Millaisia hintoja olette saaneet uudelle terveysvakuutukselle kun LähiTapiola irtisanoi lapsivakuutukset? 16 v tytön vakuutusmaksu yli kaksinkertaistui uuden ollessa yli 800 euroa ja omavastuu melkein kolminkertaistui 150 euroon. Törkeää, sanoisin. Hintaan vaikuttaa mm. ikä ja asuinpaikkakunta. Olisi kiinnostavaa tietää, onko pk-seudulla muille samanikäisille tarjottu yli 800 euron hintaa. Siitä on jo poistettu monta lisäosaa.
Lähitapiolan lapsivakuutus terveysvakuutukseksi tuplahinnalla
Anonyymi-ap
2
838
Vastaukset
- Anonyymi
Meidän lapselle on myös tarjottu Lähitapiolasta terveysvakuutusta yli 800€ vuosimaksulla. Asutaan PK-seudulla. Tekisi mieli siirtää kaikki vakuutukset pois Lähitapiolasta. Ihan käsittämätöntä, että voivat näin yksipuolisesti irtisanoa vanhoja vakuutuksia ja tuplata samalla hinnat ja huonontaa ehtoja.
- Anonyymi
Ton 800€ saa nykyään menemään yhteen lääkärikäyntiin, niin pakko sen vakuutuksenkin on maksaa.. itse en ainakaan pidä tuollaista vakuutusta tärkeänä ja jättäisin sen joka tapauksessa pois. Ottaa vaikka jonkun kympin tapaturmavakuutuksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3768313Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1682655- 76958
- 12910
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 25846
- 55843
- 64822
- 46796
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72742