyttä ja koulutusta eli elatuksen murhetta . Jakaa lisäksi filmeillään omaa totuuttaan mässäilyn ja pornosaastan oikeutuksesta ihmisen elämään? Entä , kun Jeesus useassakin kohdassa Raamatussa varoittaa, että kavahtakaa? Mm. "kirjanoppineiden ja fariseusten hapatusta"?
        ----
        35 niinkuin paula; sillä se on saavuttava kaikki, jotka koko maan päällä asuvat.
        36 Valvokaa siis joka aika ja rukoilkaa, että saisitte voimaa paetaksenne tätä kaikkea, mikä tuleva on, ja seisoaksenne Ihmisen Pojan edessä."
        37 Ja hän opetti päivät pyhäkössä, mutta öiksi hän lähti pois ja vietti ne vuorella, jota kutsutaan Öljymäeksi.
        38 Ja kaikki kansa tuli varhain aamuisin hänen tykönsä pyhäkköön kuulemaan häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luukas 21 Raamatun käännös v. 1933/36

        25 Ja on oleva merkit auringossa ja kuussa ja tähdissä, ja ahdistus kansoilla maan päällä ja epätoivo, kun meri ja aallot pauhaavat.
        ----
        HUOM! BBLIA; "Kansoilla on ahdistus epäilyksen tähden"!
        Jos ihminen ei täysin luota Herraan , niin aina hiipii epäilys ja kun se muodostuu peloksi, niin ilman muuta ahdistus jatkuu. Usko on luottamus Jumalaan. Levottomuus ja ahdistus on tänään ihmisillä jo normaalina pidettävä olotila , kun samalla kasvaa - ja ehkä juuri siksi - epäluottamus Jumalaan kristityissäkin maissa? Eli ateismiuskon pyrkimys on selkeästi luoda ympäristöönsä ahdistusta.
        ----
        26 Ja ihmiset menehtyvät peljätessään ja odottaessaan sitä, mikä maanpiiriä kohtaa; sillä taivaitten voimat järkkyvät.
        ----
        BIBLIA: "...nääntymän pelvon ja odottamisen tähden niitä, mitkä maan piirin päälle tulevat; sillä taivaan voimat pitää liikutettaman." ELI .. MITKÄ maan piirin päälle tulevat----taivaan voimat liikutetaan?
        ----
        27 Ja silloin he näkevät Ihmisen Pojan tulevan pilvessä suurella voimalla ja kirkkaudella.
        28 Mutta kun nämä alkavat tapahtua, niin rohkaiskaa itsenne ja nostakaa päänne, sillä teidän vapautuksenne on lähellä."
        29 Ja hän puhui heille vertauksen: "Katsokaa viikunapuuta ja kaikkia puita.
        30 Kun ne jo puhkeavat lehteen, niin siitä te näette ja itsestänne ymmärrätte, että kesä jo on lähellä.
        31 Samoin te myös, kun näette tämän tapahtuvan, tietäkää, että Jumalan valtakunta on lähellä.
        32 Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki tapahtuu.
        ----
        Entä BIBLIAn Sukukunta?
        Eli kyllä kai oli monenlaisia SUKUKUNTIA Aadamin jälkeen ja vedenpaisumus hävitti ja Nooankin jälkeen kasvoi uusia sukukuntia ja varmaan hävisikin , mutta Jeesuksen aikaan siellä oli sukukuntansa, joka ei siihen mennessä katoaisikaan, että jälkipolvet tulisi näkemään kaikki luetelleut tapahtumat.
        Yksi ainoa sana siis voi myös saada oleellisen eron ja siksi onkin nyt ihmeellistä, että on argeologit kaivaneet esille lisääntyvää todistusaineistoa ja niiden perusteella Raamatun tutkijat tekevät tärkeää käännöstyötään ja uskon siinä ennen kaikkea Heidän saamaan Jumalan Johdatukseen Jeesuksen nimessä. Jeesuksen toiminta ja Sanat maanpäällä on jo näin tulleet monin tavoin todistetuiksi. Eli nimenomaan tänään; ".....vain hullu sanoo sydämessään Jumalaa ei ole.."!
        ----
        33 Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät katoa.
        34 Mutta pitäkää vaari itsestänne, ettei teidän sydämiänne raskauta päihtymys ja juoppous eikä elatuksen murheet, niin että se päivä yllättää teidät äkkiarvaamatta
        ----
        Entä BIBLIASSA?
        "Mutta kavahtakaat, ettei teidän sydämenne koskaan raskauteta YLÖNSYÖMISESTÄ ja juopumisesta ja elatuksen murheesta, ja se päivä tulee äkisti teidän päällenne. "

        Eli terveys ja mielen puhtaus antaa valppauden kavahtaa tuota kaikkea? Siis sydän tulee raskaaksi ylensyönnistä samoin kuin juopumuksesta tai elatuksen murheesta ja samalla katoaa valppaus kavahtaa noiden salakavalaa vaikutusta ihmiseen?

        Suomalainenkin tv on huippuahkera salakavaluudessaan ja muistuttaa koko ajan, miten Karjalasta kajahti ja nyt vain grillaamaan ja uutiset pauhaa työttömyyttä ja koulutusta eli elatuksen murhetta . Jakaa lisäksi filmeillään omaa totuuttaan mässäilyn ja pornosaastan oikeutuksesta ihmisen elämään? Entä , kun Jeesus useassakin kohdassa Raamatussa varoittaa, että kavahtakaa? Mm. "kirjanoppineiden ja fariseusten hapatusta"?
        ----
        35 niinkuin paula; sillä se on saavuttava kaikki, jotka koko maan päällä asuvat.
        36 Valvokaa siis joka aika ja rukoilkaa, että saisitte voimaa paetaksenne tätä kaikkea, mikä tuleva on, ja seisoaksenne Ihmisen Pojan edessä."
        37 Ja hän opetti päivät pyhäkössä, mutta öiksi hän lähti pois ja vietti ne vuorella, jota kutsutaan Öljymäeksi.
        38 Ja kaikki kansa tuli varhain aamuisin hänen tykönsä pyhäkköön kuulemaan häntä.

        Sekavaa kirjoitusta sepustusta kirjoitat yllä olevissa viesteisssäsi, ei tuosta ota se kuuluisa Erkkikään mitään selvää.

        Hohhoijaa
        nyt väsyttää- täytyy mennä nukkumaan, onhan jo aamu yö, mutta missä se kuuluisa Tukholman profetian lupailema herätys viipyy? ja missä on "se profeetta jonka piti nousta Suomesta tekemään ne jotkut "Profeetan merkit"??!

        Poliitikko Ano Turtiainen on joku mikä lie vapaamuurari?, sen metkuihin ei ole luottamista kun nyt tosiaan omii jo "profetiatkin" koskemaan itseään ja höpöttelee Litteän maan-teoriaa jonakin muka totena .
        Maapallo on pyöreä, eikä mikään Keskiajan paavien kuvaama lätty.
        Galileo Galilei ja Kopernikus sen pyöreyden jo aikoinaan havaitsivat, sieltä vaan kirjastosta lukemaan, ja John Newton , joka keksi Alkuaineiden jaksollisen järjestelmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekavaa kirjoitusta sepustusta kirjoitat yllä olevissa viesteisssäsi, ei tuosta ota se kuuluisa Erkkikään mitään selvää.

        Hohhoijaa
        nyt väsyttää- täytyy mennä nukkumaan, onhan jo aamu yö, mutta missä se kuuluisa Tukholman profetian lupailema herätys viipyy? ja missä on "se profeetta jonka piti nousta Suomesta tekemään ne jotkut "Profeetan merkit"??!

        Poliitikko Ano Turtiainen on joku mikä lie vapaamuurari?, sen metkuihin ei ole luottamista kun nyt tosiaan omii jo "profetiatkin" koskemaan itseään ja höpöttelee Litteän maan-teoriaa jonakin muka totena .
        Maapallo on pyöreä, eikä mikään Keskiajan paavien kuvaama lätty.
        Galileo Galilei ja Kopernikus sen pyöreyden jo aikoinaan havaitsivat, sieltä vaan kirjastosta lukemaan, ja John Newton , joka keksi Alkuaineiden jaksollisen järjestelmän.

        " ja missä on "se profeetta jonka piti nousta Suomesta tekemään ne jotkut "Profeetan merkit"?"

        Eli toteat, että jos sinä et ole havainnut, niitä ei ole tullut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekavaa kirjoitusta sepustusta kirjoitat yllä olevissa viesteisssäsi, ei tuosta ota se kuuluisa Erkkikään mitään selvää.

        Hohhoijaa
        nyt väsyttää- täytyy mennä nukkumaan, onhan jo aamu yö, mutta missä se kuuluisa Tukholman profetian lupailema herätys viipyy? ja missä on "se profeetta jonka piti nousta Suomesta tekemään ne jotkut "Profeetan merkit"??!

        Poliitikko Ano Turtiainen on joku mikä lie vapaamuurari?, sen metkuihin ei ole luottamista kun nyt tosiaan omii jo "profetiatkin" koskemaan itseään ja höpöttelee Litteän maan-teoriaa jonakin muka totena .
        Maapallo on pyöreä, eikä mikään Keskiajan paavien kuvaama lätty.
        Galileo Galilei ja Kopernikus sen pyöreyden jo aikoinaan havaitsivat, sieltä vaan kirjastosta lukemaan, ja John Newton , joka keksi Alkuaineiden jaksollisen järjestelmän.

        Taidat olla se ateisti, joka ateismipalstalla julistaa oikeaa uskoaan, ja se kukko natopalstalta, jonka pää on ainoana niin selkeä ja kirkas...?


    • Anonyymi

      Ano tänään entistä vakuuttuneempi profetian toteutumisesta. Suomi miehitetaan. Hän roolissa.

    • Anonyymi

      Bitchutessa joku nuori oli ukonilmalla kuvannut taivasta, jossa näkyi hetken aikaa Suomen loppu ja kuului jyräys! Varmaan Jaakko heitti kylmän kiven veteen? Vai oliko Haarp niinkuin joku epäili? Alkaako Venäjä miehittämään Pohjois-Suomea, Ruotsin pohjoisosaa sekä Norjan pohjoisosan? Jos Ruotsi liittyy Natoon, alkaa jyristä... www.bitchute.com/video/yO18z2RWUDcF/

    • Anonyymi

      PIRATEPETEN video

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2131
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe