Onko Lintilä ryyppäämisen lisäksi, vielä valehdellutkin Eduskunnassa.
Pikku pirskahduksen jos ottaa silloin tällöin, niin se ei vielä ole vaarallista.
Mutta jos erehtyy valehtelemaan Eduskunnassa, niin silloin saa jo rautoja
helistellä ja putkan ovea raottaa.
Kuulinko oikein????????????
Anonyymi-ap
3
111
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän parhaita ministereitä homman hoidossa. Mitä nyt sekoili Olkiluodon valmistumisessa! Joku haluaa sen.äänet?
- Anonyymi
Tekisikö parhaat ministerit tuhotöitä Suomelle. Lintilän (kepu) paras tuhotyö oli
Turve Tuotannon alasajo. Siinä tehtiin karhun palvelus Suomen maaseudulle.
- Anonyymi
Ministerin päätöksistä päätellen saattaa olla, että viina-piru on
ollut mukana päätöksissä.
Turvetuotannon alasajo ym. ym. rötökset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ben Zyskowiczin kimppuun hyökätty - Beniksen nenä otti osumaa asfalttiin, benis kompuroi peloissaan
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/57027e32-5a07-4001-8dc4-316ae0adcfb8 nyt benis ryhtiä6091684- 1701630
Poistin sun numeron
Etten lähettäisi viestiä. Paljon jäi sanomatta ja asiat selvittämättä. Minä oikeasti välitin susta. Jotenkin vaan tuli muokattua kaikki. Tulkitsin vä701449Ben Zyskowiczin kimppuun hyökättiin
Äärioiekeito koventaa otteitaan vaalikamppailussa. Viha velloo. Nyt hakattiin verille kokoomuksen pitkän linjan kansanedustaja Ben Zyskowicz. Mitähä235824Nainen, tänään on taas parempi olo
Mutta kyllä elämä vaan on turhaa ilman sinua. Ikävä alkaa vain käymään niin sietämättömäksi, että pian tarvitsee ottaa tähän suruun paljon juomaa ja l60773Millainen on täydellinen vartaloinen nainen
Laittakaa kuvia millainen on mielestäsi täydellisen vartaloinen nainen142715Anteeksi kun
Olen tällainen tuppisuu pelkuri. Niin kun karttaa ja välttelee (ihastusta) ei kukaan pety. Siis ei kumpikaan. Ei hän. En minä. Ehkä tämä pätee mui43663- 129630
- 109603