kysymys?

jos kävisi niin että kaikki somalialaiset todellakin ajettaisiin maasta niinkuin te ilmeisesti haluatte niin mitä sitten? ketkä on seuraavana vuorossa?

44

2075

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Epäilijä

...MUSTALAISET aivan ehdottomasti!!!

• Rasisti

Kaikki loputkin "pakolaiset"!

• entäs sen jälkeen?

• Rasisti
        karvapää kirjoitti:

entäs sen jälkeen?

Työtätekevät saa jäädä minun puolestani.
        Kunhan sopeutuvat ja kunnioittavat maan lakeja
        ja muuta käytäntöä, kuten Suomalaiset.

Ja Suomalaisillakin tarkoitan ei rikollista.

Sen jälkeen...?

Jaa, ketä pitäis poistaa?
        Mitä jää jäljelle?

Tuossa aiemmin mainittiin mannet.
        Niitä vain on vaikea poistaa.

Poistetaan mamuja aina, kun ne tekee rikoksen.
        Otetaan DNA-näyte ja rekisteröidään se tulevan varalle.
        Mahdollista luvatonta "invaasiota" varten.

Tiedän, että tuo on utopiaa, mutta
        tämän hetken valossa laittoman aineksen
        palautaminenkin näyttää olevan mahdoton tehtävä.

Mielesstäni maahanmuuttoa pitäisi rajoittaa ja
        pääsyvaatimuksia kiristää.

Maahanmuuttajan motiivit ja tausta täytyisi
        tarkistaa tehokkaammin.

Menikö överiksi?

• Raestlin
        Rasisti kirjoitti:

Työtätekevät saa jäädä minun puolestani.
        ja muuta käytäntöä, kuten Suomalaiset.

Ja Suomalaisillakin tarkoitan ei rikollista.

Sen jälkeen...?

Jaa, ketä pitäis poistaa?
        Mitä jää jäljelle?

Tuossa aiemmin mainittiin mannet.
        Niitä vain on vaikea poistaa.

Poistetaan mamuja aina, kun ne tekee rikoksen.
        Otetaan DNA-näyte ja rekisteröidään se tulevan varalle.
        Mahdollista luvatonta "invaasiota" varten.

Tiedän, että tuo on utopiaa, mutta
        tämän hetken valossa laittoman aineksen
        palautaminenkin näyttää olevan mahdoton tehtävä.

Mielesstäni maahanmuuttoa pitäisi rajoittaa ja
        pääsyvaatimuksia kiristää.

Maahanmuuttajan motiivit ja tausta täytyisi
        tarkistaa tehokkaammin.

Menikö överiksi?

"Työtätekevät saa jäädä minun puolestani.
        ja muuta käytäntöä, kuten Suomalaiset."

entäs ne Suomalaiset jotka eivät tee työtä eivätkä kunnioita Suomen lakia?

• Rasisti
        Raestlin kirjoitti:

"Työtätekevät saa jäädä minun puolestani.
        ja muuta käytäntöä, kuten Suomalaiset."

entäs ne Suomalaiset jotka eivät tee työtä eivätkä kunnioita Suomen lakia?

Linnaanhan ne joutaa, jotka eivät lakia kunnioita!
        Sehän on selvää.

Ja loiset(Suomalaiset) kärsikööt nahoissaan, ellei työ kelpaa.
        Suomalaisilla loisilla tarkoitan tietenkin niitä, jotka karttavat työtä.

Työtön on toinen juttu.
        Työn antajien ja hallituksen(ja eduskunan) pitäisi
        panoostaa työttömyyden poistamiseen enemmän ja
        hanakammin.

Toki työttömänkin pitäisi ryhdistäytyä,
        eikä vaatia aina koulutusta vastaavaa työtä.
        Sitä on helppo vaatia, mutta saaminen on aian muuta.

Nyt ne rahat, jotka voisi käyttää kotimaan
        työttömien työllistämiseen, mene Mamuloisille.

Loisella on aina sama kohtalo, oli kotoa tai kaukaa.

• pakolaistittelin haluava su...

Nämä ns. pakolais-nimikkeen saaneet asuvat Suomessa kolme vuotta ilmaiseksi. Ajatelkaa minkä ihanan loma-ajan annamme näille siipeilijöille. Ei huolen häivää. Asuminen, ruoka kaikki maksetaan suomalaisten verorahoista. Me köyhät ja työttömät saamme työmarkkinatukea reilut 2000 euroa kuussa puhtaana (veroja maksetaan 20%). Annas kun omistat asunnon (vähillä tuloilla hankittu)sun pitää myydä se ja muuttaa pienempään (kanakoppiin)lukaaliin. Semmoinen on suomalainen systeemi omille kansalaisilleen, hädässä ei saa edes euroa sossun apua. Myy omaisuutesi ensin.
      Miksi me suomalaiset suostumme tämmöiseen kusetukseen ja henkiseen nöyryytykseen, mitä valtio ja edustajat eduskunnassa päättävät. Olen ikäni maksanut Suomeen veroja töissä ollessani, myös työmarkkinatuesta.
      Ei maailmaa paranneta sillä, että näitä siipiveikkoja kuskataan tänne pilvin pimein. Mitä me teemme näillä kanilaumoilla täällä. Suomi on tätä menoa 20 vuoden kuluessa täyteen ahdettu somaleilla ja muilla mustilla. Eikö kenelläkään ns. järkevillä ole lankoja käsissä. Yk ja sen monet alajärjestöt ovat pelkkiä illuminaattien ja juutalaisten luomia lumejärjestöjä.
      EU samaa paska kusetusta.

• eino

Minä saan työmarkkinatukea vajaat 400 €/kk, puhtaana käteen!

Nämä etelänelävät saavat n. 5 - 10 x enemmän kuin minä, vaikka olen syntyperäinen suomalainen ja maksanut veroja työssäoloaikanani ja työttömänä ollessani...paljon!

Nyt nämä kumihuulet naureskelee! Saavat Suomen yhteiskunnalta toimeentulon, asunnon, jne...jne, ja nussivat alaikäisiä tyttöjämme ja viitsiivät vielä valittaa! Voi vittu!!!

• LogOn
        eino kirjoitti:

Minä saan työmarkkinatukea vajaat 400 €/kk, puhtaana käteen!

Nämä etelänelävät saavat n. 5 - 10 x enemmän kuin minä, vaikka olen syntyperäinen suomalainen ja maksanut veroja työssäoloaikanani ja työttömänä ollessani...paljon!

Nyt nämä kumihuulet naureskelee! Saavat Suomen yhteiskunnalta toimeentulon, asunnon, jne...jne, ja nussivat alaikäisiä tyttöjämme ja viitsiivät vielä valittaa! Voi vittu!!!

"5-10 kertaa enemmän", "kumihuulet", "nussivat alaikäisiä tyttöjämme"...

heh, täähän on hauska mies:)
        kerroppa lisää...

• finnboy

Ilman ennakkoluuloja, ilman vihaa ilman pelkoa :)

Kaikki eurooppalaiset ovat tervetulleita toisten eurooppalaisten maihin.

Afrikkalaiset... ne yrittävät saada vähän liikaakin "oikeuksia" itselleen... siis, jos kutsuu murhaa oikeudeksi niin...

• saara

Mä haluun täältä pois kaikki rasistit..te häpäisette meidän maan te olette suomen häpeä ja roskajoukko.

Jos te oikeesti haluatte täältä pois kaikki, niin laitetaan rajat kiinni..eipä meitäkään päästetä sitte minnekkää. Luuletteko että meitä ja meidän kulttuuria..juopottelua, öykkärimäistä käytöstä, riitelyä, naisen hakkausta, hylättyjä lapsia, piereskeleviä miehiä kaivataan jossakin. Eestiläiset ja ruotsalaiset eivät meitä ainakaan halua..en uski että kenelläkään muullakaan meitä tulee ikävä..vai luuletteko että tulee?!

• saimi

Yliammuit taas pikkuisen.

Kun suomalaiset lähtee maailmalle lomailemaan, saavat turistikohteet rahaa. Matkailu on näet yksi elinkeinoista.

Kun taas mamut tulevat tänne, me (suomi) ei saada siitä rahaa, vaan me maksamme heidän asumisensa täällä. Toki onhan heissä työtä tekeviäkin, mutta työttömiä heistä on kuitenkin yli puolet.

• nenia

että muutat ite sinne ulkomaille. niin saatpahan sitten olla niitten ulkomaalaisten kanssa, ni ei tarvii hävetä meitä suomalaisia. eikä meijän tarvii kestää sua.

"juopottelua, öykkärimäistä käytöstä, riitelyä, naisen hakkausta, hylättyjä lapsia, piereskeleviä miehiä" oletko tosissas sitä mieltä että tämä sopii vain suomalaisiin miehiin...??

• cisma
        nenia kirjoitti:

että muutat ite sinne ulkomaille. niin saatpahan sitten olla niitten ulkomaalaisten kanssa, ni ei tarvii hävetä meitä suomalaisia. eikä meijän tarvii kestää sua.

"juopottelua, öykkärimäistä käytöstä, riitelyä, naisen hakkausta, hylättyjä lapsia, piereskeleviä miehiä" oletko tosissas sitä mieltä että tämä sopii vain suomalaisiin miehiin...??

Ne jotka eivät rasisteja Suomessa ole pitäisikin Suomesta pois muuttaa? Wau.

• nenia
        cisma kirjoitti:

ei tänne tarvii kaikkia ulkomaalaisiakaan tuoda. jos pitää niistä niin paljon muuttakoon niitten luo. ei suomalaisetkaan muuta ulkomaille ja elä herroiks muitten rahoilla.

• cisma
        nenia kirjoitti:

ei tänne tarvii kaikkia ulkomaalaisiakaan tuoda. jos pitää niistä niin paljon muuttakoon niitten luo. ei suomalaisetkaan muuta ulkomaille ja elä herroiks muitten rahoilla.

Kumman paljon on suomalaisia vaan Ruotsiin muuttanut.

Ja mitäs se herroiksi eläminen on?

• saara
        saimi kirjoitti:

Yliammuit taas pikkuisen.

Kun suomalaiset lähtee maailmalle lomailemaan, saavat turistikohteet rahaa. Matkailu on näet yksi elinkeinoista.

Kun taas mamut tulevat tänne, me (suomi) ei saada siitä rahaa, vaan me maksamme heidän asumisensa täällä. Toki onhan heissä työtä tekeviäkin, mutta työttömiä heistä on kuitenkin yli puolet.

Tällä palstalla on tapana yleistää eli kokeilin tätä samaa tapaa keskustella asioista. En puhu nyt vaan turisteista...on meitä suomalaisia lähtenyt leveämmän leivän hakuun myös...ja ne viestit jotka sieltä on tullut eivät aina ole niin positiivisia. Esim. Suoamalaisia lapsia eniten lastenkodissa..suomalaisten alkoholiongelmat ja tappeleminen ja kotiväkivalta..

• saara
        nenia kirjoitti:

No onneksi te rasistit olette pikkuruinen vähemmistö..ei mä teidän takia täältä lähde. Ei te mun elämää pysty pilaamaan.

Kyllä kyseiset kommentit sopii suomalaisiin samalla tavalla kuin teidän rasistien yleistykset somalialaisista tai muista maahanmuuttajista..miehet ovat samanlaisi ympäri maapalloa. Onneksi ei kylläkään kaikki..

• saara
        cisma kirjoitti:

No tänne ei jäisi kuin pari hassua onnetonta pelokasta raukkaa...taitaisi tämä maa tuhoutua..

• saara
        nenia kirjoitti:

voi kuule...lue vähän enemmän..täällä suomessa on vajaat 200 tuhatta ulkomaalaista....vajaat 2% koko väestöstä..vähiten länsieuroopan maista! Vertaa vaikka ruotsiin tai Norjaan taqi ihan mihin vaan. Täällä on liian vähän!

• Kurre_Orava
        cisma kirjoitti:

Kumman paljon on suomalaisia vaan Ruotsiin muuttanut.

Ja mitäs se herroiksi eläminen on?

Eiköhän sinne Ruåtsiin menty töihin. Ja vieläpä oikeisiin töihin, eikä suinkaan Suomenkielen tulkeiksi.

Aikoinaan sanottiin Volvoakin melkein Suomalaiseksi kun melki kaikki hihnaduunarit Göteborgissa olivat Suomalaisia.

Nykyään moisia täysin kouluttamattomille sopivia duuneja ei ole, ei Suomessa eikä Ruåtsissa.

• Rasisti
        saara kirjoitti:

No onneksi te rasistit olette pikkuruinen vähemmistö..ei mä teidän takia täältä lähde. Ei te mun elämää pysty pilaamaan.

Kyllä kyseiset kommentit sopii suomalaisiin samalla tavalla kuin teidän rasistien yleistykset somalialaisista tai muista maahanmuuttajista..miehet ovat samanlaisi ympäri maapalloa. Onneksi ei kylläkään kaikki..

Taidat kuulua itsekin niihin elätettäviin!
        Jos et kuulu, niin sinulla on varalisuutta.
        Joten elätteläppä itte sitten ne "pakolaiset"!

Minä en maksa pätkäkään loisille, jotka eivät tee
        elettäkään hankkiakseen leipänsä.
        Mainuitsin tuolla ylempänä, että Suomessa on vajaat
        200 000 pakolaista...

Mistä luvut hankit?
        Moniko niistä hankkii leipänsä itse?
        Oletko valmis kohtaamaa nämä rikastat?
        Oletko itse rikastaja?

Kovin tunnut olevan nuori ja sinisilmäinen,
        päätellen tekstisi tyylistä.

Onko sinulla totaalista kokemusta ja tietoa
        näistä ihailemistais "pakolaisista"?

Kutsun sinua sinisilmäksi siksi, että tunnut laskevan kaiken pakolaisuuden läpi,
        mitään kontrolloimatta.
        Myös nämä "pakolaiset" menevät hujahtamalla seulasi läpi. Miksi?

Miksi hyväksyt kaikki, rikolliset, huijarit, rötöstellijät...

Ellet pysty sanomaan syytä rikollisuuden ihailuun,
        sinun viesteilläsi ei ole painoarvoa yhtään
        nempää, kuin rasistienkaan.

Rasistit ovat sentään omiensa puolella.

Vaikka, eihän sulle isänmaa ja rauha merkitse mitään.

• Kurre_Orava
        saara kirjoitti:

voi kuule...lue vähän enemmän..täällä suomessa on vajaat 200 tuhatta ulkomaalaista....vajaat 2% koko väestöstä..vähiten länsieuroopan maista! Vertaa vaikka ruotsiin tai Norjaan taqi ihan mihin vaan. Täällä on liian vähän!

"
        Suomessa asuvien somaleiden keskimääräinen perhekoko on lähellä kymmentä ja työttömyysprosentti kuudenkymmenen hujakoilla. Suomalaisten keskimääräinen perhekoko on kolmen ja neljän välillä ja työttömyysaste n. kymmenen prosenttia
        "
        Laskeppa siitä, kummat ovat tuottavia ja verojen nettomaksajia.

Täältä lisää lukemista pikkulikalle:

http://jussi.halla-aho.com/tulot.html

• nenia
        saara kirjoitti:

mutta me ollaan pienempi maa ku ruotsi tai norja. Ja niitä kyllä on täällä jo ihan tarpeeks, saatais edes nille jotka on jo täällä töitä.

Täällä on ulkomaalaisia jo ihan tarpeeks.

Mä en usko noita sun prosentti juttujas ennenku näytät ne tilastot mistä olet ottanu ne, vai onko ne "tilastot" sun päästäs??

On se kumma että niitä on niin vähän, mutta silti vaan melkein kaikki vastaan tulijat on maahanmuuttajia... ouota..

• nenia
        saara kirjoitti:

on rasisti. etkö sitä tiennyt? Vai etkö näe kun suomalaisten vihan maahanmuuttajia kohtaan.

• saara
        nenia kirjoitti:

mutta me ollaan pienempi maa ku ruotsi tai norja. Ja niitä kyllä on täällä jo ihan tarpeeks, saatais edes nille jotka on jo täällä töitä.

Täällä on ulkomaalaisia jo ihan tarpeeks.

Mä en usko noita sun prosentti juttujas ennenku näytät ne tilastot mistä olet ottanu ne, vai onko ne "tilastot" sun päästäs??

On se kumma että niitä on niin vähän, mutta silti vaan melkein kaikki vastaan tulijat on maahanmuuttajia... ouota..

Mene työministeiön sivuille mol.fi ja maahanmuutajat...niin saat vahvistuksen näille minun prosenteille ja tiedoille. Siellä on myös vertailitietoja siitä miten muut maat ovat ottaneet pakolaisia vastaan. En puhunut ruotsista määristä vaan prosenteista...eli suhteutettuna meidän väestöön. Suomi on ottanut vastaan mielettömön vähän pakolaisia.

• saara
        Kurre_Orava kirjoitti:

"
        Suomessa asuvien somaleiden keskimääräinen perhekoko on lähellä kymmentä ja työttömyysprosentti kuudenkymmenen hujakoilla. Suomalaisten keskimääräinen perhekoko on kolmen ja neljän välillä ja työttömyysaste n. kymmenen prosenttia
        "
        Laskeppa siitä, kummat ovat tuottavia ja verojen nettomaksajia.

Täältä lisää lukemista pikkulikalle:

http://jussi.halla-aho.com/tulot.html

Koko ajan hoet että kun somalialaiset eivät ole töissä jne...Mutta etkö tajuu miten vaikeeta heidän on saada töitä???!!!! Tiedän monta somalialaista jotka ovat hakeneet satoja työpaikkoja ja on suomessa hankittu koulutus, ovat kielitaitoisia jne...mutta väärä väri ja kulttuuri. Monet heisät on muuttanut englantiin KOSKA SIELTÄ SAA TÖITÄ..eivät hyvän sosiaalietuuksien takia!!!

• saara
        Rasisti kirjoitti:

Taidat kuulua itsekin niihin elätettäviin!
        Jos et kuulu, niin sinulla on varalisuutta.
        Joten elätteläppä itte sitten ne "pakolaiset"!

Minä en maksa pätkäkään loisille, jotka eivät tee
        elettäkään hankkiakseen leipänsä.
        Mainuitsin tuolla ylempänä, että Suomessa on vajaat
        200 000 pakolaista...

Mistä luvut hankit?
        Moniko niistä hankkii leipänsä itse?
        Oletko valmis kohtaamaa nämä rikastat?
        Oletko itse rikastaja?

Kovin tunnut olevan nuori ja sinisilmäinen,
        päätellen tekstisi tyylistä.

Onko sinulla totaalista kokemusta ja tietoa
        näistä ihailemistais "pakolaisista"?

Kutsun sinua sinisilmäksi siksi, että tunnut laskevan kaiken pakolaisuuden läpi,
        mitään kontrolloimatta.
        Myös nämä "pakolaiset" menevät hujahtamalla seulasi läpi. Miksi?

Miksi hyväksyt kaikki, rikolliset, huijarit, rötöstellijät...

Ellet pysty sanomaan syytä rikollisuuden ihailuun,
        sinun viesteilläsi ei ole painoarvoa yhtään
        nempää, kuin rasistienkaan.

Rasistit ovat sentään omiensa puolella.

Vaikka, eihän sulle isänmaa ja rauha merkitse mitään.

Voisin vastata pariin kysymykseesi. Mene mol.fi sivuille ja etsi tietoa maahanmuuttajista. tämä on täyttä faktaa. eikö te edes tämän vertaa tiedä suomalaisesta maahanmuuttajapolitiikasta ja lähdette sitä arvostelemaan. Ja työttömyystilanne ei ole vain maahanmuuttajien vika vaan siinä, että he eivät saa työtä..joka työhön tarvitaan hyvää suomen kielen taitoa (katso esim. ilmoituksia missä haetaan siivoojia) tai väri tai kulttuuri on väärä. Ja esim. tästä asiasta minulla sinisilmäisellä on kokemusta ja tunnen maahanmuuttajat hyvin.

Tunnetko itse yhtäkään maahanmuuttajaa ihan kunnolla?!

En hyväksy mistään kulttuurista väkivaltaa tai muuta paskaa...en myöskään suomalaisten

• saara
        nenia kirjoitti:

on rasisti. etkö sitä tiennyt? Vai etkö näe kun suomalaisten vihan maahanmuuttajia kohtaan.

Joo valittettavasti tätä heikkojen itsetuntoisten tautia on joka kulttuurissa väristä riippumatta...syöpä on levinnyt kaikkialle...VALITETTAVASTI!!! Yritän parhaani että se ei leviäisi...en ole helppoa...

• saara
        nenia kirjoitti:

En todellakaa häpee suomalaisia vaan rasisteja...heiltä voi evätä suomen kansalaisuuden.

• Kurre_Orava
        saara kirjoitti:

Koko ajan hoet että kun somalialaiset eivät ole töissä jne...Mutta etkö tajuu miten vaikeeta heidän on saada töitä???!!!! Tiedän monta somalialaista jotka ovat hakeneet satoja työpaikkoja ja on suomessa hankittu koulutus, ovat kielitaitoisia jne...mutta väärä väri ja kulttuuri. Monet heisät on muuttanut englantiin KOSKA SIELTÄ SAA TÖITÄ..eivät hyvän sosiaalietuuksien takia!!!

Voi jessus.

Tottakai englannissa saa paremmin töitä kuin Suomessa.

Suomessa katsos kun pitää osata muutakin kuin sanoa rasisti.

Meillä oli aikoinaan siivousfirma jonka palkkalistoilla oli somalipoika. Ainan kerran kun somalipoika oli vuorossa, niin tappiolistalla oli neljä kannettavaa ja kolme TFT näyttöä.

Sattuma varmaan...

Vaihtui siivousfirma aika hätään. On kuulemma nykyään konkurssissa..

• saara
        Kurre_Orava kirjoitti:

Voi jessus.

Tottakai englannissa saa paremmin töitä kuin Suomessa.

Suomessa katsos kun pitää osata muutakin kuin sanoa rasisti.

Meillä oli aikoinaan siivousfirma jonka palkkalistoilla oli somalipoika. Ainan kerran kun somalipoika oli vuorossa, niin tappiolistalla oli neljä kannettavaa ja kolme TFT näyttöä.

Sattuma varmaan...

Vaihtui siivousfirma aika hätään. On kuulemma nykyään konkurssissa..

Ai kun yksi on tehnyt jotain niin kaikki on samanlaisia.

Voisitko vastata? Tuunetko yhtään maahanmuuttajaa ja erityisesti yhtään somalialaista... ja en tarkoita tuntemisella sitä että olet joskus nähnyt tai kaveri on kertonut..

• nenia
        saara kirjoitti:

Joo valittettavasti tätä heikkojen itsetuntoisten tautia on joka kulttuurissa väristä riippumatta...syöpä on levinnyt kaikkialle...VALITETTAVASTI!!! Yritän parhaani että se ei leviäisi...en ole helppoa...

vaikutat välillä aika idiootilta.

• nenia
        saara kirjoitti:

En todellakaa häpee suomalaisia vaan rasisteja...heiltä voi evätä suomen kansalaisuuden.

rasistit,nekö sitten sais jäädä tänne meijän maahan ja aiheuttaa lisää sotia??

• nenia
        saara kirjoitti:

Mene työministeiön sivuille mol.fi ja maahanmuutajat...niin saat vahvistuksen näille minun prosenteille ja tiedoille. Siellä on myös vertailitietoja siitä miten muut maat ovat ottaneet pakolaisia vastaan. En puhunut ruotsista määristä vaan prosenteista...eli suhteutettuna meidän väestöön. Suomi on ottanut vastaan mielettömön vähän pakolaisia.

suomen ottaa tänne sitten lisää työttömiä maahanmuuttajia ku ei edellisetkää ole töissä, eivät halua/suostu opiskelemaan suomen kieltä että saisivat töitä.

Vai se että ensin annamme töitä suomalaisille työttömille, ja niille työttömille ulkomaalaisille.

Vai nostamme työntekijöiden veroja jotta voimme ottaa lisää maahanmuuttajia,vaikka työt ei riitä kaikille.

Ja ketkäs taas kärsii, työntekijät.

Suomeen ei tarvitse ottaa pitkään aikaan enää yhtään pakolaista.

• nenia
        saara kirjoitti:

Kyllä töitä saa jos vaan haluaa. Eihän niitä saa jos ei jaksa nostaa laiskaa persettään sen verran että lähtis ettii töitä.

Noi väri ja kulttuuri jutut on ihan paska puhetta, selitys vaan sille ettei halua töitä.

• nenia
        saara kirjoitti:

Voisin vastata pariin kysymykseesi. Mene mol.fi sivuille ja etsi tietoa maahanmuuttajista. tämä on täyttä faktaa. eikö te edes tämän vertaa tiedä suomalaisesta maahanmuuttajapolitiikasta ja lähdette sitä arvostelemaan. Ja työttömyystilanne ei ole vain maahanmuuttajien vika vaan siinä, että he eivät saa työtä..joka työhön tarvitaan hyvää suomen kielen taitoa (katso esim. ilmoituksia missä haetaan siivoojia) tai väri tai kulttuuri on väärä. Ja esim. tästä asiasta minulla sinisilmäisellä on kokemusta ja tunnen maahanmuuttajat hyvin.

Tunnetko itse yhtäkään maahanmuuttajaa ihan kunnolla?!

En hyväksy mistään kulttuurista väkivaltaa tai muuta paskaa...en myöskään suomalaisten

siivojaksi pääsee myös jos taitaa englannin kielen.
        en usko että tunnet maahanmuuttajia koska et tiedä oikein mitään.

Seuraavaks sanot että en minäkään tunne, olet taas väärässä,itseasiassa tunnen paljon gambiasta,nigeriasta,kongosta,zairesta... tulleita, ja kyllä heillä on töitä,eivätkä kaikki osaa suomenkieltä. Joillakin on myös omat firmat.

Mutta voihan se sitten olla niin että,tämä kulttuuri ja väri,soveltuu vain somaleihin... Paitsi että sitten se olisi hyvin outoa...

• saara
        nenia kirjoitti:

vaikutat välillä aika idiootilta.

sinä et edes vaikuta vaan olet

• nenia
        saara kirjoitti:

sinä et edes vaikuta vaan olet

ei tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa,sille kuinka tyhmä olet.

• cisma

Somalialaisia kun on n. 4% kaikista ulkomaan kansalaisuuksista Suomessa. Ovatko loput 96% ihan ok?

• kun näille on maahanmuuttaja= muslimi= somali. muuta ne ei ymmärrä vaikka vääntäisi rautalangasta.

• kakkaläjä

Unohdit jo Suomen kansalaisuuden saaneet somalit sekä "virallisten" kanavien ohi tulevat tapaukset, jolloin määrä on paljon enemmän kuin 4%.

• Virkamies-69
        karvapää kirjoitti:

kun näille on maahanmuuttaja= muslimi= somali. muuta ne ei ymmärrä vaikka vääntäisi rautalangasta.

Vaan oikeammin kotimaa afrikka tai lähi-itä -> paskakulttuuri -> loinen, elätti, rikollinen -> islaminuskoinen -> sopeutumaton, eristäytyvä, henkisesti rajoitteinen, silpoja, alistaja -> potentiaalinen terroristi = Turhaa, jopa vaarallista, väkeä joista pitää hankkiutua eroon mahdollisimman nopeasti keinolla millä hyvänsä.

Vai mitä?

• Ihmettelevä

"ketkä on seuraavana vuorossa?"

Seuraavana vuorossa on itse karvapää!

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      78
      4119
    2. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      202
      3342
    3. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      3026
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      81
      2722
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      381
      2445
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      181
      2092
    7. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      38
      1623
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      78
      1615
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1418
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      39
      1402
    Aihe