Suurin fantasiani on luopua pitkistä hiuksistani. Oleellinen osa fantasiaa on mies, joka omaa samankaltaisen fetissin.
Minua on pienestä asti kiihottanut ajatus, että voisin leikata tai ajella hiukseni. Nimenomaan se leikkaaminen ja ajelu kiihottaa, ei se lopputulos. Samaan aikaan olen aina vaalinut pitkiä hiuksiani ja pelännyt, että niille joskus kävisi jotain.
Siispä fantasiaani tarvitsen myös miehen, joka
A) Haluaa leikata ja ajella hiukseni itse TAI antaa myönnytyksen minulle leikata ja ajella hiukseni.
B) Fantasioi kaljusta/siilitukasta/lyhyistä hiuksista naisella TAI edes hyväksyy sen kokeilumielessä.
C) Pitää minua seksikkäänä ja kauniina, sekä lohduttaa ja kehuu kun suren menetettyjä hiuksiani.
Parasta olisi jos "joutuisin" luopumaan hiuksistani miehen mieliksi.
Miten voisin ottaa asian esille miehen kanssa?
A) Kerron ideastani suoraan ja tulen tuomituksi
B) Kyselen varovasti, olisiko paha leikata esim. polkkatukka, sivusiili tai muuta varovaisempaa
C) Naamioin fantasian kokeilunhaluksi
D) "Pilaan" hiukseni ja "joudun" luopumaan niistä
Nolo fetissi parisuhteessa (hiustenleikkuu)
11
594
Vastaukset
- Anonyymi
Sanon vielä, että en haluaisi olla kalju. Mutta siilistä ei olisi kaljuun pitkä matka, niin olisihan sekin kokeiltava. Lähinnä kaljun sheivaus seksin ohella tai miehen laukeaminrn ajetulle päälaelleni kiihottaa.
Olisin todella murtunut hiusteni luopumisesta, mutta voisin käyttää peruukkeja.- Anonyymi
Missäpäin olet miten yhteyttä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hevon persreijässä spedeilen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjotellaa ainaki aluks tässä. Mitä sulla on mielessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjotellaa ainaki aluks tässä. Mitä sulla on mielessä?
Just se mitä kirjotit ja seksihän siin olis vaan extraa asun espoossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etin keskustelutaitosta seuraa puhumaa omista näkemyksistä. Mies mulla jo on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluutko päästä ite leikkaamaa naisen hiukset vai tykkäätkö enemmän lyhythiuksisista naisista yleisesti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluutko päästä ite leikkaamaa naisen hiukset vai tykkäätkö enemmän lyhythiuksisista naisista yleisesti?
Siilks olis kiva ajella 😊
- Anonyymi
Mun mies ties suhteen alusta asti, että jonain päivänä vielä ajelen kaikki pois. Suhteen ekat neljä vuotta sinnittelin ja kasvatin hiuksia, kunnes heti häämatkalla ne saivat lähteä. Se oli tosi vapauttavaa.
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 http://al-dzakirah.com/H/Z5z9H1
- Anonyymi00014
Kaikkia sitä kans. Pistäkää pojat netti muutamaksi kuukaudeksi kiinni ja keskittykää oikeaan elämiseen niin haihtuu tollaset ihme vinksahdukset.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672425- 661407
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww771234EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje61152Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19870- 79865
- 44713
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta87698Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe26678- 30666