Budbee SUCKS!
Vähän räntää taivaalta ja lisämaksun maksaneille jaetaan paketit, mutta perusmaksun maksaneet jäävät ilman pakettia. Jakelukuski ilmoittaa peruutuksesta vähän ennen iltayhdeksää. Lauantaina Budbee lepää, ei jakelua, etkä tietenkään voi hakea itse pakettiasi mistään. Yrität vaihtaa lokerojakeluun ja huomaat että paketti on lokerossa 21.00 seuraavana maanantaina. Jakaako sama kuski lokeroihin ja koteihin? Ihan *itun köyhää.
T. "entinen asiakas"
Subair Budbeelta Olen juuri lastannut tilauksesi autooni ja aloitan illan reitin!
Anonyymi-ap
2
114
Vastaukset
- Anonyymi
Pahasti näyttää siltä, että menin itse vipuun enkä tutkinut tätä firmaa tarkemmin. Ilmaisella toimituksella sisään ja sen jälkeen aletaan pyytää maksuja tai sitten odottelet illat kotona, miten heille sopii toimitella vai sopiiko ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358