Droonit rupeavat kohta tarkistamaan että löytyykö , kun laki määrää kun lumet sulavat..
Jokos mökeille hankittu kompostorit?
20
111
Vastaukset
- Anonyymi
onneksi ok-taloon ei tuu ha-alueella
- Anonyymi
Tarkistappas tiedot uudestaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko noin,,,voi p*ska!
- Anonyymi
Kyllä tulee pakolliseksi jopa vapaa-ajan asuntoihinkin meidän mökkikunnassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu kunnan väkiluvusta. Ei koske alle 10000 asukkaan kuntia.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17769151i
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Itse maalasin harmaan roskiksen vihreäksi ja liimasin vanhan paistomittarin kylkeen.
Hämäävä droonin. - Anonyymi
Droneilla ei ole mitään asiaa kenenkään yksityistontille. Ja tarkastajien on ilmoitettava etukäteen käynti. Joten lopettakaa tu joutava pas..n kirjoittelu.
- Anonyymi
Lämpökompostorin hankinnan vaihtoehto on maksaa tihennetystä sekajätteen noutovälistä eli tulee todella kalliiksi.
- Anonyymi
Mmksaa vitosen kerta kun raskas saastuttava jätepuristinauto käy sekajäteastiallani
- Anonyymi
Ei kylläkään ole, eiköhän biojätteen kuljetus tehdä erikseen. Mitä tolkkua niitä olisi hillota erilliseen biojäteastiaan jos ne kuitenkin kipattaisiin samaan sekajäteautoon?
- Anonyymi
Höpön höpö,ja huomenna lissää.....
- Anonyymi
Hallusinoitko useinkin?
- Anonyymi
Myös uhkasakko on helppo pudottaa dronella portaille.
- Anonyymi
Ilman lupaa tonttini yläpuolella liikkuvat droonit pudotetaan tonttiin.
- Anonyymi
Ei tarvitse kompostoria jos ilmoittaa ettei tule biojätettä luontoon heitettäväksi,esim. ei tuota sitä vaan syö ruuat ilman tähteitä ja polttaa luut sekä kananmuna kuoret uunissa sekä muut poltettavat sekajätteet.
Ei yhteiskunta voi pakottaa kuluttamaan enempää mitä ihminen itse haluaa ja näin pakottaa saastuttamaan sitä tahallaan lisää entisen päälle,olisihan se aivan terveenjärjen vastaistakin ja aivan hullua nykyvihreän ajattelun aikana. - Anonyymi
Myö syödään perunat ja porkkanat kuorineen?🤡
- Anonyymi
Jos ei dronet
Kompostin näköistä
Apparaattia löydä, ne
Pudottelee fosforipommeja! - Anonyymi
ostin 4 kpl kompostoreja, sisällä virtsaa sekä toista niin maatuu hyvin. voi käydä tutkimassa
- Anonyymi
No ei ole kallista ostaa jostain kaikkein halvin käytetty kompostori.
Eihän kompostoria ole pakko käyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1185408
- 715148
- 914174
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753640Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603258- 432841
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541969- 421862
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381713