HS:n testissä vanha totuus jälleen kerran todennettiin.
Taksinkuljettajat ovat epärehellisin ammattikunta ympäri maailman
15
185
Vastaukset
- Anonyymi
Huomasit varmaan, että kaikki testatut kuljettajat olivat maahanmuuttajia, joten älä yleistä, meitä rehellisiäkin on paljon edelleen remmissä.
"Onneksi on suomalainen(kin) taksi vielä olemassa"! - Anonyymi
Pysyn kannassani.
- Anonyymi
Niin, jos kyselyn tuloksiin on uskominen niin pahalta näyttää. En vain ymmärrä mikä oli tahallinen alan tuhoamisen syy? Pelätään, no onneksi on viemä muutama aito Suomea puhuva.. Navigaattorikansa, kirjoitustaidoton, miten ovat hankkineen kuljettaja luvan? Ettei vaan sossutäti ole avustanut.
- Anonyymi
"En vain ymmärrä mikä oli tahallinen alan tuhoamisen syy? "
Syy oli se, että aiemmin pienelle joukolle annettiin viranomaisten luvalla todella rahakas ammatti taksiluvan muodossa. Se oli epäoikeudenmukainen (luvan saamisen perusteet) jota oli muutettava!
Ala olisi pitänyt muuttaa hallitusti! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"En vain ymmärrä mikä oli tahallinen alan tuhoamisen syy? "
Syy oli se, että aiemmin pienelle joukolle annettiin viranomaisten luvalla todella rahakas ammatti taksiluvan muodossa. Se oli epäoikeudenmukainen (luvan saamisen perusteet) jota oli muutettava!
Ala olisi pitänyt muuttaa hallitusti!Kysymys kuuluu: mitä viranomainen olisi hyötynyt tuosta harhaisesta olettamuksestasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysymys kuuluu: mitä viranomainen olisi hyötynyt tuosta harhaisesta olettamuksestasi?
Järjestelmä oli vaan vuosien aikana mennyt siihen pisteeseen, että paine oli suuri muuttaa sitä. Kyllä painetta tuli myös osasta viranomaisiakin ja liike-elmän puolelta.
Alaa yritettiin tehdä oikeudenmukaiseksemmaksi vapauttamalla, se vaan olisi pitänyt tehdä hallitusti, samalla luovuttu kiintiöistä vähitellen. Vanhan lain aikana taksiluvan saaminen ei ollut myöskään läpinäkyvää, kenelle laskettiin mitenkin ajokokemusta?
Nyt nähdään sekin, että vanhan lain aikana luvan saaneet ovat lopettaneet suurimmaksi osaksi, luvan saamisen perusteita voi epäillä, ennen ei ollut kilpailua oli säännöstelty autoilijalle varmaa tosi hyvää tuloa jos oli taksilupa- ei ole enää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järjestelmä oli vaan vuosien aikana mennyt siihen pisteeseen, että paine oli suuri muuttaa sitä. Kyllä painetta tuli myös osasta viranomaisiakin ja liike-elmän puolelta.
Alaa yritettiin tehdä oikeudenmukaiseksemmaksi vapauttamalla, se vaan olisi pitänyt tehdä hallitusti, samalla luovuttu kiintiöistä vähitellen. Vanhan lain aikana taksiluvan saaminen ei ollut myöskään läpinäkyvää, kenelle laskettiin mitenkin ajokokemusta?
Nyt nähdään sekin, että vanhan lain aikana luvan saaneet ovat lopettaneet suurimmaksi osaksi, luvan saamisen perusteita voi epäillä, ennen ei ollut kilpailua oli säännöstelty autoilijalle varmaa tosi hyvää tuloa jos oli taksilupa- ei ole enää.Mihin pisteeseen järjestelmä oli vaan nyt vuosien aikana mennyt jotta paine muutokseen oli niin suuri?
"varmaa tosi hyvää tuloa jos oli taksilupa- ei ole enää.", eli näin on parempi: ei ole enää tosi hyvää tuloa vaikka asiakkaat joutuvat maksamaan nykyään roimasti enemmän, palvelu ei kata enää koko Suomea , verotulot ovat laskeneet, asiakkaita huijataan, raiskataan.
- Anonyymi
Ennen alan tuhoamista luotit maailman luotettavimpana taksiin. Jos lapsi piti viedä yöllä kotiin taksilla se onnistui, mutta ei enää. Surullista. Onneksi oli oikeitakin takseja, Taksi Helsinki
- Anonyymi
Ja TH:n jono terminaalin kakkoskaistalla alkoi vetämään huomattavasti paremmin kyseisen uutisen jälkeen. Nyt kun vielä kentän tarkut saisi sen nolon pantomiimin ja huutelun loppumaan sieltä niin asiat olisivat hiukan paremmin.
- Anonyymi
Älä yleistä. Helsinki Taksi on luotettava ja varma. Muaallakin Suomea on hyviä Takseja. Eduksuntaan osoita valitus. Hehän muttivat taksi lupaa ja taksit vapautui. Terveisin Helsingistä ajokortiton .Oneksi meillä tällä sujuva ja nopea metro,kuin aamu yöhön kulkevat pussit.
- Anonyymi
Suomeen brittikäytäntö. Kaikille sama koulutus ja samat ns Lontoon taksit. Lontoon kuskit ei navia näppäile, vaikka kymmenen kertaa Helsinkiä isompi. Siellä koulu kestää 3 vuotta ja kaupunki osattava oikeasti.
- Anonyymi
Aloituksen otsikko pitää paikkansa. Esim. Prahan taksit olivat kuuluisia tässä suhteessa jo kommunistikaudella.
- Anonyymi
Ymmärrän sinua. Epäonnistunut sukupuolenkorjausleikkaus on raskasta sinulle. Eikä se auta, et pääse koskaan taksinkuljettajaksi.
- Anonyymi
Unohtui aloituksessa mainita, että tieto on hevosmiesten tietotoimistosta peräisin.
- Anonyymi
Nuo maahanmuuttajakuskit ei osaa ajaa muualle kuin kentälle takaisin kun eivät tunne kaupunkia eivätkä tiedä mistä muualta keikkoja voisi saada. Siinähän se päivä menee kun ajat kentän ja keskustan väliä mutta ei tuossa kyllä kukaan tienaa mitään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856304
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303783törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283140Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691696- 331388
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46949Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11870- 42859